Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Περί συμπτώσεων ο λόγος

Οταν ήμουνα μικρή η μαμά μου έλεγε συνεχώς, πρόσεχε με ποιον τσακώνεσαι γιατί δε ξέρεις πότε θα τον ξαναβρείς μπροστά σου... Συμβουλή που την ακολουθησα και βγήκα κερδισμένη.Ο διαολός έχει πολλά ποδάρια και η μοίρα απίστευτο χιούμορ.

Σας έχει τύχει με κάποιον να είναι χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο η ζωή σας μπλεγμένη μαζί του? Να τον συναντάται παντού. Να έχετε κοινούς γνωστούς από το πουθενά? Εμένα μου έχει συμβεί πολλές φορές, με τελευταίο παράδειγμα έναν συμμαθητή μου από το Λύκειο. Είχα να τον δω 4 χρόνια και τον είδα μέσα στις τελευταίες δυο εβδομάδες 3 φορές και στα πιο άκυρα μέρη. Ή ένας άλλος πρώην μου που καθώς χάζευα φωτογραφίες του στο fb είδα ότι παντρεύτηκε την αδερφή μιας συμφοιτήτριας μου.

Ένα άλλο πολύ τρανταχτό παράδειγμα ήταν με έναν άλλον πρώην μου. Πρώτη φορά άκουσα για αυτόν όταν ήμουν Β' Λυκείου. Τον είχε γνωρίσει μια συμμαθήτρια μου σε ένα πάρτυ και είχε ερωτοκεραυνοβοληθεί. Ο έρωτας της όμως έμεινε ανεκπλήρωτος και απλά ζάλιζε εμάς στα διαλλείματα. Οταν πια σπουδάζαμε, σε μια διαδρομή με το τρένο προς Αθήνα έτυχε να καθόμαστε δίπλα-δίπλα. Πιάσαμε κουβέντα, συστηθήκαμε και με το που μου λέει το όνομα του μου χτύπησε συναγερμός Λυκείου μέσα στο μυαλό μου. Παρόλα αυτά, επειδή ήταν όντως ωραίος, αλλάζουμε τηλέφωνα, βγαίνουμε στην Αθήνα και κάνουμε μια σχέση ζωής που διήρκεσε 2 βδομάδες...  Εγώ εκείνη την περίοδο αντιμετώπιζα πολύ "ώριμα" όλα μου τα προβλήματα και  αντί να του πω να χωρίσουμε σαν άνθρωποι σηκώθηκα και πήγα στη φίλη μου την Ελένη που σπούδαζε στα Γιάννενα και τον άφησα αυτόν να με ψάχνει. Όταν με βρήκε με ξέχεσε και εκεί τελείωσε το love story μας. Μετά από κανά χρόνο με παίρνει τηλέφωνο η συμμαθήτρια, που ήταν κολλημένη μαζί του στο Λύκειο, για να μου πει ότι τον πέτυχε σε ένα γυμναστήριο στο Βύρωνα και ότι ξεκινήσανε να βγαίνουνε. Τελικά πάλι άδοξα έληξε για αυτούς. Το αποκορύφωμα όμως ήταν δυο χρόνια αργότερα. Η Ελένη (από τα Γιάννενα) έχει κατέβει Αθήνα για δουλειά. Μέσω μιας κοινής παρέας γνωρίστηκε μαζί του,ερωτευθήκαν σφόδρα και τώρα μένουνε μαζί και είναι έτοιμοι να παντρευτούν...Ευτυχώς που τότε που είχα πάει εγώ στα Γιάννενα δεν τον έβριζα πολύ... Πάντως δε μπορείτε να πείτε? Τον τραβούσε η παρέα μας.

Ένα άλλο παράδειγμα κουλής σύμπτωσης ήταν όταν πριν τρία χρόνια αποφάσισε ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που έμενα να το πουλήσει. Ετσι κάθε απόγευμα ερχόταν υποψήφιοι αγοραστές για να δούνε το σπίτι. Εμείς ανάλογα εάν το θέλανε για ιδιοκατοίκηση ή για να το νοικιάζουν τους λέγαμε τα χειρότερα ή τα καλύτερα αντίστοιχα για το σπίτι. Τελικά καταφέραμε και το πήρε μια κυρία που μας το νοικιάζει ακόμα και σε καλύτερη τιμή από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Anyway ξέφυγα. Έγώ εκείνη την περίοδο δούλευα στο ταμείο μιας τράπεζας. Αρκετά συχνά ερχόταν ένας τύπος ο οποίος είχε απίστευτο χιούμορ και είχε γίνει ο αγαπημένος μου πελάτης. Κάθε φορά που ερχόταν μου έφτιαχνε το κέφι. Ένα απόγευμα λοιπόν καθώς γύριζα σπίτι μου  ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω μέσα.  Είχε έρθει να αγοράσει το σπίτι. Είχε μιλήσει με την συγκάτοικο μου και είχαν κανονίσει το ραντεβού....Το τι σοκ τράβηξε και αυτός και εγώ όταν είδαμε ο ένας τον άλλον δε λέγεται.... Μετά γελάγαμε για αρκετό καιρό και με κορόιδευε για το ξέστρωτο κρεβάτι μου!

Πολλές φορές σκέφτομαι πόσους από εσάς ίσως να ξέρω? Με πόσους να έχουμε κοινούς γνωστούς? Με πόσους έχουμε συναντηθεί τυχαία στο δρόμο. Είναι κουλό. Ξέρετε για μένα και ξέρω για εσάς πολλά πράγματα και όμως δε γνωριζόμαστε. Αυτή είναι η μαγεία του μπλόκ ή η μαλακία του. Θα δείξει...

Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.


36 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι έχω μια άλλη μόνιμη απορία. Γνωρίζουμε κάποιον/α και η ζωή μας αλλάζει πορεία... Αναρωτιέμαι όμως πόσες φορές τον/την είχαμε συναντήσει τυχαία πριν τη γνωριμία που μας άλλαξε τη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτό πολύ σωστό...Για παράδειγμα εγώ με τον Θ είχαμε συναντηθεί δυο φορές τουλάχιστον πριν γνωριστούμε (σε καφετέρια και πάρτυ) αλλά δε θυμάται ο ένας τον άλλον...

      Διαγραφή
  2. τι είπες τώρα!!! πόσα τέτοια μου έχουν τύχει, που ούτε φαντάζεσαι ότι μπορεί να συμβούν (ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα)! ορισμένες σχέσεις είναι καρμικές!! επίσης θα πω πως "ο κόσμος είναι πολύ πολύ πολύ μικρός"!!! και το άλλο το "ποτέ μη λες ποτέ"!!! καλό μήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κόσμος είναι όντως πολύ μικρός και η Ελλάδα ακόμα μικρότερη...

      Διαγραφή
  3. Ο κόσμος είναι ένα μεγάλο χωριό, δεν το ξέρεις;
    Αν αρχίσω να γράφω για τις 'συμπτώσεις' που μου έχουν τύχει...θα γράψω βιβλίο.

    Καλό μήνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς το ίδιο πήγα να γράψω...με κάλυψε η Σερενάτα...ο κόσμος είναι ένα μεγάλο χωριό και ποτέ δεν ξέρεις ποιός,πού και πότε θα βρεθεί μπροστά σου και ως τι!!!
      Καλό μήνα Χριστινάκι :)

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα κορίτσια...

      Ένα πολύ μεγάλο χωριό!!

      Βιβλίο με συμπτώσεις??? Pas mal...

      Διαγραφή
  4. θες να κάνουμε επικοδομητική διαφωνία;!
    πάμε λοιπόν:

    "Πέρι" συμπτώσεων.....πέρι;!;! ο τίτλος σου τα 'σπασε....


    μετά:
    ετοιμάσου να δεις μπροστά σου πολλούς, σε πολλά άσχετα σημεία και γνωστούς σου, -φαινομενικά άγνωστοι μεταξύ τους-, να παντρεύονται ή να δένονται με τρόπους απίστευτους.
    συμβαίνει κάθε μέρα-χώνεψέ το-δεν είναι κάτι το συνταρακτικό και χώνεψέ το ξανά.

    έπειτα:
    το ότι ο τύπος, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο κοιμήθηκε μ' εσένα και όλες τις φίλες σου, είναι επίσης μια πιθανότητα μέσα στις άπειρες της ζωής και όχι κάτι απίστευτο

    συνεχίζουμε:
    ελπίζω να έκοψες τη συνήθεια να εξαφανίζεσαι -για διάφορους λόγους- από τα προβλήματά σου.

    Το ότι ο τύπος ακόμα και μετά από 2 βδομάδες σχέσης έκατσε και σ' έψαξε, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛ' Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ. Τέτοιοι άντρες είναι που μετράνε και τους έχετε στο πέταμα και μετά κράζετε σαν τις κλώσσες "μα που πήγαν όλα τα καλά παιδιά;;;" και η απάντηση είναι "πήγαν για μπύρες"


    αν θέλεις όμως να συνοψίσω την ανάρτησή σου, έχω να πω ότι δεν διαθέτει διλλήματα και ούτε αφήνει χώρο για διαφωνίες, μια και είναι απλώς μια ροζ-νοσταλγική αναρτησούλα

    ΑΥΤΟ-ΤΕΛΟΣ
    ΧΩΣΤΗΡΑΣ OUT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον... Ελπίζω να ξεθύμωσες!

      Ο τίτλος ήταν λάθος εκ παραδρομής. Σε ευχαριστώ που το επισήμανες, θα το διορθώσω.

      Το ξέρω ότι όλα μπορούν να συμβούν αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν εντυπωσιάζεσαι όταν συμβαίνει κάτι κουλό... Το να συμβεί μια πιθανότητα μέσα στις άπειρες της ζωής είναι όντως πολύ απίστευτο αλλά συμβαίνει. Αλλά είναι απίστευτο.

      Ναι έχω σταματήσει να εξαφανίζομαι. Πλέον αν πω ότι θα εξαφανιστώ δε θα έχω που να μείνω μιας και μένουμε μαζί.

      Ναι είναι πολύ μεγάλη η χάρη μου...Οχι δεν έχω πει ποτέ που είναι όλα τα καλά παιδιά. Τα καλά παιδιά είναι εκεί έξω απλά τυχαίνει εμείς να γουστάρουμε τα κακά παιδιά που θα μας κάνουν τη ζωή πατίνι. Και για να μην παρεξηγηθώ. Αυτός που για μένα ήταν καλό παιδί στην άλλη ήταν μεγάλος μαλάκας. Ολα είναι υποκειμενικά.

      Ολες οι αναρτήσεις μου είναι ροζ-νοσταλγικές αναρτησούλες.

      Καλως ήρθες στον κόσμο μου.



      Διαγραφή
  5. πόσο δίκιο έχεις!
    οι συμπτώσεις βρίσκονται παντού!
    θα συμφωνήσω με την Ευονίτα..ο κόσμος είναι πολύ μικρός,οντως!χαχα
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα σταθω στο τελος,μπορει να εχουμε πολλους κοινους γνωστους ,μπορει και κανεναν.Μπορει να εχουμε τυχει να βρισκομαστε στον ιδιο χωρο ,μπορει και οχι και εγω τα εχω σκεφτει αυτα.Ακομα ομως και κατι παραπανω ποσους απο αυτους που διαβαζουμε μονο ή "συναναστρεφομαστε" μπλογκικα οντως τους γνωριζουμε και δεν εχουμε καταλαβει ποιοι ειναι γιατι δειχνουν κατι αλλο χμμμ ενταξει ιστορια φαντασιας αλλα καποιος μου θυμισε καποιον γνωστο και ας μην του εχω "μιλησει" μπλογκικα με σχολια.Παντως ναι μικρος ο κοσμος και οι συμπτωσεις να πεφτεις πανω σε προσωπα που δεν ειχες φανταστει ειναι γεγονος για ολους.
    Την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ένα από τα άγχη μου. Μη πέσει πάνω στο μπλοκ μου κανένας φίλος μου...

      Διαγραφή
  7. Σύμπτωση επαναλβανόμενη δεν είναι σύμπτωση. Είναι το κάρμα σου που τα δημιουργεί όλα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα πω τα κλασσικά.. Τίποτα δεν είναι τυχαίο, όλα για κάποιο λόγο γίνονται και τέλος.. μικρός που είναι ο κόσμος!! Μπορεί να τρομάζει αλλά είναι ωραίο.. κοίτα να δείς τι ωραία ανάρτηση σε έκανε να γράψεις όλο αυτό!!

    Καλό μήνα και καλό σ/κ να έχουμε! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μείνω σε αυτό που μου αρέσει:όλα για κάποιο λόγο γίνονται ..

      Καλημέρα...

      Διαγραφή
  9. Είναι ωραίο το μυστήριο που συνοδεύεται από καχυποψία, όταν έχεις κάποιον απέναντι σου, μήπως είναι ο τάδε που γράφει εκείνο το μπλογκ... Εμείς οι δύο μπορεί και να έχει τύχει κάποια στιγμή να έχουμε μιλήσει ή να έχουν διασταυρωθεί τα βλέμματα μας, ειδικά αφού ήσουν σε ταμείο και εξυπηρετούσες κόσμο... Όλα είναι πιθανά!
    Υ.Γ. Συγγνώμη, αυτός ο πρώην από το τρένο που τώρα είναι με την Ελένη από τα Γιάννενα, στόχο σας έβαλε;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως μπορει να σε έχω εξυπηρετήσει και να με έβριζες γιατί θα ήμουν στριμμένη... χαχαχα

      Το κουλο με αυτόν ήταν ότι όλες μας γνώρισε με διαφορετικό τρόπο. Δεν ήταν ότι είχαμε κοινή παρέα.Και επιπλέον όσο ήταν με τη μία δεν ήξερε τις άλλες.

      Διαγραφή
  10. Συμπτωσεις ονομάζουμε εκεινες τις παρεμβασεις στη ζωή μας,τις οποίες αδυνατούμε να ελέγξουμε,και ειναι πάρα πολλές....
    -Πάντως στο τρενο δεν πρόκειται να βρεθούμε,σπάνια το χρησιμοποιώ:)

    Καλημέρα,Καλό Μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι λες τώρα?????????!!!!! Λοιπόν άκου:
    Θυμάσαι τότε που πήγαινες στο τρένο προς Αθήνα και γνώρισες τον ανεκπλήρωτο έρωτα της φίλης σου; Καθόμουν από πίσω σας!
    Και η φίλη σου στα Γιάννενα; Είναι πρώτη μου ξαδέρφη!
    Και ο τύπος που ήταν πελάτης σου στην τράπεζα και υποψήφιος αγοραστής! Είναι συνάδελφός μου!

    Τι μικρός που είναι ο κόσμος τελικά! Χαχαχα :)
    Καλημέρα Χριστινάκι και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!! Βρε Ασπασία δάκρυσα από το γέλιο!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα....Αυτό θα πει σύμπτωση...

      Πλάκα πλάκα ο υποψήφιος αγοραστής ήταν συνάδελφος του αδερφού μου. Ξέχασα να το γράψω αυτό...

      Καλημέρα

      Διαγραφή
  12. Ναι είναι πολύ μικρός ο κόσμος!
    Επίσης,στην παρέα σου βλέπατε πολύ Beverly Hills??
    Καλό σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... Μπορεί να φταίει και αυτό....Αυτός ο Ντίλαν μας κατέστρεψε!

      Διαγραφή
  13. Είσαι και στην Αθήνα... εμάς στην επαρχία οι συμπτώσεις είναι καθημερινό φαινόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά στην επαρχία δε μπορείς να κρυφτείς από πουθενά... Εκεί μου έχουν τύχει ακόμα πιο κουλά. Απλά με εντυπωσιάζει όταν συμβαίνουν τέτοιες συμπτ'ωσεις στην Αθηνα.

      Διαγραφή
  14. Γι' αυτό πρέπει να προσέχουμε τα λόγια μας.
    Πόσες φορές βέβαια την έχω πατήσει..
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι μας την έχουμε πατήσει. Μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.

      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Σωστός ο μπαμπάς Χριστινάκι! Και εγώ πιστεύω πολύ στις συμπτώσεις και μου έχουν τύχει άπειρα κουλά. Όχι σαν τα δικά σου, mini κουλά. Αυτό με τους bloggers και ότι μπορεί να έχουμε κάπου κάπως κάποτε συναντηθεί και να μην το γνωρίζουμε, το έχω σκεφτεί ουκ ολίγες φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. συμφωνώ με το παρτάλι,εδώ να δεις συμπτώσεις!!!
    καλή εβδομάδα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπορεί να φανεί λίγο άκυρο αλλά ξέρεις τι σκεφτόμουν καθώς το διάβαζα; Ότι σε λίγο καιρό που θα φύγω από τη φοιτητούπολη μου, θα μου λείψει η αίσθηση του να βγαίνω στην αγορά βόλτα και να συναντάω γνωστό! Να κοιτάω τις βιτρίνες και να χαιρετάω ένα γνωστό που συνάντησα τυχαία. Όσο για πρώην, δεν μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο αλλά για στάσου να σκεφτώ..ποτέ δεν ξέρεις!!

    Φιλια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω μεγάλωσα σε επαρχιακή πολή και ξέρω πολύ καλά σε τι αναφέρεσαι. Από την άλλη εγώ ήθελα να φύγω για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Δεν ήθελα να πετυχαίνω παντού γνωστούς. Εντάξει βέβαια έχει και τα καλά του. Βγαίνεις μόνος σου μια βόλτα και συναντάς χίλιους γνωστούς και πίνετε καφεδάκι...

      Στην αθήνα πάντως εάν πετύχεις γνωστό κάνεις πανυγήρι!

      Διαγραφή