Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ή Αλλάζουμε ή Βουλιάξαμε!

Αγαπητό ημερολόγιο,

Τον τελευταίο καιρό τα πάντα στη Ελλάδα πάνε από το κακό στο χειρότερο! Χθες με είχε πιάσει ένα σφίξιμο στο στομάχι! Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν τι γίνεται από εδώ και περά…Ο Παπανδρέου στις αρχές είχε πει πως «ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε…»και δυστυχώς όλα δείχνουν πως βουλιάζουμε!

Χθες ο Παπανδρέου είπε πως θα κάνει ανασχηματισμό! Αυτόματα μου ήρθε η παροιμία «άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς»!!Λες και τώρα τις αποφάσεις τις έπαιρναν αυτοί.. Αφού τα πάντα είναι αποφάσεις της Τρόικας πια.. Το ποιος θα μας τις ανακοινώνει είναι το όλο θέμα?
Ακούω συνεχώς τριγύρω μου να λένε «να πάμε σε εκλογές.»Χάνω κάτι? Πώς στο καλό θα μας βοηθήσει αυτό? Χάνοντας εκατομμύρια στην εκλογική διαδικασία? Και άντε και κάναμε εκλογές εγώ σου λέω…ποιον θα ψηφίζαμε? Έχει βγει κανένα νέο κόμμα, με φρέσκες ιδέες? Έχει βγει κανένας νέος πολιτικός με πρόγραμμα? Όταν κάνω αυτή την ερώτηση στου γνωστούς μου όλοι απαντούν ότι αν γινόταν τώρα εκλογές δε θα ψήφιζαν κανέναν…Τι περίεργος λαός που είμαστε? Ζητάμε διακαώς εκλογές γιατί θέλουμε να ρίξουμε άκυρο και λευκό...

Εμένα πάλι από τη μεριά μου με τρομάζει η σκέψη των πρόωρων εκλογών…Σε αυτή τη φάση η ακυβερνησία νομίζω ότι θα ήταν η μεγαλύτερη πληγή! Και όμως προς τα εκεί οδηγούμαστε! Θυμάμαι όταν ήμουν στο σχολείο και διάβαζα στην ιστορία για τις εκλογές ,τότε επί Βενιζέλου, σκεφτόμουν μα καλά δε μπορούσαν να τα βρουν μεταξύ τους ? Δε καταλάβαιναν πόσο κακό κάνουν στη χώρα? Κι όμως ακόμα και σήμερα πάλι δε καταλαβαίνουν και ας έχουμε πίσω μας πληθώρα παραδειγμάτων ασυνεννοησίας που μας οδήγησαν στην καταστροφή..

Τελικά η ιστορία όντως επαναλαμβάνεται…και οι Έλληνες δε μάθανε τίποτα από τη προηγούμενη φορά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου