Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Lincoln - Twilight σημειώσατε Χ

Τι ξέρετε για τον Αβραάμ Λίνκολν?

Ότι ήταν πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής?

Ότι ήταν γιος αγρότη?

Ότι η μητέρα του πέθανε όταν αυτός ήταν 9 χρονών?

Ότι ίδρυσε το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα και ασχολήθηκε με το θέμα της δουλείας?

Ξεχάστε τα όλα! Εγώ θα σας πω τι πραγματικά συνέβη. Ο Αβραάμ Λίνκολν ήταν όντως  γιος αγρότη. Και η μητέρα του πέθανε όντως όταν ήταν 9 χρονών. Αλλά από τι???

Τη δάγκωσε ένας βρικόλακας.

Για αυτό και ο Αβραάμ ορκίστηκε να τους εκδικηθεί και άρχισε να τους σκοτώνει με ένα τσεκούρι επάργυρο... Μετά βέβαια έγινε πρόεδρος των ΗΠΑ και αυξήθηκαν οι υποχρεώσεις του. Δε προλάβαινε βλέπεις και να  ελευθερώνει σκλάβους και να αποκεφαλίζει βρικόλακες. Έτσι για λίγο καιρό αποσύρθηκε από το κυνήγι και αφιερώθηκε στον αμερικανικό λαό. Αλλά όλα τα ωραία κρατάνε λίγο και ο πόλεμος δεν άργησε να ξεσπάσει. Ο εμφύλιος πόλεμος είχε ξεκινήσει και αυτή τη φορά τα πράγματα ήταν χειρότερα από ποτέ. Οι Νότιοι είχαν συμμαχήσει με τους βρικόλακες.Αλλά είναι να μην τα πάρει ο Λίνκολν. Άμα τα πάρει... Βουτάει το τσεκούρι και bye-bye Έντουαρτ.

Σας έκαψα?? Συγνώμη... Δε φταίω εγώ αλλά ο Tim Barton.

Πριν μέρες είχε έρθει ένας φίλος από το σπίτι και μεταφέραμε από τον σκληρό του πάρα πολλές ταινίες. Μέσα σε αυτές και το Λίνκολν. "Έλα ρε συ" του λέμε "πού το βρήκες και σε τέτοια ανάλυση? Ακόμα δεν έχει βγει στους κινηματογράφους..." Αυτός είχε πάρει το ύφος " εντάξει τώρα γατάκια , δε μιλάτε με κανέναν τυχαίο".

Χθες λοιπόν ενώ σκεφτόμασταν με τον Θ να πάμε σινεμά , τελικά βαρεθήκαμε και είπαμε αφού έχουμε το Λίνκολν ας δούμε αυτό στο σπίτι... Ξεκινάει η ταινία δείχνοντας τον Αβραάμ μικρό. Ως εδώ όλα οκ. Συνεχίζει η ταινία δείχνοντας ότι κάποιος σκότωσε τη μαμά του. Ως εδώ όλα οκ. Μετά δείχνει τον Αβραάμ έφηβο να πυροβολεί το δολοφόνο της μαμάς του. Εδώ έχω αρχίσει να σκέφτομαι καλά ήταν δολοφόνος ο Λίνκολν? Και μετά έρχεται το αποκορύφωμα. Ο δολοφόνος της μαμάς του ήταν βρικόλακας  και δεν πεθαίνει. Εδώ λέω ώπα κάτι δε πάει καλά, μάλλον τα ονειρεύεται. Αλλά όχι η ιστορία συνεχίζει με βρικόλακες, αίμα και έναν Λίνκολν στο ρόλο του Χαϊλάντερ.

Την ταινία την είδαμε ολόκληρη. Τώρα αυτός ο φιλός μου χρωστάει δυο ώρες από τη ζωή μου. Καλά τη παλεύουν? Ποιος ανώμαλος σκέφτηκε να βάλει τον Λίνκολν να σκοτώνει βρυκόλακες? Μάλλον ξέρω ποιος. Ο Τιμ Μπάρτον. Το έκτρωμα βέβαια πριν γυριστεί ταινία ήταν βιβλίο...

Πάρτε μια γευση και προς Θεού... Μη το δείτε!!!!

 
Abraham Lincoln Vampire Hunter

Αποκλειστηκές πληροφορίες που έχω από σίγουρη πηγή μου αναφέρουν ότι ο Τιμ σκέφτεται να γυρίσει και sequel. Τον Παπανδρέου κυνηγό μαγισσών.


Για πολλά όσκαρ...

42 σχόλια:

  1. ένας φίλος το είδε στο σινεμά και μου πε να μην τη δω. κι ετσι δεν έδωσα περισσοτερη σημασία..
    εγώ πήγα και είδα μια κορεάτικη ταινία, το Pieta.
    μην πας ουτε σε αυτή! είχε καλό θέμα αλλά ήτανε τόσο βαρια και σκληρη και σε κάποια σημεία αρρωστημένη μπορώ να πω, δεν παλεύεται.. σε κάποιο σημείο κάποιοι σηκώθηκαν κι έφυγαν από την αίθουσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το pieta έχω δει ότι το διαφημίζουν έξω από τον κινηματογράφο αλλά επειδή έχω μια αποστροφή σε οτιδήποτε κορεάτικο, γιαπωνέζικο, κινέζικο δε θα πήγαινε να το δώ.

      Διαγραφή
    2. Oi koreatikes tenies ine poli grafikes k omes (ehm...ime...fan.....tus....na lemen tin ali8ia...)
      Exo k polles na sas protino, an antexete hardcore omos. Oldboy, The man from nowhere, I saw the devil etc.

      Stis tenies gangter pistevo oti en xilies fores kaliteroi pu tus Amerikanus! Aspumen, sorry dld alla en pio badass h mafia tus k den fovunte na to di3un.
      Exun omos k orees romantikes tenies an su areski kati tetio.
      Komodies oi toso polla.

      Διαγραφή
    3. To θέμα μου νομίζω ότι είναι ρατσιστικό. Μου τη σπάει η φάτσα τους, η γλώσσα τους , η φιλοσοφία του. Είναι πολύ ζεν βρε παιδί μου... Ασε που τους μπερδεύω. Μου φαίνονται όλοι ίδιοι.

      Καλά βέβαια είναι καταπληκτικοί στα θριλερ. Ορισμένοι έχουν φάτσα που κατουριέσαι πάνω σου...

      Καλως όρισες μαυρόγατο...

      Διαγραφή
  2. Δεν το είδα και δεν το είχα και σκοπό να σου πω την αλήθεια μου,αλλά τώρα που το είπες κι εσύ,δεν θα τη δώ ποτέ,χαχαχα
    Φιλιάααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω θα ήθελα να δω ταινία με τον Μητσοτάκη στον ρόλο του αρχιβαμπίρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βγηκαν 2 ταινιες με τον Λινκολν αυτη με τους βρυκολακες που ειδες χαχαχα και η αλλη που ειναι η ιστορια-βιογραφια οντως του προεδρου και την εχω και εγω σπιτι και παιδευομαι μερες να την δω!Εχω καταπιαστει με σειρες και δεν προλαβαινω:P
    Καλα βρε δεν ειδατε τον τιτλο της ταινιας στην αρχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε ονομάσει ο άτιμος το φακελάκι Lincoln. Μέσα η ταινία έγραφε όντως το πραγματικό όνομα αλλά δε το προσέξαμε.

      Διαγραφή
  5. Μα τί μανία με τους βρυκόλακες!!Έχουν βγεί τόσα πολλά που στο τέλος θα νιώθω οτι όντως ζούν ανάμεσά μας! Το μόνο που μου μένει είναι να δω τον Σουλειμάν Βρυκόλακα και στα τούρκικα!! αχαχαχαχχαχαχαα

    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα. Γενικως οι σκηνοθέτες δεν ξέρουν τι να δείξουν πλέον γιατι τα έχουμε δει όλα και ο κόσμος θέλει να δει το κάτι διαφορετικό. Δυστυχώς φτάσαμε να βλέπουμε αηδίες με Βαμπίρια και άλλες ηλιθιότητες που σκέφτεται ο κάθε Λάνθιμος...Παρεπιπτόντως καποτε τον εβάλε στην ΕΡΤ1 αλλά αντέξα να δω μόνο 3 λεπτά.Θεε τι ηλιθιότητες κατεβάζει ο κάθε ντοπαρισμένος εγκέφαλος. μάλλον η πολύ παρέα με τον λαζόπουλο εφταίγε.
    Σορρύ ξέφυγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελαφρώς κοκκινισμένη θα σου πω ότι γκούγκλαρα να δω ποιος είναι ο Λάνθιμος. Αυτός με τον κυνόδοντα δεν είναι? Μου είχε φανεί μεγάλη μαλακία και εκτός από κάτι σκόρπιες σκηνές δε το έχω δει.

      Διαγραφή
  7. Βαρέθηκα μ' αυτούς τους βρικόλακες.
    Μόνο το twilight έχω δει σχετικά με αυτούς..
    φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα ντε με τους βρικόλακες. Νισάφι. Υπάρχουν τόσες άλλες ομάδες που είναι στο περιθώριο. Οι λυκάνθρωποι, οι γοργόνες,τα ζόμπι, οι κένταυροι, κτλ

      Διαγραφή
  8. Ax giati giati mou to ekana auto emena o Tim Burton??? Mou arese toso poly to styl tou genika mexri tora!! Pantws look at the bright side...Tha mporouse na eixe valei ton Johnny Depp na kanei ton Abrahaam...auto den tha to antexa oxi!! Xaxa!!! Tzizous kraist!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι... ευτυχώς δεν έβαλε όυτε τον Johnny,ουτε την Helena Bonham Carter να παίζει τη γυναίκα του Αβραάμ.

      Διαγραφή
  9. Μια φίλη μου πήγε χθες και την είδε και μου είπε ότι στον σινεμά ήταν εκείνη και οι.....καρέκλες!
    Τι έγινε καλέ;
    Μα τόσα και τόσα γράφτηκαν για την συγκεκριμένη ταινία!
    Γιατί πάτωσε έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια είδε? Το Λίνκολν το κανονικό φαντάζομαι. Γιατί εαν είδε το άλλο απορώ που ήταν ακόμα εκεί και οι καρέκλες...

      Τελικά χθες προσπαθήσαμε και εμείς να δούμε το Λίνκολν. Είναι λίγο βαρύ και εαν δε ξέρεις Αμερικανικη ιστορία ζαλίζεσαι. Εγω πάντως , ήταν και αργά, κοιμήθηκα. Θα το ξαναπροσπαθήσω βέβαια!

      Διαγραφή
  10. χα χα χα... psycho τελείως! κάποτε μου άρεσε να βλέπω ταινίες με βρυκόλακες, τώρα ευτυχώς το έχω ξεπράσει! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μόνο το Twilight είχα δει. Γενικά δε τρελαίνομαι για βαμπίρια.

      Διαγραφή
  11. χαχα, καλό, πολύ καλό, μου έφτιαξες τη μέρα! Άκου ο Γιωργάκης κυνηγός μαγισσών!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα...

      Γιατί όχι? Σαν κυνηγός συνταξιούχων μια χαρά τα πήγε.

      Διαγραφή
  12. Θεός φυλάξοι, να δω τη Μέρκελ να κυνηγά τον Φρανκεστάιν και τι στον κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To imdb pantws den exei san skino8eti ton Tim, giati pligw8ika stin arxi !
    http://www.imdb.com/title/tt1611224/

    fanike polu geloio trailer, kamia sxesi me burton

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ θα σε στεναχωρήσω και δεν το θέλω...

      Ο Timur Bekmambetov («Night Watch», «Wanted») και ο Tim Burton παρουσιάζουν την γυρισμένη σε 3D action-fantasy "βιογραφία" του Lincoln, το σενάριο της οποίας συνυπογράφει ο ίδιος ο Grahame-Smith, μαζί με τον Simon Kinberg, σεναριογράφο του «Sherlock Holmes».

      http://www.cinemanews.gr/v5/movies.php?n=8158

      Λυπάμαι!! Αλλά σκέψου ότι ο Τιμ έχει κάνει και τον Σκαθαροζούμη!

      Διαγραφή
  14. Καημενούλα, την πάτησες και είδες τη βαμπιρική βλακεία! Αλλά και η άλλη με τον Ντάνιελ Ντέι Λούις είναι βαρετή από ότι μου είπαν.
    Εμείς είδαμε με άντρα το Djanko του Ταραντίνο και το ARGO με Μπεν Άφλεκ και ήταν και οι δύο ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!! Δες τες και θα με θυμηθείς. Βέβαια η πρώτη του Ταραντίνο, αν είσαι fun του, αλλιώς θα με βρίζεις. Η δεύτερη είναι απλά τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το λες ότι είναι βαρετό. Το βάλαμε προχθες να το δούμε και μας πήρε ο ύπνος... Εντωμεταξύ ντρεπόμασταν να παραδεχτούμε ότι το βαριόμαστε και κοιμήθηκαμε κανα μισάωρο κάνοντας και καλά ότι το παρακολουθούμε!

      Για το ARGO έχω ακούσει και εγώ τα καλύτερα. Το Djanko για κάποιο περίεργο λόγο δε μου γέμιζε το μάτι αλλά επειδή είναι Ταραντίνο και μου το λες και εσύ θα το δω.

      Διαγραφή
    2. Και εσύ Tarantino fun???? Πες μου ότι λατρεύεις Kill Bill και Pulp fiction!!! Θα σου αρέσει το Djanko τότε, trust me!
      Το ARGO είπαμε, δες το οπωσδήποτε. Από την αγωνία, κόντευε να βγει η καρδιά μου από τη θέση της!!!
      Χαίρομαι που με εμπιστεύεσαι Χριστινάκι!!!
      (δες επίσης το The Intouchables, μια γαλλική κοινωνικο-κωμωδία και θα ξετρελλαθείς!!! μιλάμε για μαγική ταινία με αυθεντικό γέλιο και φοβερό φοβερό καστ!!!) εντάξει...φεύγω η κριτικός κινηματογράφου!!!

      Διαγραφή
    3. To kill bill είναι ταινιάρα!

      Το Intouchables το έχω δει και μου αρεσε παρα πολύ.

      Σε ευχαριστώ για τις προτάσεις. Βλέπω ότι συμφωνούμε στις ταινίες...

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. Αυτό το twillight μας έχει καταστρέψει. παντού ταιριάζει ένας βρυκόλακας πια.
    Πφφ. Ευχαριστούμε πάντως για την προειδοποίηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έχω ένα θέμα με τέτοιες ταινίες...δεν αντέχω να τις δω πάνω από 20 λεπτά. Πρώτα απ' όλα οι βρικόλακες είναι άσχημοι...είναι χλωμοί, ψευτομπρουταλ ύφος...και αγριάδα που δεν συνάδει με τη φυσιογνωμία τους. Άσε κιόλας που μου προκαλούν φόβο και δεν βρίσκω κανένα ενδιαφέρον σε πράγματα που με φοβίζουν. Σ' ευχαριστώ όμως για την ενημέρωση, να ξέρω αν μου το προτείνουν τι να απαντήσω.


    Φιλιαααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ για την προειδοποίηση. Δεν έχω χρόνο για χάσιμο. Ειδικά για να βλέπω ταινίες (περίεργο όμως, γιατί ο Barton γενικά μου αρέσει)...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Barton γενικά είναι περίεργος. Είναι και αναλόγως τη φάση που θα δεις τη ταινία. Δυο φίλοι μου είδαν τον Λίνκολν- Κυνηγός βρικολάκων και επειδή ήταν μεγάλη παρέα και γελάγανε τους άρεσε...

      Διαγραφή
  18. Μετά το twilight (που και σε αυτό δεν είδα όλες τις ταινίες της σειράς) έχω καλυφθεί με τους βρυκόλακες. Άσχετα από αυτό, τώρα τελευταία πάντως, έχω αποκτήσει μια εμμονή να ανακλύψω τον Χίτσκοκ. Και η ταινία που βγήκε τώρα - βιογραφική τύπου - δε νομίζω να μας απογοητεύσει. Κάτω τα βαμπίρ, ζήτω τα μαχαιρώματα στην ντουζιέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω δει ποτέ χιτσκοκ...Θα ήθελα όμως... Τα πουλιά νομίζω ότι είναι η πιο τρομαχτική του ταινία.

      Διαγραφή
  19. τι γέλιο έχω ρίξει με τις ιστορίες σου και τις περιγραφές σου,δεν λέγεται και δεν περιγράφεται!!Δεν σε ξέρω αλλά να 'σαι καλά και να γράφεις να μας κάνεις να γελάμε και να ξεχνιόμαστε!!
    Χριστίνα από αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε ευχαριστω πολυ συνονοματη και συντοπιτισα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή