Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Ηλεκτρονικό Φαρμακείο

Το blog μου όπως έχετε ήδη καταλάβει είναι λίγο από όλα... Όταν το πρωτοέφτιαξα ο blogger μου πρότεινε να διαλέξω ένα θέμα έτσι ώστε να με βρίσκουν πιο εύκολα οι αναγνώστες. Αντ' αυτού εγώ  αποφάσισα να  γράφω ότι μου κατεβαίνει κάθε φορά.

Σήμερα λοιπόν μου ήρθε να μιλήσω για καλλυντικά. Οχι δε θα σας πω ποια χρησιμοποιώ και ποια είναι τα καλύτερα. Είμαι πολύ ερασιτέχνης στο μακιγιάζ. Αλλά θα πω για ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο το οποίο έχει όλα τα φαρμακευτικά καλλυντικά σε πολύ καλύτερες τιμές από ότι στα Hondos, Sephora ή στα αντίστοιχα φαρμακεία.

Εγώ αγοράζω μέικ απ και κρέμες της La Roche Posse και εκεί τα έχω βρει πραγματικά φθηνότερα . Ρίξτε μια ματιά και αποφασίζετε μόνοι σας.

http://www.pharmacy4u.gr/
Price incl. VAT: 8.93€

Έχει ότι έχει ένα κανονικό φαρμακείο από προϊόντα που δε χρειάζονται συνταγογράφηση. Η έδρα τους είναι στη Πάτρα και τα στέλνουν σε όλη την Ελλάδα δωρεάν για παραγγελία πάνω από 29€. Τη πρώτη φορά που παρήγγειλα μου τα φέραν μέσα σε δυο μέρες τη δεύτερη καθυστερήσαν γύρω στις 10 μέρες λόγω ενός προβλήματος στην αποθήκη.

Αρκετά συχνά έχει και προσφορές. Παρήγγειλα αντηλιακό της ROC με 50 δείκτη προστασίας με 6€!!

Υπάρχουν και άλλα ηλεκτρονικά φαρμακεία αλλά δεν έχω παραγγείλει ποτέ. Εάν ξέρετε κάποιο, που να είναι φθηνότερο, να κάνει προσφορές και άλλα τέτοια χαριτωμένα μη διαστάσετε να το μοιραστείτε μαζί μας!!More than welcome!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου