Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Μια φορά και έναν καιρό ήταν το Πάσχα

Φέτος για το Πάσχα είχαμε αποφασίσει να πάμε στο πατρικό του Θ. Αλλά όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, η αδερφή μου γελά. Αποφάσισε να γεννήσει Μ. Τετάρτη. Έτσι αντί να πάμε όλοι μαζί στο πατρικό του Θ, πήγε μόνος του και εγώ έφυγα για το δικό μου πατρικό για να πάω να δω την Sisterούλα που γέννησε το τρίτο της παιδάκι. Τρεις γέννες έχει κάνει και σε καμία δεν ήμουν εκεί. Την πρώτη φορά είχα πάρει άδεια 3 μέρες, περίμενα να γεννήσει, περίμενα, περίμενα, τίποτα. Μου τελείωσε η άδεια και γύρισα Αθήνα. Ξημερώματα της ίδιας ημέρας που γύρισα Αθήνα με πήρανε τηλέφωνο ότι είναι στο μαιευτήριο. Ξανά άδεια και πάλι πίσω. Στο δεύτερο παιδάκι της, περιμέναμε να γεννήσει με 3 βδομάδες διαφορά με την κουμπάρα μου. Αποφασίζω και εγώ να πάω στην αδερφή μου που είχε ημερομηνία τοκετού πρώτη. Παρασκευή πήγα στην Sis, Σάββατο με πήραν τηλέφωνο από Αθήνα ότι γέννησε η κουμπάρα μου. Κυριακή έφυγα για Αθήνα να δω την κουμπάρα μου, Τρίτη με πήρανε τηλέφωνο ότι γέννησε η αδερφή μου. Γενικά δεν το έχω! Κάθε φορά που γεννάει κάποια εγώ λιώνω στα χιλιόμετρα.

Το σερί δεν άλλαξε ούτε φέτος. Δευτέρα του Πάσχα υπολόγιζα να πάω στο πατρικό μου, Μεγάλη Τετάρτη γέννησε η αδερφή μου. Έτσι λοιπόν αφού πέρασα τρεις μέρες και δυο νύχτες στο μαιευτήριο να εκτελώ χρέη μαίας την Παρασκευή έφυγα με το ΚΤΕΛ για το πατρικό του Θ. Πέρασα από βουνά, λίμνες, ποτάμια και λαγκάδια και στο τέλος έφτασα στα Γιάννενα για να πάρω και δεύτερο ΚΤΕΛ και μετά από 8 ώρες να φτάσω επιτέλους στον προορισμό μου. Δεν πειράζει όμως που ταλαιπωριέμαι εγώ αρκεί που όλα πήγαν καλά και το  bebe είναι πιο πάνω από όμορφο (ναι είμαι κουκουβαγιοθεία και το παραδέχομαι).

Στο πατρικό του Θ περάσαμε όμορφα. Ψήσαμε, φάγαμε, ξεπαγιάσαμε... Εγώ είχα πάρει ρούχα θα 'ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη και εκεί ο καιρός ήταν βρέχει πάλι απόψε στη μικρή τη γειτονιά. Μέχρι και χαλάζι έριξε! Τη μέρα του επιταφίου φορέσαμε τα μεταξωτά και να φυσάει και πήγαμε στην εκκλησία. Με το που φτάσαμε άρχισε να ψιχαλίζει. Εγώ σαν sweety που είμαι έπιασα αμέσως ένα υπόστεγο και πρόσεχα μην βραχούν οι μπαλαρίνες μου. Τότε ξαφνικά πιάνει μια βροχή από αυτές που σκέφτεσαι να χτίσεις Κιβωτό. Και τότε όλοι βρέθηκαν να στριμώχνονται μαζί μου στο υπόστεγο. Μετά από λίγο η βροχή κόπασε και αποφάσισαν να βγάλουν τον επιτάφιο για την περιφορά. Βγαίνει ο επιτάφιος, βγαίνουν και οι πιστοί. "Πάμε και εμείς" μου λέει η πεθερά-to be. "Μπα, θα σας περιμένω εδώ" λέω η αθεόφοβη. Και τότε, με το που βγήκε και ο τελευταίος πιστός από την εκκλησία, ρίχνει ένα χαλάζι. Κορόμηλο! Που σε πονεί και που σε σφάζει. Τρέχαν οι πιστοί να κρυφτούνε και μείναμε οι αθεόφοβοι να γελάμε κάτω από τα μουστάκια μας (και κάτω από το υπόστεγο μη ξεχνιόμαστε) στεγνοί και καθαροί.

Έτσι όμορφα κύλησαν οι μέρες μας και ήρθε η ώρα να φύγουμε. Είχαμε να συνεχίσουμε το tour που είχαμε ξεκινήσει στην ελληνική ύπαιθρο. Επόμενος σταθμός Θεσσαλία. Δυο φίλοι παντρευόταν και δεν μπορούσαμε να λείψουμε! Ο γάμος πολιτικός και άκρως εναλλακτικός. Για να καταλάβετε μετά το φαγητό αντί να σύρουμε τον χορό παίξαμε ποδόσφαιρο! Και έτσι αφού τους παντρέψαμε και αυτούς πήγαμε στο πατρικό μου για να κάνουμε γούτσου γούτσου τον μπέμπη. Αλλά αντί για γούτσου γούτσου, βρεθήκαμε να το παίζουμε παντρεμένοι με παιδιά. Τα ανιψάκια μου. Των οποίων, λόγω των γεγονότων, είχα πάρει την προσωρινή επιμέλεια. Πήγαμε σε κούνιες, πήγαμε σε καφέ με παιδότοπο, πήγαμε στο γήπεδο να παίξουμε μπάλα. Διαγώνισμα για το πόσο καλός πατέρας θα γίνει ήταν αυτό για τον Θ και όχι διήμερο. Για την ιστορία θα σας πω ότι κόπηκε. Το απόγευμα, ήταν η ώρα για το φρούτο τους. Άντε πείσε τώρα εσύ ένα κακόφαγο τετράχρονο και ένα κακόφαγο δίχρονο να φάνε το μήλο τους. Ο Θ είχε κουραστεί από το πρωί με τα πιτσιρίκια και είχε βρει μια τρύπα για να χωθεί. Εγώ για να τα ταΐσω σκέφτηκα να τους βάλω στρουμφάκια. Παίρνω τηλέφωνο τον Θ (στην έπαυλη που ζούμε μόνο με τηλέφωνο επικοινωνούμε εμείς) και του λέω να μου κατεβάσει το ipad και τα μήλα. Περνάνε 5', τίποτα. Περνάνε 10', τίποτα. Στα 15' ανέβηκα μόνη μου να τα πάρω και τον βρήκα να χαριεντίζεται με ένα φίλο του στο skype. "Δεν κατάλαβα ότι τα θες τώρα". Όχι  φίλε μου, τα ζήτησα τώρα για να τα αφήσω να ωριμάσουνε να τα κάνω κομπόστα. Με άφησε μόνη μου ο αχαΐρευτος με δυο πιτσιρίκια να μην έχω τι να τα κάνω. Ευτυχώς είχα την στρουμφίτα σύμμαχο και ευτυχώς δεν χέστηκε κανένα.

Φεύγοντας στον δρόμο προς Αθήνα μου λέει "Ωραία ήτανε. Πλάκα είχανε τα πιτσιρίκια. Εμείς πότε θα κάνουμε ένα να το προσέχεις?" Ε, τώρα τι του λες?





33 σχόλια:

  1. Δεν καταλαβαίνω την εμμονή των γονιών να ταΐζουν το απόγευμα τα παιδάκια τους φρούτα. Δώσε του παιδιού μια παστούλα σοκολατίνα ή έστω αμυγδάλου βρε αδερφέ να ευφρανθεί το πιτσιρίκι! Δεν θες να του δώσεις παστούλα και θες οπωσδήποτε να φάει φρούτο; Δώσε του μια τάρτα φράουλα!
    Να σας ζήσει το καινούργιο μπεμπέ!
    Και μην βιάζεσαι να πεις ότι ο Θ. δεν πέρασε το τεστ. Με το δικό σας παιδί θα είναι αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν μιλάμε για κακόφαγα παιδάκια εννοούμε ότι δεν τρώνε τίποτα. Μεσα στο τίποτα και τα γλυκά. Εδώ σοκολάτα της έδωσα και πώς δεν μου την έφτυσε στη μούρη...

      Διαγραφή
  2. Να σας ζήσει το ανηψάκι το νέο και να χαίρεστε και τα μεγαλύτερα! Με 2-3 baby sitting ακόμη θα μάθει και ο Θ. και θα το περάσει το τεστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Κανονίζω και άλλο baby sitting για αυρι το βράδυ! Θα τον ξεκάνω...

      Διαγραφή
  3. πολλοί γάμοι και γέννες σας περιτριγυρίζουν και με βλέπω του χρόνου να βαφτίζω το δικό σας!Τρέχω να ραφτώ!
    να σας ζήσω το μωρό!Όποιον αποφασίζει να κάνει 3ο παιδί στην εποχή μας ,τον θεωρώ ήρωα! (εμένα μου ετυχε το διδυμο ,διαφορετικά δεν υπηρχε περίπτωση,χωρια που ειναι διαφορετικα για τη γυναικα 2 εγκυμοσυνες και διαφορετικα 3 ή 4 κ.τ.λ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Νασια μου! Μην νομίζεις και σε αυτούς έτυχε, δεν το είχαν προυπολογισμένο! Και εγώ τους θεωρώ ήρωες... Τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια, τα οποία τα θεωρώ πολύ δύσκολα με τρια παιδιά σε μικρές ηλικίες.

      Διαγραφή
  4. Χρονια πολλα! Να σας ζησει το ανηψακι! Να χαιρεσαι ολα σου τα ανηψια!
    Οι αντρες θελουν training αγαπη μου στο θεμα παιδι και παλι δυσκολα ειναι σαν τις γυναικες!
    Οπως παντα γελασα πολυ με το ποστ σου! Χαρας στο κουραγιο σου τοσα χιλιομετρα! Να ζησουν και τα παιδια παντα ευτυχισμενα!Αντε και στα δικα σας!Γαμο παιδι οτι θελετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε έσπασα τα κοντέρ με τα χιλιόμετρα. Και όχι απλά χιλιόμετρα. Χιλιόμετρα με το ΚΤΕΛ. Ακόμα χειρότερα.

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Να σας ζήσει ο μπεμπούλης σας!!
    Πολλές ευχές για ότι καλύτερο...
    Απολαυστική ανάρτηση...!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια φορά και έναν καιρό ήταν η Χριστίνα που περιγράφοντας την ζωή της μας έκανε να γελάμε και να μην αισθανόμαστε καθόλου τύψεις που γελάμε με τα ευτράπελα που της συμβαίνουν!
    Αυτά είχα να πω εγώ είσαι απίστευτη δεν φταίω εγώ που γελάω σόρυ κίολας!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάστε εσείς... Το καλό με εμένα είναι ότι γελάω και εγώ με τα ευτράπελα που μου συμβαίνουν...

      Διαγραφή
  7. Μια χαρα τα περασατε το Πασχα βρε :) Απο ολα ειχε ο μπαξες. Και γεννα κ μπειμπι σιτιγκ κ χαλαζι κ κοκορετσια! Αντε κ του χρονου παντρεμενοι με παιδια. Ανετα προλαβαινεις κ τριδυμα. Θα προπονηθει ο Θ μια κ καλη. Εκανε την προπονηση, τωρα θα παει για τελικο ;) Να σου ζησει το ανιψακι. Ειναι ομορφο, οποτε τι μενουν; Εξυπναδα κ υγεια! Αυτα ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσει το νέο μωράκι!!! Να έχει μαι ζωή τυχερή και ευτυχισμένη!!
    Πλάκα είχε το post σου!!
    Φιλιά και καλή Πρωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσει τ μπεμπέ κουκουβαγιοθεία! :) ( κι εγώ μία τέτοια είμαι από 25ετίας!)
    Σε διάβαζα κι έλεγα "αχ να πάρει μέρος στον αστείο διαγωνισμό που θα κάνω"!!!
    αχαχχαα!
    Φιλιά πολλά και καλή αυριανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε... Μα είναι ωραίο να είσαι κουκουβαγιοθεία. Εχεις όλες τις ευχαριστες στιγμές χωρίς να τραβας τα ζόρια!

      Ποιος είναι ο αστείος διαγωνισμός. Δώσε Link.

      Διαγραφή
    2. http://princess-airis.blogspot.gr/2014/05/blog-post_2.html

      Θέλω την πένα σου! :))) Είναι πολύ γερή για να λείπει!

      Διαγραφή
    3. Ο αστείος σου διαγωνισμός θα είναι υπέροχος αλλά εμένα σε πρώτη φάση μου φαίνεται πανδύσκολο...

      Διαγραφή
  10. Να σας ζήσει το καινούριο bebe!
    Τώρα θα σου πω τι είδα σε αμερικάνικο σπίτι στο πρόσφατο ταξίδι στην Αμερική όπου υπήρχε ένα δίχρονο κακόφαγο κοριτσάκι.
    Η μάνα καθαρίζει τα φρούτα και ρωτάει όλο γλύκα το παιδί.
    Θες πουλάκι μου φρούτο;
    Ντεν τέλω!
    Ωραία,όταν θελήσεις φώναξε με του απαντάει και ησυχάζει και αυτή και όλη η πλάση.
    Σε πληροφορώ πως κάποια στιγμή το παιδί θα έρθει μόνο του να φάει.Και ήρθε μετά από μία ώρα και έφαγε μόνο του το φρούτο και έμεινε κάγκελο η xristin.
    Πως να το κάνουμε.Κάποτε θα πεινάσει.Είναι καρατσεκαρισμένο.
    Αυτή η μανία να κυνηγάνε οι μάνες τα βλαστάρια τους με το κουτάλι γεμάτο μαμ,μόνο στο Ελλάντα το συναντάς!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο για να είναι αληθινο. Ξέρεις εγώ πάντα λέω εγώ στο δικό μου παιδί έτσι θα κάνω. Ποτέ δε θα το κυνηγάω για να φάει. Αλλά όσα ποτέ έχω πει τα λούστηκα μετά κανονικότατα. Οπότε δεν το πα.....

      Διαγραφή
  11. Αχ!! Γράφε! Γράφε! Γράφε! Να σας ζήσει το bebe και να είσαστε πάντα καλά! Το πόσο γέλασα, δεν ξέρεις! Σε απολαμβάνω! Πολλά φιλιά και καλό μήνα κουκουβαγιοθεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζήσει ο μπεμπούλης !!! Να είναι πάντα γερός και χαρούμενος και να τον καμαρώνετε όλοι !!!

    Όσο για τον Θοδωρή, αν σου την ξανακάνει την ερώτηση, να του απαντήσεις (με γλυκύτατο χαμόγελο και ελαφρύ πετάρισμα βλεφάρων):
    "Τέσσερα χρόνια μετά το πρώτο παιδί, ώστε να έχω τον χρόνο να μάθω από ΣΕΝΑ πώς να το φροντίζω, αγάπη μου" :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω αρχίσει ήδη προπόνηση για το ελαφρύ πετάρισμα βλεφάρων. Το γλυκύτατο χαμόγελο το 'χω...

      Διαγραφή
  13. Να σας ζησει το τριτο(!)ζουζουνι,αξια η αδερφη σου εγω θα ειχα φρικαρει!Ω Γιαννενα ησουνα τοσο κοντα μας.Παιρνεις Ηπειρωτη και δεν μας το ειχες πει!Να περνατε τελεια ντιαρ!
    P.S Αν και εχω κλεισει το blog συνεχιζω και διαβαζω φανατικα!Ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vicky!!!!

      Δεν το πιστεύω αυτό που συνέβη... Ξερεις εσύ που... (μου θύμισες ότι έχω και ένα μπλοκ να μπω να ξαραχνιασω)

      1. γιατί έκλεισες ένα από τα ωραιότερα μπλοκ????
      2. τι έκανες στο παρτάλι και αγνοείται?
      3. Ηπειρώτη παίρνω ... Αστα! Ξεροκέφαλος, ισχυρογνώμων, νευρικός.... Εσύ από εκεί είσαι? Δεν ισχύουν αυτά τα χαρακτηριστικά για τις γυναίκες... Αυτες είναι μάλαμα!χιχιχι

      ΥΓ1: Που θα μου πάει θα τα φτάσω τα 50..;-)
      ΥΓ2. Ο λαός απαιτεί Vicky +Partali ανάρτηση καλή!

      Διαγραφή
    2. 1.Το blog το ειχα φτιαξει οταν ημουνα σε περιεργη φαση στην ζωη μου.Μετα δεν ξερω δεν μου εβγαινε να γραψω(το παρταλι φταιει)και το εκλεισα.Στανταρακι καποια στιγμη θα το ξανανοιξω!
      2.Τιποτα το ορκιζομαι!Mετακομισε και γραφει στο twitter πλεον(ενιοτε κλεβει δικες μου ατακες)
      3.Και οι 2 απο εκει ειμαστε!Πρεπει να ειναι παλαιας κοπης ο δικος σου εμενα δεν ειναι ετσι εχει μαλλον επηρεαστει απο το κοσμοπολιτικη πολη του....NOT!
      Θα τα φτασεις τα 50 πριν το καταλαβεις :-P

      Διαγραφή
    3. Δηλαδή πρέπει να φτιάξω τουιτερ... Φτου!!! (κατεβάζω ντροπιασμένη το κεφάλι) είχα προσπαθήσει αλλά δεν κατάλαβα πώς λειτουργεί. Κατέληξα να ακολουθώ χωρίς να το καταλάβω την Τάμτα, την Μαντόνα και τον Bieber. Εκτοτε δεν ξαναμπήκα!

      Διαγραφή