Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Γιατί καλέ γειτόνισσα?

Σήμερα το πρωί βγαίνοντας από το σπίτι έπεσα πάνω στο γείτονα με τον οποίο δεν ανταλλάζουμε και πολλές κουβέντες. Δεν είναι ότι είναι κακός απλά είχε τη φαεινή ιδέα τον πρώτο μήνα που είχαμε μετακομίσει στο σπίτι να μας κάνει παρατήρηση. Είχαμε καλέσει φίλους για φαγητό και απλά συζητούσαμε. Σε κάποια φάση χτυπάει το κουδούνι και ήταν ο γείτονας ο οποίος μας την είπε ότι κάνουμε φασαρία. "Μα δεν έχουμε καν μουσική" του απάντησα. "Δεν έχει σημασία, μιλάτε δυνατά". Και σαν να μην έφτανε αυτό αποφάσισε να το τερματίσει λέγοντας "συνεχώς κάνετε φασαρία, χοροπηδάτε διαρκώς". Από τότε δεν έχουμε πολλά πάρε δώσε. Φασαρία και συγκεντρώσεις εννοείται ότι συνεχίζουμε να κάνουμε και εννοείται ότι δε μας ξαναέκανε παρατήρηση μετά από εκείνη τη φορά που τον στείλαμε "ευγενικά" σπίτι του.

Σήμερα το πρωί όταν βγήκα από το σπίτι έπεσα πάνω του. Μετά τις κλασικές καλημέρες-καλημέρες παρατήρησα από την ανοιχτή πόρτα του σπιτιού ότι όλα τα  μικροπράγματα ήταν μαζεμένα και τα έπιπλα ήταν καλυμμένα. "Μετακομίζετε?" τον ρώτησα. "Όχι απλά ανακαινίζουμε το μπάνιο" μου λέει καθώς μπαίνουμε μαζί στο ασανσέρ. "Ωχ του λέω θα έχετε φασαρία, σκόνη. Καλό κουράγιο. Εάν χρειαστείτε κάτι, νερό, οτιδήποτε, χτυπήσετε μου" του λέω. Και τότε το πρόσωπο του άστραψε, τα μάτια του χαμογέλασαν και μου είπε με την πιο γλυκιά φωνούλα "Αλήθεια το λες? Θα είστε σπίτι? Σε ευχαριστώ."

Ωρε λέω κοίτα χαρά που έκανε ο άνθρωπος επειδή του είπα να του δώσω λίγο νερό. Αλλά μόνο όταν απομακρύνθηκα συνειδητοποίησα ότι μόλις είχα πει σε έναν άνθρωπο που θα μένει σε ένα σπίτι χωρίς τουαλέτα για τρεις μέρες ότι εάν χρειαστεί ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ να μου χτυπήσει!

Εμ για αυτό άστραψε το προσωπάκι του!!

Και τώρα έχω ηθικό δίλημμα! Να γυρίσω σπίτι μετά τη δουλειά έτσι ώστε να πάει και ο άμοιρος τουαλέτα ή να πάω για καφέ και να τον αφήσω να τσουρουφλιστεί?



26 σχόλια:

  1. Να πας για καφεδάκι. Και μετά για ένα κρασάκι. Αν αύριο σε ρωτήσει "τελικά δεν ήσασταν σπίτι ε;" πες του "ε ξέρετε θα ερχόταν κάτι φίλοι και επειδή μιλάμε δυνατά και ενοχλούμε τα είπαμε έξω"
    Είμαι κακιά το ξέρω.Αλλά μ΄αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πήγα για καφέ! Αλλά γύρισα νωρίς σπίτι! Και δε μου χτύπησε και κανείς!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει δεν υπάρχεις!!!!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχα!
    Έλα μωρέ τον κακομοίρη, πήγαινε σπίτι μην σκάσει η φούσκα του, του ανθρώπου.
    Κρίμα είναι!
    Θα σου έχει και υποχρέωση μετά και δεν θα σας ξανακάνει παρατήρηση.
    Οταν τελειώσει την ανακαίνιση να κάνεις ένα ωραίο πάρτι.
    Χαχαχαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά τρελοκόριτσο!
    Περιμένω να μας πεις τι έκανες τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δε ξέρω τι κάνει!! Πώς ικανοποιείται??? Γιατί σε μένα τόσες μέρες δε χτύπησε το κουδούνι. Μαλλον ο λόγος μου τον χόρτασε!

      Διαγραφή
  3. Να γυρίσεις σπίτι κι αν κάτι χρειαστεί, να του το παρέχεις! Άνθρωποι είμαστε... κι αν εκείνος κάποτε δε φέρθηκε σωστά, δε χρειάζεται να κάνεις κι εσύ το ίδιο!
    Άσε που εκείνη τη μέρα της παρατήρησης ίσως να είχε τις στραβές του, ίσως κάτι να του είχε συμβεί του ανθρώπου και ξέσπασε σε εσάς. Αν ήταν στραβόξυλο εκ γενετής (!), να είσαι σίγουρη ότι θα είχε κάνει παραπάνω από μία παρατηρήσεις...
    Καλή σου εβδομάδα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρε είναι γενικά στραβόξυλο και μονόχνωτος!! Είμαι και εγώ καμήλα οπότε καταλαβαίνεις! Δεν του το συγχώρεσα!

      Πάντως όπως προείπα τη σνόμπαρε τελικά την τουαλετίτσα μου!!!

      Διαγραφή
  4. Χριστίνα, εγώ λέω να πάτε σε ξενοδοχείο για κάνα δυό μερούλες κι επιστρέφετε την τρίτη μέρα (κατά τας γραφάς)! Αχαχαχα! Μάλλον είμαι ο..καλύτερος άνθρωπος εδώ μέσα :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα, επειδή δεν έχεις εμφανιστεί ακόμα κι επειδή με την κανονική ώρα (κι όχι με τη μαϊμού που γράφει στα σχόλια) η ώρα είναι έντεκα παρά το βράδυ, τι έγινε, μήπως "την έκανες" για αλλού απόψε τελικώς; :))))

      Διαγραφή
    2. Αυτή θα ήταν πολύ καλή ιδέα!!! δε μπορείς να φανταστείς φασαρία!!! Είμαστε μεσοτοιχία! Λες και βαρούσαν με το κομπρεσερ το κεφάλι μου!

      Διαγραφή
  5. Συντάσσομαι απόλυτα με την άποψη της Έλλης.
    Δώσε στον γείτονα μια δεύτερη ευκαιρία.
    Στο κάτω,κάτω αφού δεν μετακομίζει θα πορευτείτε για πολύ ακόμη σαν γείτονες και καλό είναι να έχεις μια καλή γειτονία.
    Κάντο για σένα και όχι για τον γείτονα
    Κοίτα διλήμματα που μας βάζεις βραδιάτικα!χα,χα,χα,
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός δε θα μετακομίσει αλλά εγω.... ??????????????cross fingers !!!!!! Αμήν και πότε!!!

      Διαγραφή
  6. Γιατί μου θύμισε τον παππού Mr Huckles στο Friends?? Ακριβώς το ίδιο σκηνικό όμως..!
    Όλοι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία, άντε κομμάτια να γίνει κάνε ένα ψυχικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ήταν ο παππούς με τη γάτα????

      χαχαχα Που τον θυμήθηκες?

      Διαγραφή
  7. Ο παλιός μου, προ-Αθήνας εαυτός, θα έλεγε "Να γυρίσεις σπίτι μωρέ, αν δεν βοηθήσουμε τον συνάνθρωπο μας σε τέτοιες στιγμές, πότε;".
    Ο μετά-Αθήνα εαυτός, λέει "Σκασίλα σου, να πάει να τα κάνει στο μπαλκόνι".
    Αλλά την παρατήρηση την έκανε μία φορά μόνο, και φαντάζομαι έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε. Οπότε....
    Εγώ είχα την τύχη να μένω σε πολυκατοικία όπου οι περισσότεροι ένοικοι ήταν κάτι δύστροποι κουτοπόνηροι ηλικιωμένοι, που μου χτυπούσαν το κουδούνι να μου κάνουν παρατήρηση μέχρι και για τον τρόπο που άπλωνα τα ρούχα στο πίσω μπαλκόνι (ναι). Έπαιρνα την εκδίκηση μου μέσω των λίγων άλλων νεαρών ενοίκων, που προτού οι παπππουδογιαγιάδες ανοίξουν το στόμα τους, είχαν βγάλει μία σπάθα ΝΑ και τους αναχαίτιζαν. Το τελικό χτύπημα για μένα ήταν όταν ανακάλυψα ότι έκλεβαν και στα κοινόχρηστα.
    Ωραία, και μετά από αυτό το σεντόνι ξεσπάσματος (χααχ), και κατόπιν σκέψεως, συμφωνώ, βοήθα τον μωρέ. Αμα πάρει θάρρος μετά και κάνει και άλλες παρατηρήσεις, ρίχνε του βοθρόνερα στην μπουγάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε τι παλιοενοικοι ζούσαν σε αυτή την πολυκατοικία!! Εγώ στην προηγούμενη που έμενα που έμεναν μόνο γεροντάκια ήταν πολύ γλύκες! Φαντάσου ότι τους ενημέρωνα για πάρτι , και όταν λέμε πάρτι εννοούμε πάρτι με μουσική στη διαπασων μέχρι τα ξημερώματα και αυτοί λέγανε "τι καλά! Δίνετε ζωή στην πολυκατοικία"

      Για αυτό στράβωσα με αυτόν! Γιατί δεν είχα συνηθίσει έτσι!

      Διαγραφή
  8. Υπάρχουν και τα γιογιό να του πεις.
    Όσο για μπάνιο, στη θάλασσα. Άρχισαν οι ζέστες.

    Μα πώς αποφασίζεις να ανακαινίσεις μπάνιο αν δεν έχεις τουλάχιστον ένα WC?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να το αφησεις μη σου πω να μη γυρισεις καν σπιτι....
    ~ΕΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω όλοι οι αναγνώστες μου επώνυμοι και μη είναι πάνω από όλα καλοί άνθρωποι!!! Νοιαζονται για τον συνάνθρωπο και σχίζονται για αυτόν! Ευγε!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  10. Αν ήσουν στην Γαλλία, θα τον χρέωνες για κάθε επίσκεψη στην τουαλέτα σου...αλλά επειδή δεν είσαι...Let it flow! :p

    bisouxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσι ήρθα να σου πω πως πήρα τη μετάθεση. Κέντρο Αθήνα όπως εσύ είχες πει. Λοιπόν αν μένεις κάπου κέντρο ( Α Αθήνας ήρθα ) σε 6-7 χρόνια εύχομαι να τα πούμε στον Αγιασμό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχα είδες πως πληρώνεται η καλοσύνη;;
    Γνώμη μου....κάνε ό,τι νομίζεις καλό και για σένα!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα του ξαναπροσφέρεις βοήθεια?!
    χαχαχα

    καλησπέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχα!! Είσαι απίστευτη!! Εντάξει τώρα τον "έλιωσες" και δεν θα σας ξανακάνει ποτέ παρατήρηση!!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    At least 160 000 men and women are losing weight with a easy and secret "water hack" to burn 2 lbs each and every night while they sleep.

    It's very simple and it works every time.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go grab a glass and fill it up with water half glass

    2) And then follow this awesome HACK

    and you'll become 2 lbs skinnier when you wake up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή