Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Πώς να χάσεις 2 κιλά σε 3 μέρες!!

Εξαφανίστηκα για λίγο γιατί μια γαστρεντερήτιδα ή τροφική δηλητηρίαση, δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμη, με κράτησε σε καταστολή. Η προηγούμενη ανάρτηση μου ήταν για κουλουράκια βρώμης και εγώ αυτή τη στιγμή μισώ κάτι άλλα κουλουράκια με ζαχαρόπαστα. Δε ξέρω εαν έχετε πάθει ποτέ γαστρεντερήτιδα πάντως εγώ όποτε παθαίνω μου κολλάει στο μυαλό μια συγκεκριμένη τροφή που έφαγα και μετά αναγουλιάζω και μόνο που τη σκέφτομαι. Τη προηγούμενη φορά μισούσα μια πάστα φλώρα. Η οποία σίγουρα δεν ήταν υπεύθυνη για τη κατάσταση μου αλλά εγώ τη μισούσα.

Τη Κυριακή λοιπόν πήγαμε σε κάτι βαφτίσια που είχαν τα κλασικά μπισκοτάκια με τη ζαχαρόπαστα. . Μετά πήγαμε για φαγητό με τον Θ και εκεί μάλλον φάγαμε τη φονική τροφή που μας έστειλε αδιάβαστους. Μετά από δύο ώρες ο Θ ένιωθε σα να έχει καταπιεί πέτρες και εγώ σα να έχω έρθει από τη Ρόδο με το Δημητρούλα με 9 μποφόρ. Αφού κατασκήνωσα στη τουαλέτα ΟΛΟ το βράδυ το πρωί ξύπνησα με 39 πυρετό και τρομερή εξάντληση.. Το πρώτο πράγμα που έκανα με το που σηκώθηκα ήταν να πάω να πετάξω το ένα μπισκοτάκι από τη βάφτιση που είχε περισσέψει στη κουζίνα. Το σκεφτόμουν όσο ήμουν ξαπλωμένη και μου ερχόταν να πεθάνω. Έτσι μου είχε κάτσει.

Την υπόλοιπη μέρα τη πέρασα στο κρεβάτι αποφεύγοντας κάθε είδους μαγειρική εκπομπή. Βέβαια από όλη αυτή την ιστορία εγώ βγήκα 2 κιλά μείον. Τα οποία γνωρίζω ότι θα ξαναπάρω μέσα στις επόμενες 2 μέρες που θα ξαναρχίσω να τρώω κανονικά.

Μέσα σε όλη αυτή τη γενική κατάσταση-κατάντια ο Θ έπρεπε να ετοιμάσει τη παρουσίαση του διδακτορικού του!!! Ω ρε γλέντια...ΩΠΑ!ΩΠΑ!ΩΠΑ! Που θα έλεγε και ο καραγκιόζης. Ευτυχώς  ο Θ όλο αυτό το θέμα της γαστρεντερήτιδας το πέρασε πιο light από εμένα. Έτσι και τη παρουσίαση έκανε χθες, και έσχισε και το διδακτορικό το πήραμε. 

Πήγα και εγώ στη παρουσίαση και δεχόμουν τα συγχαρητήρια για τον αρραβωνιάρη που είναι δύο μέτρα παλικάρι! Μετά τη παρουσίαση είχε και μπουφέ τον οποίο αρκέστηκα στο να μυρίσω και αργότερα να πληρώσω!

Όση ώρα διαρκούσε η παρουσίαση εγώ τραγουδούσα  από μέσα μου ως μια άλλη (άφωνη) Μποφίλιου "Ερχονται οι μέρες του φωτός... Μια εποχή αλλάζει...τραλαλα τραλαλα". Και όντως ελπίζω να αλλάξει. Τέρμα πια τα Σαββατοκύριακα μπροστά στο υπολογιστή. ΖΗΤΩΩΩ!! Τέρμα πια τα deadlines. ΖΗΤΩΩΩ! Τέρμα πια τα "έχω πολύ δουλειά δε θα έρθω". Τρία ΖΗΤΩΩΩΩ!!!

Τώρα βέβαια μπαίνουμε σε άλλο λούκι , χοντρότερο. Σε αυτό της αναζήτησης εργασίας στην Ελλάδα. μπουχαχαχα!! 

Χθες ο Θ με ρώτησε " και τώρα από αυριο τι θα κάνω? Θα βαριέμαι."
" 'Εχω σίδερο , εάν ενδιαφέρεσαι " του απάντησα.

10 σχόλια:

  1. Δεν έχω πάθει ποτέ γαστρεντερίτιδα,ευτυχώς!Είσαι καλά τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δεν έχεις πάθει.. Είναι από τις χειρότερες ασθένειες, σε εξαντλεί πλήρως..Τώρα είμαι καλύτερα.. Ξεκίνησα δειλά-δειλά να τρώω και κανονικές τροφές.. Οχι πια άλλο φιδέ!!!

      Διαγραφή
  2. Περαστικά!! δεν έχω πάθει ποτέ γαστρεντερίτιδα, αλλά έχω πάθει άλλες αναγούλες από τροφές, συνήθως συνδυασμό τροφών που κάνω και μετά άντε να το ξεπεράσεις. όπως κι εσύ άμα μου κολλήσει κάτι που έφαγα και το έπαθα αυτό μετά κάνω να το ξαναφάω από μήνες μέχρι χρόνια! καλή σταδιοδρομία εύχομαι, μακάρι να είστε τυχεροί! καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα αργήσω να ξαναφάω τέτοια μπισκοτάκια... Σε ευχαριστω για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  3. Περαστικά σου! Ούτε εγώ θυμάμαι να έχω πάθει γαστρεντερίτιδα ποτέ, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες. Εύχομαι ο Θ να βρει σύντομα δουλειά (σχετική ή άσχετη με αυτό που σπούδασε) και όλα να πάνε καλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω τώρα να είσαι καλά!Συγχαρητήρια στον Θ για το διδακτορικό!Σου έχω μια εκπληξούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπωπω τι μου θυμισες τωρα.. Το καλοκαιρι του '07 ειχα παθει 8 φορες γαστρεντεριτιδα και οταν πηγα για 15 μερες στο εξωτερικο δεν ετρωγα τιποτα μα τιποτα! Την εβγαλα με γαλα και δημητριακα και πρετσελ!! ;)

    Μπραβο για τον Θ. και εις ανωτερα!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή