Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Back to reality...

Κοινώς τέρμα το διάλειμμα τα κεφάλια μέσα!

Το Πεμπτοπαρασκευοσαβαττοκύριακο είχα φύγει από Αθήνα για να πάω να ψηφίσω. Έφυγα με βαριά καρδιά και γυρισα ανάλαφρη σαν πουλάκι!! Όχι, δεν ήταν λόγω του αποτελέσματος των εκλογών.

Απλά πέρασα ένα ΠΠΣΚ κοντά σε αγαπημένους μου ανθρώπους, κοντά στη φύση και χωρίς να ανοίξω καθόλου τηλεόραση!! Καλά οκ το παραδέχομαι , είδα την εκπομπή του Παρλιάρου για το πως γίνεται το frozen yogurt αλλά ως εκεί. Έτσι γλίτωσα τη καταστροφολογία των ΜΜΕ, τη κατάθλιψη και τις θερμίδες καθώς για άλλη μια φορά ο Παρλιάρος έβαλε κρέμα γάλακτος και εγώ έχω αποφασίσει πως δε θα κάνω συνταγές που την περιέχουν.

Βρήκα όμως μια συνταγή για  frozen yogurt χωρίς κρέμα γάλακτος. Τη συνταγή τη βρήκα στο http://www.sintagespareas.gr/sintages/frozen-yoghurt.html και δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα.. Είναι στα προσεχώς και τη παραθέτω αυτούσια.

ΥΛΙΚΑ:
  • 700 γρ. γιαούρτι πλήρες (όχι light!)
  • 200-250 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
  • 2-3 βανίλιες
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
  1. Σ'ένα μπωλ ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να λιώσει τελείως η ζάχαρη (δοκιμάζουμε μ'ένα κουτάλι για να βεβαιωθούμε).
  2. Ρίχνουμε το μείγμα στην παγωτομηχανή ή βάζουμε κατευθείαν στην κατάψυξη και βγάζουμε κάθε 1/2 με 1 ώρα για 4-5 φορές και ανακατεύουμε ζωηρά για να αφρατέψει.

Τώρα εγώ παγωτό μπορεί να μην έφαγα κατάφερα όμως να κρυώσω.. Έτσι βήχω και φταρνίζομαι μέσα στο κατακαλόκαιρο. Σήμερα ήπια ζεστό καφέ και προβλέπεται να συνεχίσω με τσάι. Όχι ice tea και φλωριές..Κανονικό τσαγάκι του βουνού, μπορεί να βάλω και μέλι για τρελά χειμωνιάτικα κέφια.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου