Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Καθήκον και νοσταλγία

Έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω αυτό το σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Καθήκον γιατί αποφάσισα να τελειώσω με μια πτυχιακή που μου έχει γίνει φόρτωμα και νοσταλγία γιατί συναντήθηκα με έναν παλιόφιλο σε παλιολημέρια.

Ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματα μου είναι η αναβλητικότητα μου. Εάν μου πεις ότι έχω 30 μέρες για σου παραδώσω μια εργασία τότε εγώ θα ξύνομαι για 28 μέρες και την 29η μέρα θα πάρει φωτιά ο κώλος μου. Θα αγχωθώ , θα ξενυχτήσω, θα νευριάσω με τον εαυτό μου, θα υποσχεθώ ότι δε θα ξαναφήσω ποτέ τίποτα για αύριο και τελικά την επόμενη φορά θα ξανακάνω ακριβώς τα ίδια. Γιατί άλλωστε να κάνεις κάτι σήμερα αφού μπορείς να το κάνεις αύριο? Ή ακόμα καλύτερα γιατί να κάνεις κάτι σήμερα αφού μπορείς να μην το κάνεις ποτέ?

Η πτυχιακή μου  εάν ήταν σίριαλ θα ήταν η Τόλμη και Γοητεία. Μετράει πολλά επεισόδια. Πολλά και βαρετά. Τελοσπάντων ελπίζω να ξεμπερδεύω γιατί πραγματικά μου έχει γίνει μεγάλος βραχνάς. Ο μεγαλύτερος που είχα ποτέ. Το Σάββατο λοιπόν το πέρασα κλεισμένη μέσα με παρέα ένα λάπτοπ και σημαία μου μια φούστα.

Ευτυχώς για την Κυριακή είχα κανονίσει καφεδάκι με φίλο από τα παλιά. Συγκεκριμένα το παιδί αυτό τα είχε για 3 χρόνια με τη συγκάτοικο μου. Οπότε όπως καταλαβαίνετε για 3 χρόνια σχεδόν συγκατοικούσα και με αυτόν. Πλέον δε μένει Αθήνα και τον βλέπω σπάνια. Με τη συγκάτοικο μου έχουν χωρίσει αλλά εμείς έχουμε κρατήσει επαφή. Το παρακάτω σκηνικό θα έπρεπε να το εντάξω στην ανάρτηση Περί συμπτώσεων ο λόγος.

Αρχικά βγήκαμε δυο μας και επειδή δεν είχαμε βρει μεγάλο τραπέζι είχαμε κάτσει σε μια μπάρα. Μετά από λίγο που ήρθανε και οι άλλοι πήγαμε σε μεγαλύτερο τραπέζι. Μεταφέραμε καφέδες , μπουφάν κτλ και καθόμαστε για καφεδάκι στην τραπεζάρα μας. Μετά από καμιά ώρα χτυπάει το κινητό της Χαράς και γράφει πάνω Χριστινάκι. "Χριστίνα που έχεις το κινητό σου" με ρωτάει. Ψάχνω εγώ το κινητό μου και παράλληλα απαντάει η Χαρά στην κλήση και ρωτάει εάν βρήκανε το κινητό μου. Εκείνη τη στιγμή σκέφτομαι ότι αποκλείεται να το έχασα γιατί πριν λίγο μέσα στο μαγαζί είχα μιλήσει για να τους πω που καθόμαστε. Κοιτάω στη μπάρα που καθόμασταν πριν και βλέπω μια κοπέλα να μιλάει στο κινητό. Την πλησιάζω για να της πω ότι εγώ είμαι αυτή που ξέχασε το κινητό της και τότε γυρίζει και ήταν μια παλιά μου φίλη που είχα να τη δω από τη Γ' Γυμνασίου. Ε εντάξει τώρα πείτε μου μου πόσο μικρός είναι ο κόσμος...Σημειωτέον ότι και εγώ και η κοπέλα είμαστε από επαρχία. Δεν την έχω δει τόσα χρόνια στη μικρή μου πόλη και την πέτυχα στην Αθήνα σε μια καφετέρια στο πουθενά γιατί βρήκε το τηλέφωνο μου. Μετά το σοκ και τα γέλια η παλιοπαρέα , εγώ και το κινητό μου συνεχίσαμε για ουζάκι και κουβεντούλα παππουδίστικη σε στυλ "θυμάσαι τότε που.." 

Το βράδυ είχε κανονίσει ο Θ να έρθουνε στο σπίτι μας για πόκερ κάποιοι φίλοι του και μας γδύσανε κανονικά. Εγώ αποχώρησα πρώτη ξελαφρωμένη από κάτι € που με βαραίνανε... Μου τη δίνει το πόκερ. Ευτυχώς τουλάχιστον που είμασταν στο δικό μας σπίτι και μπορούσα να πάω να πλύνω κανά πιάτο κυριολεκτικά. Μου τη δίνει το πόκερ. Και ακόμα περισσότερο μου τη δίνει ένα συγκεκριμένος φίλος του Θ. Άμα ήθελα καλέ μου να παίξω με τον Τάραμας θα πήγαινα να τον βρω. Μου τη δίνει να χάνω.

Τέλος ένα από τα λάθη που είχα πει ότι δε θα ξανακάνω μετά το Lost ήταν το να κολλήσω με σειρές. Δυστυχώς δε το τήρησα. Κόλλησα με το Game of Thrones. Είδα τη πρώτη σεζόν σε δυο μέρες και το βράδυ έβλεπα ιππότες στον ύπνο μου. Ξύπνησα Σερ. Από ότι μαθαίνω στην Αμερική τώρα θα βγει η τρίτη σεζόν οπότε τον ήπιαμε. Πάλι θα περιμένουμε πώς και πώς να βγει καινούριο επεισόδιο. Το μόνο καλό που βγήκε από όλη την ιστορία είναι ότι συνέδεσα ότι ο Tommy προέρχεται από τον γνωστό οίκο των Stark  και πολύ τον εκτίμησα.





50 σχόλια:

  1. Τελικά η Τόλμη και Γοητ...πτυχιακή, τελείωσε;!
    (Κάτι απορίες που έχω κι εγώ ώρες ώρες...)

    Όμορφη περιγραφή, ακόμη πιο όμορφη η παρέα που, εξαιτίας ενός τυχαίου γεγονότος μεγάλωσε... κι όσο για το πόκερ, άλλη φορά να παίζετε με φασόλια! Εντάξει, μπορεί να φαίνεται μπεμπεκίστικο, αλλά και τα ευρουλάκια μας, μια χαρά είναι όταν βαραίνουν τις τσεπούλες μας, πια!

    Πάντα καλά να περνάς!
    Καλή εβδομάδα! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να τελείωσε. Αυριο έχω ραντεβού με την καθηγήτρια. Θα δείξει.

      Την επόμενη φορά δε παίζω ούτε με φασόλια. Αυτοί είναι αλογομούρηδες και βρήκαν εμένα την ασχετη να με μαδήσουν. Την επόμενη φορά θα φτιάχνω τα ποτά και θα ζητάω και tips.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα. Καλή επιτυχία με την πτυχιακή ελπίζω να μην χρειαστεί βελτίωση. Σε νιώθω καθώς πρέπει να επιλέξω διπλωματική για το μεταπτυχιακό κααι προβλέπεται πολύ τρέξιμο....
    Τα χαρτιά γενικά οταν παίζονται με λεφτά πρέπει να έχεις κάποια που σου περισσεύουν και ξέρεις οτι δεν πονάει αν τα χάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά εμένα με πονέσαν αυτά που έχασα... Μπορεί να μην τα είχα άμεση αναγκη αλλά μπορώ να σου πω χίλιους καλύτερους τρόπους που θα μπορούσα να τα φάω...

      Καλή επιτυχία με τη διπλωματική σου (και εμένα διπλωματική είναι αλλά την λέω πτυχιακή) και καλά ξεμπερδέματα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μ'αρέσουν αυτές οι συμπτώσεις! Εγώ πάλι όταν είναι να δω κάποιον γνωστό κάπου μακριά από το πρωϊ το νιώθω....το ένιωθα δηλαδή γιατί έχω καιρό να το νιώσω τώρα πια...ή το έχασα το feeling ή έχω καιρό να βγω (μάλλον το 2ο παίζει..)

    Απορία...ανευ παρεξηγήσεως βεβαίως! παίζει ακόμα ο κόσμος πόκερ με ευρά αν δεν είναι τουλάχιστον Παραμονή Πρωτοχρονιάς; Αρα υπάρχει φως στο τούνελ!
    Μην με παρεξηγείς βέβαια, ο καθένας όπως μπορεί και ό,τι τον ευχαριστεί...αλλά είναι που μαζεύτηκαν και άλλοι...άρα είναι αρκετοί που ακόμα μπορούν..
    Το game of thrones δεν το ξέρω..(ναι,ναι είμαι λίγο ασχέτου..) αλλά θα ψάξω να το βρω..κι άμα κολλήσω κι αφήσω τον μικρό ατάϊστο να δω τί θα κάνω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα δεν έχω τέτοιο χάρισμα...

      Δυστυχώς τώρα με την κρίση εαν προσέξεις έχει στραφεί περισότερος κόσμος στα τυχερά παιχνίδια. Τα προποτζίδικα κάνουν χρυσές δουλειές. Τα καζίνο είναι φουλ. Παίζει ρόλο βέβαια και το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια το πόκερ το έχουν προωθήσει πάρα πολύ. Εχει γίνει λίγο μόδα.

      Εμένα ήταν η πρώτη μου φορά που έπαιζα με λεφτά και η κρυάδα μου ήταν αρκετή.

      Το game of thrones μη το ξεκινήσεις. Εχεις και μικρό παιδί. Είναι άκρως εθιστικό. Είναι σαν τον αρχοντα των δαχυλιδιών φάση.

      Διαγραφή
  4. γεια σου ρε χριστίνα με τις everyday life περιγραφές σου (για τις οποίες πεθαίιιιιιινω)! καταρχάς με την αναβλητικότητα, νομίζω πώς κανένας έλλην δεν υπάρχει να κάνει κάτι έγκαιρα... είναι λέξη-ταμπού, μυστήριο και κακός δαίμονας... πάντα στο παρά ένα δέκατο, εννοείται... έτσι είναι η ράτσα μας βρε αδερφέ όοοοοχου...
    βγήκες με φίλο και ο Θ. το ήξερε?? ωραίος ο Θεοδόσης, Θεομήτωρ, Θράναξ ή όπως κάποτε βρω ότι τον λενε... εγώ πάντως δεν την αφήνω να ξεμυτίσει ούτε στο περίπτερο... γιατί όπως λέει και ένας φίλος μου, υπάρχουν πολλοί ξεκούραστοι πια...
    πόοοοοκερ??? μπλιάχ και ματαμπλιάχ! σιχαίνομαι κάθετι που αφορά τράπουλα... το βρίσκω λούζινγκ, παθέτικ, ανεγκεφαλέτικ κλπ... αλλά εντάξει, περί γούστων δημοπρασία έχουμε...
    Game of Thrones...θα το ερευνήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aλλαξές όνομα?? Με γεια.

      Καλέ λίγο ανατολίτης μας βγήκες εσύ! Εμένα οι μισοί μου φίλοι είναι αγόρια. Ο Θ δεν έχει πρόβλημα ή έστω δεν το δείχνει. Εγώ είμαι οκ και με τις δύο περιπτώσεις.

      Εγω έχω καεί απειρες ώρες με χαρτιά, παρέες κτλ οπότε έχω αντίθετη άποψη. Απλά δε συμφωνω στο να παίζεις με λεφτά. Νομίζω ότι γίνεται πολύ ανταγωνιστικό το παιχνίδι και χαλάει η παρέα. Παλιά έπαιζα πολύ μπιρίμπα. Πλέον δε βρίσκω τέταρτο.

      Το Game of Thrones πιστεύω εσένα θα σου αρέσει.

      Διαγραφή
  5. ωραίες είναι οι συμπτώσεις!
    καλή επιτύχια με τον βραχνά-πτυχιακή!!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό είναι το κακό με τις σειρές. Και γι αυτό το λόγο περιμένω να τελειώσει μια για να αρχίσω την προβολή της!

    Οι Σταρκ πλάκα πλάκα έχουν χιλιετή παρουσία στα δρώμενα του κόσμου. Από τον μεσαίωνα μέχρι την σημερινή εποχή (βλέπε ironman)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις. Το Game of Thrones μη το ξεκινήσεις. Ακουσα ότι είναι 7 σεζον και ακόμα δεν έχει προβληθεί η 3η.

      Το ironman δε τον έχω δει. Παίζει και εκεί ο Tommy?

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς με το Game of Thrones έχω κολλήσει από όταν βγήκε η πρώτη σεζόν...

      Στο Iron man παίζει ο ξάδερφος του ο Tony

      Διαγραφή
    3. Δάσκαλε που δίδασκες...

      Την πάτησες σαν αρχάριος! Ασε με γιατί χθες είδα 5 επεισόδιο σερί. Ξενύχτησα και τωρα σερνομαι.

      Διαγραφή
  7. Tαυτίστηκα απόλυτα στο κόλλημα με τις σειρές! Ένα θα σου πω, όταν ξεκίνησα βλέπω το lost καθόμουν από το πρωί και τελείωνα το βράδυ, μη σου πω τα χαράματα! Παρόμοιο κόλλημα έπαθα αργότερα με το greys anatomy και τώρα έχω σκάσει που τελειώνουν σιγά σιγά τα διαθέσιμα επεισόδια, χαχαχα! Άσε!

    Όσο για το ότι ο κόσμος είναι μικρός... μην το συζητάς καν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ είχα φάει τέτοιο κόλλημα με το λοστ... Πολύ ξενυχτι! Επίσης μου άρεσε πολύ και το How i met your mother αλλά εκεί δε ξενυσταγα. Με κανένα άλλο δε είχα κολλήσει. Μέχρι τώρα.

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ αναβλητική μέχρι αηδίας θα έλεγα ότι είμαι...άσχημο πράγμα..!
    Αυτό που λες που έχει τύχει...να συναντήσω άνθρωπο που είχα να δω χρόνια σε μαγαζί στην Αθήνα..αν έπαιζα και πόκερ θα μπορούσα να είμαι εσύ!!
    Α, κι αν έβλεπα το game of thrones...ο γιος μου την έπαθε όπως εσύ με αυτό..εγώ ακόμα σκέφτομαι αν θα το δω...
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ άσχημο. Θα ήθελα πολύ να το αλλάξω αλλά δε γίνεται. Μια ανώτερη δύναμη με κρατά στον κακό το δρόμο.

      Συμπάσχω με τον γιο!

      Διαγραφή
  9. εγω παντα κολλαω με σειρες , εννοειται οι το λοστ ηταν θρησκεια χαχαχα
    καλη επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ είσαι τελικά για να παίξεις τζόκερ και άσε τα πόκερ! Μα τί συμπτώσεις και αυτές βρε παιδάκι μου!!! Με τα χαρτιά ούτε εγω τα πάω καλά αν και φέτος τους έγδυσα στην 31. Κριμα όμως που οι μάρκες δεν εξαργυρώθηκαν ποτέ σε ευρώ! Θα είχα βγάλει τα σπασμένα της ανεργίας.

    Βλέπω με τις σειρές τα πας καλά εξού και η Τόλμη και Γοητεία που την παιδεύεις τόσο καιρό! Άντε με το καλό να την τελειώνεις!!

    Καλή εβδομάδα να έχεις!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε και την είδα την τύχη μου στο πόκερ...Περιορίζεται μόνο σε τυχαίες συναντήσεις. Δεν αποφέρει οφέλη δυστυχώς.

      Σε ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυυ.

      Διαγραφή
  11. Μα τι συμπτώσεις είναι αυτές;!!
    Καλή επιτυχία στην πτυχιακή σου!
    Αγνοώ πώς παίζεται το πόκερ και γενικά με την τράπουλα δεν τα έχω πολύ καλά. Στο παρελθόν έχουν επιχειρήσει να μου μάθουν Θανάσηδες και Μπάμπηδες αλλά αρνούμαι να κρατήσω πληροφορίες για παραπάνω από μερικές μέρες.
    Γι'αυτό κάθομαι μακριά και έχω την ησυχία μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλο κάτι τέτοια κουλά μου συμβαίνουν...

      Δε πειράζει, όπως λέει και ο παππούς μου τα χαρτιά είναι για τους χασομέρηδες.

      Διαγραφή
  12. Εκεί που δεν το περιμένεις τελικά,τί μπορεί να γίνει ε?
    Ωραίες συμπτώσεις όμως,αυτές!
    Καλή επιτυχία στην πτυχιακή κοριτσάρα!
    Αααα!Αν παίξει κάτι για μπιρίμπα μέσα είμαι...πόκερ δεν ξέρω,χαχαχα.
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είπα μήπως επαιξες και την πτυχιακή στο πόκερ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα ήταν καλή ιδέα. Εάν κέρδιζα θα την έκανε κάποιος άλλος αν πάλι έχανα τι είχαμε , τι χάσαμε..

      Διαγραφή
  14. Aπό το συγκεκριμένο οίκο του Game of Thrones κρατάει η μητέρα μου!
    Ο πατέρας είναι από το σόι του ironman (εξ ου και η φωτο)

    Κι εγώ νόμιζα ότι με εκτιμάς για την προσωπικότητα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστινάκι μου τι ωραία που τα λες με κάνεις και γελάω πάντα, καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ. Χαίρομαι όταν ακούω ότι κάνω κάποιον να γελάει.

      Διαγραφή
  16. Χαχαχα κατι τέτοια κάνω και γω με τις εργασίες μου..και πολλές φορές μου έχεται η θεία φωτηση σε κάτι άκυρες στιγμές..με ταρακουνάνε και τελικά καταλήγω με τη μούρη στο λαπτοπ να γράφω καμιά βλακεία να πάρω τον βαθμό!

    Πραγματικά..μικρός που είναι ο κόσμος!!Δεν μου έχει τύχει ποτέ αλλά και δεν πρόκειτε..σε μένα τυχαίνουν μόνο τα κακά!!Η καλή τύχη και εγώ δεν συμβαδίζουμε!!

    Μη μιλάς για σειρές και κολλήματα!Έχω κολλήσει με 4 σειρές!!Με έχουν φάει!Games of thrones??μμμ τελικά είανι σειρά..καιρό είχα την απορία!!Ευχαριστώ για την πληροφορία!Θα το κοιτάξω αλλά φοβάμαι μη κολλήσει και με αυτή και τρέχω πάλι!!

    Φιλιά πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Games of thrones είναι σειρά βιβλιων , παιχνίδι και τώρα σειρά.

      Βρε μην είσαι απαισιοδοξος θα σου τυχουν και τα καλά...

      Διαγραφή
  17. ωχ...πτυχιακή! Με αυτήν παιδεύομαι εδώ και ένα χρόνο ακριβώς! Μια την αφήνω, μια την πιάνω, μια την ξαναφήνω...περίπλοκες καταστάσεις. Όσο γι' αυτές τις απρόβλεπτε καταστάσεις, την προηγούμενη βδομάδα που ήμουν Θεσσαλονίκη, συνάντησα έναν παλιό μου συμμαθητή που είχα να τον δω χρόοοοονια. Βέβαια οι συνθήκες δεν ήταν και πολύ ευνοϊκές για να αρχίσουμε τις παλιές ιστορίες αλλά αν ήταν σίγουρα θα το κάναμε. Όσο για τους φίλους...κι εμένα ποτέ δεν μου δημιούργησαν κάποιο πρόβλημα με τους αρκετούς φίλους-άντρες που έχω. Ανάλογα τι αγαπημένο θα πετύχεις.

    Καλησπέρα Χριστίνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο βασανο αυτες οι πτυχικές...

      Βασικά με χαλάει πάρα πολύ εαν κάποιος ζηλεύει τους φίλους μου. Υπήρχαν στη ζωή μου πριν από αυτόν και εαν ήταν να είχα κάνει κάτι μαζί τους θα το είχα κάνει.

      Φιλιά και καλό κουράγιο με την πτυχιακή.

      Διαγραφή
  18. Συνεχίζονται οι συμπτώσεις βλέπω...
    Να ευχηθώ να τελειώνεις επιτέλους και με την πτυχιακή σου γιατί είναι μπελάς μεγάλος. Τι μου θύμησες τώρα...Παλιά καλά φοιτητικά χρονάκια....

    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ευχηθείς... Στην ουρά είμαι . Τον έφαγα τον γάιδαρο.

      Οι συμπτώσεις δε σταματούν ποτέ.

      Διαγραφή
  19. Πτυχιακή ακούω!!! Εγώ πτυχιακή δεν είχα στο τμήμα μου μιας και σε κάθε μάθημα ήταν σα να γράφουμε και από μια πτυχιακή ξεχωριστά!! Σε νιώθω όμως!!! Ήταν καιρός να γίνει από την άλλη!! :) Όσο για τη σύμπτωση τι να πω. Νομίζω η Αθήνα είναι τελικά μεγαλύτερο χωριό από κάθε χωριό!!! Έχει τύχει να συναντήσω Αθήνα συμμαθητές μου από το σχολείο που ζούνε εδώ Ηράκλειο και εδώ στο Ηράκλειο να μην έχω δει ποτέ κανέναν!! Καλά και άλλα πολλά, τι να λέμε για τις συμπτώσεις! :) όσο για το πόκερ παίζω μόνο από το κινητό μου το poker zynga που έχω και πολλά φράγκα εκεί να σπαταλάω χωρίς να με νοιάζει μιας και είναι στα ψέματα!!! χαχα.. δε θα μπω στο τρυπάκι να ψάξω τη σειρά που προτείνεις γιατί είμαι και γω επιρρεπής!!! χαχαχ.. φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ είχα στο πτυχίο μου. Τώρα στο μεταπτυχιακό έχουμε. Πραγματικά θα προτιμούσα να δώσω 2 εξεταστικές ακόμα παρα αυτό το πράγμα.

      Και εγώ αυτό λέω. Σε μικρότερες πολεις βλέπεις λιγότερους γνωστούς τελικά!χαχαχα Ή απλά στην Αθήνα χαίρεσαι περισσότερο όταν βλέπεις γνωστό. Ισχύει το "βρήκε ο γύφτος τη γενιά του".

      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. Aχά, εσύ είσαι λοιπόν που δεν μπορείς τους γρίφους. Σε θυμήθηκα! Καλή επιτυχία με την πτυχιακή (έπετε και β' blog-o-συνάντηση κοίτα να την έχεις τελειώσει) και για σειρές προς America check το 'Person if Interest" το ξετινάξαμε σε ένα ΣΚ, τα άπειρα επεισόδια! Εις το επανιδείν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός δεν ήταν γρίφος. Το μαντείο των Δελφών ήταν...

      Ελπίζω μεχρι τη β' blog-o-συνάντηση να έχω τελειώσει αλλιώς θα κάνω ένα "μικρό" διαλειμματάκι για καφε...

      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Ο τίτλος σου μου έκανε κάτι σε "Περηφάνια και προκατάληψη"!!! χα χα
    Κόλλημα με σειρές έχω τρελό. CSI, Boston Leagal, Bones, the closer, κλπ. Game of thrones δεν έχω δει και μου το λέει η αδελφή μου (η γνωστή θεία) που είναι εθισμένη!
    Πτυχιακή σου εύχομαι να τελειώσεις, είναι αγγούρι αλλά ξέρω ότι εσύ δεν πτοείσαι!
    Κανά τζόκερ δεν σου πέφτει από σύμπτωση??? Μετά θα μας θυμάσαι όμως εδώ τους ταπεινούς θαυμαστές σου ή θα φύγεις στα ξένα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πως με πιάνεις βρε Δημητρα. Κάτι τετοιο είχα στο μυαλό μου.

      Αυτή την αδερφή πρέπει να τη γνωρίσω. Πολλά κοινά...

      Μπα η τυχη μου εξαντλειται σε τυχαία γεγονότα. οταν πρόκειται για λεφτά εξανεμίζεται.

      Διαγραφή
  22. Αναβλητικότητα,πτυχιακή,σειρές.. Μεγάλα θέματα! :P
    Μετά το lost δεν αντέχω να ξαναμπώ σε αυτό το τρυπάκι!
    Καλά αυτές οι συμπτώσεις που σου τυχαίνουν είναι σαν σαπουνόπερα στο έχω ξαναπεί νομίζω και θα με καταντήσεις γραφική!! χαχαχα
    Έλιωσα με τον τίτλο τύπου Περηφάνια και Προκατάληψη που είπε η Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι μετά το λοστ είπαμε πως δε θα ξαναδούμε άλλη σειρά...

      Δυστυχώς δεν το τήρησα!

      Διαγραφή
  23. Ήρθα κι εγώ. Πτυχιακή δεν είχα ποτέ, αλλά ξέρω τι εννοείς με την αναβλητικότητα, διότι τώρα έχω ξεναγήσεις και πάντα μα πάντα ξενυχτάω το προηγούμενο βράδυ. Γιατί άραγε; Επίσης, ένα θα σου πω: μην ξεκινήσεις ποτέ το Dexter. Εφτά σεζόν. Είχα 3 μήνες να κοιμηθώ σαν άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερή που δεν είχες πτυχιακή!

      Από αναβλητικότητα και ξενυχτι ξέρω πολύ καλά...

      Dexter ε? Θα προσπαθήσω να το αποφύγω.

      φιλιά

      Διαγραφή
  24. Νοκ, νοκ! Happy Friday! Έχεις βραβειάκι να παραλάβεις (ωχ, ξέχασα πασχίζεις και με την πτυχιακή) Τόπο στα νιάτα ωρέ παιδιά! (το κανα λίγο retro ξέρεις...την προσφώνηση). Άντε να εμφανιστείς και εσύ στην επόμενη συνάντηση! Στο μεταξύ http://blogoliciouseditoriolista.blogspot.gr/2013/02/who-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή