Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Pride or Bride to be...

Χάθηκα! Το ξέρω. Με έπιασε η Άνοιξη. Λίγο τα πουλάκια που κελαηδούν, λίγο οι πεταλουδίτσες που φτερουγίζουν, λίγο οι μελισσούλες. Κυρίως  οι μελισσούλες. Αυτές που πετάνε από λουλουδάκι σε λουλουδάκι και μεταφέρουν τη γύρη και ανθίζει ο τόπος και κάνουν και άλλα λουλουδάκια. Μωρά λουλουδάκια. Λουλουδάκια? Μωρά?  Εγώ πότε θα γίνω μάνα? Ρε μπας και να κάνουμε κανένα παιδί? Παιδί εκτός γάμου? Γιατί όχι? Και τότε διαβάζω αυτό. Και λέω όχι δε μπορώ να στερήσω το μουσείο του μέλλοντος από την αφεντομουτσουνάρα μου ντυμένη νύφη.

Καθίζω που λέτε τον Θ κάτω και του λέω άκου να δεις. Το και το. Ποιο και ποιο μου απαντάει. Τα λόγια είναι φτώχεια. Το λοιπόν. Εγώ σε ένα χρόνο τριανταρίζω και πότε θα γίνω μάνα? Δεν έχει μα.. Αν μέσα σε μια βδομάδα δεν έρθεις να με ζητήσεις θα βάλω τα αδέρφια μου (που τα 'χω πολλά και μοβόρικα ) να σε κάνουν μαύρο στο ξύλο. Τι τα θες? Και ο άγιος φοβέρα θέλει. Πόσο μάλλον ο Θ, που εντάξει άγιο δεν τον λες.

Έτσι που λέτε καθίσαμε, τα υπολογίσαμε και ώριμα σκεπτόμενοι αποφασίσαμε να παντρευτούμε. Πότε? Οπότε! Εκεί θα κολλήσουμε τώρα. Χρόνος υπάρχει (από λεφτά ξεμείναμε)! Ο γάμος θα γίνει στον τόπο της νύφης που είναι ονειρικός, βγαλμένος από σκηνικό κινηματογράφου και παραμύθι συνάμα. Ναι ρε στη Ρούμελη... Γιατί δεν είναι παραμυθένια?

Αληθινή ιστορία όλο το παραπάνω. Έτσι ακριβώς όπως τα λέω έγιναν. Μη με βλέπετε εδώ που το παίζω γλυκούλα. Κατά βάθος είμαι μεγάλη bitch! Λοιπόν παντρευόμαστε τον Οκτώβρη! Κλείσαμε κέντρο (που μεταξύ μας ήταν η πιο εύκολη δουλειά γιατί δεν είχαμε επιλογή). Δυο φίλοι των γονιών μου έχουν ένα χώρο εκδηλώσεων και η μαμά μου καθόλου εκβιαστικά μου είπε ότι ή θα παντρευτώ εκεί ή να μην τολμήσω καθόλου! Ξέρω ακούγεται κάπως  αλλά welcome to επαρχία.. Ντάξει είναι λίγο κυριλέ για τα γούστα μας αλλά η τιμή είναι σούπερ κυριλέ οπότε έχω αρχίσει και το βλέπω παλατάκι!!!!

Οπότε όπως καταλαβαίνετε έχουμε λίγα τρεξιματάκια! Που θα μας πάει όμως θα τα οργανώσουμε. Και τον γάμο, και το γαμήλιο ταξίδι και τις καλοκαιρινές διακοπές!  


79 σχόλια:

  1. τρέχωωωωωωωωωω να ραφτώ!
    Ρούμελη ξεΡούμελη δε θα παραβρεθώ με κουρέλια!
    να φέρω και δώρο μην ξεχάσω! Βρακιά έχεις;Καφετέρια; Βραστηρα αβγών; Γκαζάκι;
    αχ,τι να πρωτοδιαλέξω;
    Μα Οκτωβρη; Τι θα βάλουμε; Καλοκαιρινό ή Χειμωνιάτικο...δυσκολη εποχή!
    πάω τωρα να προλάβω και τα ξαναλέμε!
    Με το καλόοοοοοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Νασια... Ράψου εσύ γιατί τη νύφη την βλέπω να έρχεται με κουρέλια...
      Φεεεεεέτα λέμε!!!! Το μόνο που έχουμε κάνει για προετοιμασία γάμου είναι αυτό το πόστ!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητηρια! Η ωρα η καλη! Να μπαινεις να μας λες πως παει το wedding planning. :) (Και καλο καλοκαιρι επισης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ώρα η καλή να είστε πάντα ευτυχισμένοι και θα σου δώσω μια συμβουλή, κλείστε τα αυτιά σας και μην ακούτε κανέναν γιατί όλοι τώρα θα αρχίσουν, να διαλέξουμε αυτό, να κάνουμε το άλλο!!
    Να τον κάνετε έτσι όπως θέλετε εσείς και να τον ευχαριστηθείτε τον γάμο σας, να περάσετε τέλεια!!
    Να μας ενημερώνεις όποτε μπορείς για το τι κάνετε!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά αυτό το έχω αποδεχτεί... Εχει να πέσει τσακωμός με τη μάνα μου...Είναι λίγο (πως να το πω???)... Θέλει να γίνονται τα πράγματα με τον δικό της τρόπο.. ΑΛΛΑ δε θα της περάσει...χοχοχο

      Διαγραφή
  4. χαχα! πήγα στο ποστ του πιγκουίνου και έκλαψα με τις φωτογραφίες, ήταν τόσο καλό! σοβαρά η αφορμή για το πάντρεμα ήταν κάπου στο blogspot? πάντως αφού αγαπιέστε και τέτοια, συγχαρητήρια! θα ανεβάσεις και φωτογραφίες από τον γάμο τον οκτώβρη? (μ'αρέσουν οι φωτογραφίες γάμου και οι γάμοι γενικότερα, να τους βλέπω) με φέτα ίσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά.. Αμα δεν παντρευτείς με το σωστό κίνητρο γιατί να παντρευτείς άλλωστε? Που να το ξερε ο έρμος ο πιγκουίνος πως ενόσω αυτός έκραζε το θεσμό του γάμου εγώ ψηνόμουν από τα νυφικά..

      Διαγραφή
  5. Ρούμελη? Από που Ρούμελη? (Να δεις που στο τέλος θα βγούμε κοντοχωριανές)
    Η ώρα η καλή παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To είχα καταλάβει ότι ταιριάζουν τα χνώτα μας (ίου). Ήτο η καταγωγή αδερφάκι μου! Εγώ λίγο παρακάτω, Μώλος. Για μας το καλύτερο φαγητό για γάμο είναι το ψ'το!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται πως θα έχουμε ψ'τα στο γάμο. Γίνεται γάμος χωρίς ψ'το?

      Διαγραφή
  6. Άντε να μπείτε κι εσείς στο κλαμπ των ανθρώπων,χαχαχαχα.
    Με το καλό Χριστινάκι μου... :)
    Να μας ενημερώνεις για τις προετοιμασίες και όσες απορίες έχεις,εδώ είμαστε,χαχαχαχα.
    Μάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού είναι έτσι και μας είχες το καλό το νέο, καλά έκανες και χάθηκες κορίτσι μου! Άντε με το καλό! Επαρχιώτισσα κι εγώ, παντρεύτηκα στον τόπο μου! Ένα σου λέω, κοίτα να βάζεις κανέναν όρο που και που, γιατί η μάνα δεν το ΄χει σε τίποτα να σε καβαλήσει και να κάνει τον γάμο των ονείρων της :)))) Η ώρα η καλή, Χριστίνα μου! Ααα και να σου πω, εγώ γλυκούλα σε έχω στο μυαλό μου! Σιγά που θα σου χαλάσουν το κούτελο λίγες, θεμιτές, απειλές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γλυκούλα είμαι... Εκτός από τις στιγμές που με εκνευρίζει η μάνα!!! Πόσο σωστά τα λες..

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια παιδιά!!!
    Η ώρα η καλή Χριστίνα...Εύχομαι τα καλύτερα και στους δυο σας!!
    Και γρήγορα μαμά!!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου..

      Ε όχι και πολύ γρήγορα... Θέλω να χορέψω στον γάμο!

      Διαγραφή
  9. Τι γλυκό!
    Αντε, η ώρα η καλή!!!!
    Εκκλησία κλείσατε;
    Ωραία η Ρούμελη!
    Σε πιο χωριό θα....τελεστεί το μυστήριο;

    Φιλάκια και συγχαρητήρια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωριο???? Χωριό???? Ε όχι και Χωριό!!! Ολόκληρη πρωτεύουσα Νομού! :-Ρ

      Στη Λαμία θα γίνει ο γάμος!

      Σε ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  10. Άντε η ώρα η καλή και καλούς απογόνους!! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κονγκρατσουλέσιονς Ντίαριντάιαρι!
    Ο Οκτώβριος είναι ένας υπέροχος μήνας για γάμο!
    Τις καλύτερες ευχές μου!
    Και στων κοριτσίωνε μας!


    Ας το καλό... Συγκινήθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξέρω εάν είναι υπέροχος αλλά εμείς μόνο τότε βρήκαμε!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ! Έλα σκούπισε τα ματάκια σου!

      Διαγραφή
    2. Υπέροχος είναι, διότι δεν έχει ούτε κρύο, ούτε ζέστη και έχω και γενέθλια! Άρα είναι πολύ καλός μήνας!

      Φιλί.

      Διαγραφή
    3. Α αν το πάμε έτσι είναι όντως υπέροχος!!! γιατί τότε γεννιούνται τα καλύτερα παιδιά!!! (εγώ+εσύ)

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητηρια!!! Με το καλο!!!!
    Απο που εισαι απο τη Ρουμελη; Γιατι κι εγω απο εκει καταγομαι!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστίναααααααααααα δεν το πιστευω!!! Εσυ που το παιζες δυσκολη οεο; Θα κρεμαστεις κι εσυ;;; Θεος φυλάξοι, χάλασε ο κόσμος...

    Με το καλό τρελοκομείο μου, δεν ξέρεις πόσο πολυ πολυ πολυ χαρηκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται που λέει και η Γιαγκούση...

      Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  14. Και δε σου το 'χα μαντάμ! Συμβατικιά κι εσύ ωρέ κοπελιά;; Άντε ωρέ, η ώρα η καλή και να είστε ευτυχισμένοι! Στο μεταξύ να μας ενημερώνεις ε; Με τον γνωστό σου τρόπο, ξέρεις εσύ, να μην είμαστε στο σκοτάδι! Γλυκά φιλιά και καλές προετοιμασίες! Μάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι περίμενες? Aπό τη Λαμία σου είπα ότι είμαι όχι από το LA?

      Συμβατικιά εώς το κόκκαλο... Δε φταίω εγώ... Από μικρή ήθελα να βάλω νυφικό.. Με είχαν πείσει ότι θα γίνω πριγκίπισσα και μου έμεινε απωθημένο το φόρεμα.

      Διαγραφή
  15. Kala stefana pou leei kai i pethera mou!Parakolouthw to blog sou edw k polu kairo an k prwti fora grafw sta sxolia!Sygxaritiria! Na eiste eytyxismenoi panw apo ola...Egw pantreuomai to Septemvrio. Mia fili mou p einai teras organwsis k pantreutike prosfata mou esteile mia lista me ekremotites, symvoules ktl.Emena pou eimai ligo xyma me voithise para poly. An theleis borw na sou tin steilw... Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!! Καλέ εννοείται... Τι ρωτάς και δεν τη στέλνεις?? Κάθε βοήθεια δεχτή!
      dearlittlediary@gmail.com

      Διαγραφή
  16. Μπραβο παιδια!!!! Με το καλο λοιπον οι ετοιμασιες και μια υπεροχη ζωη να εχετε μαζι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα έχω να πω:
    .........
    .........
    ........
    Α ρε έρμε Θ !!!!!

    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμάλιστα....

      Του φεξε του κυρίου! Λαμπάδα ίσα με το μπόι του θα πρεπε να ανάβει κανονικά!!! Και να κάνει και τον σταυρό του πρωί-μεσημέρι -βράδυ

      Διαγραφή
    2. Τον κάνει, είμαι σίγουρος!...


      ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


      φτάνει, δεν θα σε πειράξω άλλο σ' αυτό το ποστ χαράς, σιδεροκέφαλη με την μαμά Ρουμελιώτισσα (τα ίδια τράβηξα και με την μαμά Χανιώτισσα...δράμα...) κι εδώ θα είμαστε να σε δουλεύω ;)

      Διαγραφή
  18. σιδηροκέφαλη βρε!!!!
    και καλώς όρισες στο κλαμπ!
    η ώρα η καληηηηηηηηηηηηηηηηηηή μέσα από την καρδιά μου!!!!
    στέλνε νέα προετοιμασίας, θα περιμένουμε εναγωνίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωωωωω μαρεσει να ακουω για γαμους !
    Τρελλαινομαι μονο και μονο στην ιδεα της ολης διαδικασιας
    ΕΙναι ενα γλυκο βασανιστηριο.
    Να σου διαλεξω νυφικο ? χιχιχι
    Με το καλοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ο άνθρωπος μου... Μην κάθεσαι στιγμή. Από την άλλη εβδομάδα ξεκινάμε!!! χιχιχι

      Διαγραφή
  20. Χριστινάκιιιιιιιιιι τι φανταστική έκπληξη μας επιφύλασσες για σήμερα!!!!
    Μας έκανες πολύ χαρούμενες/ους εδω όλους τους κουμπάρους!!!!! Πραγματικά μου χάρισες ένα τεράστιο χαμόγελο!!!!
    Τρέχω να ραφτώ κι εγώ κ ν κλείσω ΚΤΕΛ για Ρούμελη:))))

    Ειμαι σίγουρη πως θα τα οργανώσεις όλα όπως ακριβώς τα έχεις φανταστεί. Είσαι τσακάλι εσύ!!!
    Άντε βρε Θ. μας το είχες αστεφάνωτο τόσα χρόνια:)))))
    Χριστινάκι μου πολλά πολλά συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δω φώτο σου με ένα απο εκείνα τα νυφικά στου Πιγκουίνου και τίποτα άλλο δεν θέλω:))))

      Διαγραφή
    2. Θα περάσω από το μουσείο να πάρω ιδέες !!!

      ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου!!!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο Χριστινάκι, είμαι σίγουρη ότι θα τα ζήσεις όλα όπως σου αξίζει........... κοίτα να χαρείς και την "προετοιμασία" και την "εκτέλεση" γιατί μετά έρχονται τα δύσκολα........... χα χα χα πλάκα κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άντε να ακούσουμε και κάτι ευχάριστο επιτέλους! Καλές ετοιμασίες και να έχετε μια ονειρεμένη ζωή μαζί. Εννοείται πως θέλουμε να μας δίνεις ενημέρωση με τις προετοιμασίες που κάνεις! Φιλιά και πολλές ευχές ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε!!!

      Θα σας πρήξω με τις ετοιμασίες...(όταν ξεκινήσουν, προς το παρόν χαλλλλλαρά -με σαλονικιώτικο λ)

      Διαγραφή
  23. Χαχα, έτσι αποφασίζονται οι γάμοι: μπαίνεις σε ένα blog, διαβάζεις τη σχετική ανάρτηση και σου ανάβει το λαμπάκι στον εγκέφαλο, όπως στον Κύρο Γρανάζη! Το σύμπαν συνομώτησε να δεις το σωστό κείμενο τη σωστή στιγμή; :-)
    Διάβαζα το κείμενό σου για κάμποση ώρα και δεν το αποφάσιζα να το πάρω στα σοβαρά - λες, σκεφτόμουν, να κάνει καμια πλάκα και να το παραδεχτεί στο τέλος, αφού την έχουμε πατήσει όλοι; Τελικά, βέβαια, σιγουρεύτηκα (διάβασα και τα σχόλια, για έξτρα ασφάλεια, χαχα).
    Πέρα από την πλάκα, τώρα, να είστε ευτυχισμένοι με τον Θ. και σύντομα να γίνετε και γονείς ενός υγιούς, ζουμπουρλούδικου, χαρούμενου μωρού, για να ξεκινήσετε το σπιτικό σας! Καλά στέφανα, Χριστίνα!

    Υ.Γ.: Πλάκα-πλάκα, επιτελεί κοινωνικό έργο ο Πιγκουίνος! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί κανείς δε με πιστεύει??????????? Ούτε καν οι γονείς μου δε με πίστεψαν αρχικά! Για να μην πω τα σχόλια που άκουσα από φίλους!!

      Διαγραφή
  24. Ωωω τι νέα είναι αυτά;
    Η ώρα η καλή Χριστίνα μου!!!
    Σκέφτομαι απο τώρα την μαντινάδα που θα σου γράψω για ευχές.
    Για αρχή πάρε μια

    Πολλες ευχες θα ακουστουν
    του Οκτώβρη ενα βράδυ
    για δυο καρδιές που θα γενουν
    παντοτινό ζευγάρι!!!

    Μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Mηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη !!!!! Τι πας να κάνεις ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Το σκέφτηκες καλάαααααα ;;;;;;;; Είσαι σίγουρη ;;;;;;; :-p

    Άντε, άμα είσαι σίγουρη ... να σου ευχηθώ κι εγώ: Σιδεροκέφαλη, Βίον Ανθόσπαρτον και Καλούς Απογόνους :-)

    Πάντως, άμα αλλάξεις γνώμη και θέλεις να το παίξεις ...Runaway Bride ... εγώ είμαι εδώ ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά όχι δεν το σκέφτηκα καλά... Γιατί άμα το σκεφτώ καλά θα πάρω τα βουνά και θα με ψάχνετε στη Νικολούλη!χιχιχι

      Πάντα είναι χρησιμο να ξέρεις ότι θα βρεθεί κάποιος να σε περιμαζέψει όταν θα γυρνάς ξυπόλυτη με το νυφικό στους αδειους δρόμους... Διεύθυνση στείλε μου και αχρείαστη να ναι...

      Διαγραφή
  26. Με το καλό Χρίστινα!!!! Είσαι αποφασιστικό άτομο με δύο κουβέντες έβαλες τα πράγματα στη θέση τους!!! και σύντομα ;)) Μήπως δεν έχω το κατάλληλο υφός όταν του μιλάω για γάμο??? χαχαχαχαχα Θα σε περιμένουμε με λεπτομέρειες!! Καλό Απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παραδώσω μαθήματα... Τον κοιτάς δυναμικά στα μάτια... Δεν υποχωρείς το βλέμμα σου! Σηκώνεις και ελαφρώς το φρύδι και λες με σταθερή φωνή "ποτε θα παντρευτούμε??"

      Τιπ: Με λίγο (πολύ) αλκοόλ δε γίνεται αλκοολικός κανείς αλλά μπορεί να βρεθεί λογοδοσμένος ανα πάσα στιγμή.... χαχα

      Διαγραφή
    2. Το γνωστό "στρίβειν διά του αρραβώνος"? χαχαχαχα


      (α ρε έρμε Θ...)

      Διαγραφή
  27. Δεν ήξερες; Δεν ρώταγες καλέ;
    Πλάκα κάνω ! Η ώρα η καλή κορίτσι μου!
    Κοίτα να το φχαριστηθείς το διάστημα !
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαστημα πριν το γάμο εννοείς??

      Γιατί μετά τι??? Θα ψάλουμε όλοι μαζί το "η ζωή εδώ τελειώνει...???""

      Τέτοια λέτε μου και εμ βλέπω να πηγαίνω τελικά στην Αγγελική...χαχαχα

      Διαγραφή
  28. Μπράβο με το καλό!!!
    Χαίρομαι τόσο για κάθε νέο ζευγάρι
    που παίρνει απόφαση ζωής....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με το καλό!! Δε σου το είχα πάντως ότι θα είχες τέτοια κολληματάκια περί ηλικίας γάμου και παιδιών! Είμαστε συνομίληκες κι ούτε καν αγχώνομαι και ας είμαι 3 χρόνια αρραβωνιασμένη!

    Έλα ρε συ Λαμιώτισσα είσαι;; Ο πατέρας μου είναι από Λαμία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κρυφοσυντηρητικιά!!

      Βασικά μου χτύπησαν κάτι καμπανάκια μητρότητας τελευταία. Και μετά σκέφτηκα ότι ναι τώρα βαριέμαι να παντρευτώ αλλά μήπως μετά το μετανιώσω? Που δε θα έχω τις φωτογραφίες με το ηλιοβασίλεμα και το νυφικό τούρτα? Και μετά σκέφτηκα ότι αφού για μένα δεν σημαινει κάτι ο γάμος (γιατί πραγματικά νιωθω παντρεμένη εδώ και χρόνια) αλλά σημαίνει πολλά για τους άλλους (γιαγιάδες, γονείς) τότε γιατί να τους στεναχωρούμε? Ας πάει το παλιάμπελο!

      Καθόλου ρομαντική άποψη ! Το γνωρίζω, αλλά είμαι και κρυφορεαλίστρια!

      Διαγραφή
  30. Τσαγανό όχι αστεία ε; Χτύπησε το μητρικό ένστικτο; Θα μου δώσεις κι εμένα λίγο γιατί δεν το χω καθόλου; Μια απόφαση θα μου πεις είναι όλα. Καλά στέφανα συνονόματη και εύχομαι η απόφασή σας να πάρει σβάρνα κι άλλα αναποφάσιστα ζευγάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μητρικό ένστικτο χτύπησε αλλά προς το παρόν πατάω snooze...

      Διαγραφή
  31. Ααααα δέκα μέρες έλειψα από τη μπλογκόσφαιρα κι έχασα ιστορικά γεγονότα! χαχαχα ;)
    Άντε η ώρα η καλή και βίον ανθόσπαρτον!
    Και στα δικά μας οι λεύτερες (#not) χαχαχαχαχα
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ωραία νέαααα! Άντε πάντα τέτοια να ακούμε. Άντε με το καλό και με έναν πόνο το μωρό.. Εγώ έφτασα και στο μωρό !!! Αλλά εσύ το ξεκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκουχου γκουχου!!! Το πήγες μακριά.... Κατσε!!!! Ένα-ένα τα κοσμοϊστορικά γεγονότα!

      Διαγραφή
  33. Εγω οπως παντα το καθυστερημενο ενα χρονο μετα..περασα να δωσω τις ευχες μου!!Χαρηκα πολυ που ακουσα οτι παντρευεστε αντε με το καλο καλα στεφανα,η ωρα η καλη και βεβαια πολλους και καλους απογονους!Να ειστε παντα ευτυχισμενοι!! :**

    Φιλιαα πολλααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή