Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Στο Ναύπλιο αδερφές μου. Στο Ναύπλιο!

Ένα ταξίδι που το κανονίζαμε από τον Ιούνιο. Το αρχικό σχέδιο ήταν να πάμε Άνδρο αλλά λόγω συνεχόμενων αναβολών φτάσαμε τέλη Σεπτέμβρη οπότε είπαμε να πάμε σε πιο χερσαίο προορισμό. Άσχετο εάν ο καιρός παραμένει καλοκαιρινός. Έτσι επιλέχθηκε το Ναύπλιο που και κοντά είναι και πανέμορφο είναι. Έχω να πάω από το Λύκειο ,που μας είχαν πάει εκδρομή για ένα απόγευμα γυρνώντας από τριήμερη στη Πάτρα, οπότε δε θυμάμαι και πολλά. Αυτή τη φορά όμως θα μείνουμε τριήμερο οπότε θα το γυρίσουμε.

 Θα πάμε γυναικοπαρέα. Σπάνια το κάνουμε αυτό. Είναι που η παρέα μας είναι μικτή οπότε πάντα θα υπάρχει και κάποιος κρεμανταλάς ανάμεσσα μας. Αυτή τη φορά όμως είμασταν αδυσώπητες. Νο men!

Τους βαρεθήκαμε... Λίγο ποιοτικό χρόνο με φίλες χρειαζόμασταν νομίζω όλες. Να θυμηθούμε ξανά πως είναι να είσαι μόνος σου, να λες σάχλες με τις κολλητές σου. Να σαχλαμαρίζεις στα μπαρ κουσκουσεύοντας τις διπλανές παρέες. Το αρχικό σχέδιο ήταν να πάμε 5αδα. Αλλά μας τα χάλασαν οι δύο λόγω οικονομικών στενοτήτων. Η μία φτιάχνει σπίτι και η άλλη γκαρνταρόμπα...

Τέλοσπάντων καταλήξαμε οι τρεις μας. Ελπίζω να περάσουμε καλά και να γυρίσουμε σώες πίσω! Θυμάμαι την αδερφή μου πριν χρόνια που πήγε Σπέτσες με τις κολλητές της. Ο τότε γκόμενος της, νυν σύζυγος, την είχε πρήξει. Και τι θα κάνετε εκεί μόνες σας και να προσέχετε κλπ... Ε την γλωσσόφαγε.  Σαβουρώθηκε και έσπασε το δάχτυλό της. Ακόμα του λέμε ότι αυτός και η αρνητική του ενέργεια έφταιγαν που έπεσε!

Το πρωί που έφευγα από το σπίτι με το βαλιτσάκι μου ο Θ με κοίταζε με κάτι μάτια σαν κουτάβι. Τι θα κάνω εγώ μόνος μου το Σκ? Έτσι μου ήρθε να τον πάρω μαζί. Αλλά είπαμε. Αδυσώπητες. Εδώ η άλλη αφήνει άντρα και δυο παιδιά , και μια πεθερά που την στραβοκοιτάει, και θα κολώσω εγώ στον Θ? Να σου λείψουμε κύριε που μας απειλείς ότι θα φύγεις στα ξένα...

Αυτά λοιπόν . Νεότερα από Δευτέρα. Φωτογραφίες δε νομίζω να παίξουν γιατί ξέχασα τη φωτογραφική (βασικά δεν την έβρισκα  μέσα στο πρωινό χαμό, και η ώρα περνούσε, και εγώ έπρεπε να πάω για δουλειά, και τελικά άργησα).

Υ.Γ. Έχω την αίσθηση ότι κάτι πολύ σοβαρό έχω ξεχάσει... Ελπίζω μόνο να μην είναι τα παπούτσια μου.. Δε θυμάμαι να τα έβαλα στη βαλίτσα.

16 σχόλια:

  1. Καλά να περάσετε,κορίτσια! :) Δεν έτυχε να πάω ποτέ Ναύπλιο...

    Καλημερούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε κοριτσοπαρέα, να περάσετε τέλεια!!! Περιμένουμε εντυπώσεις και αν θυμηθείς τι ξέχασες.... ελπίζω να μην είναι τίποτα πολύ απαραίτητο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρεις ήμασταν κι εμείς στην Αίγινα, τα περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ! Εύχομαι το ίδιο και σε εσάς!
    (υγ. Πού πας χωρίς τη μηχανή;;; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 3 είναι ο μαγικός αριθμός..
      Το μετάνιωσα που δε τη πήρα.. Αλλά από της μίας δεν έβρισκα τον φορτιστή και την άλλη δεν την εβρισκα γενικά. Υποπτεύομαι ότι την έχω βάλει στο πατάρι μαζί με τη τσάντα θαλάσσης...Νοικοκυροκόριτσο...

      Διαγραφή
  4. αντε τυχερούλες..καλά να περάσετε..να το ευχαριστηθείτε..και καλή επιστροφή
    κρίμα πάντως που δεν θα έχεις την μηχανή μαζί σου
    μου αρέσουν πολύ να βγάζω φώτος όπου πάω ..πάμε μακέτο με την μηχανή μου :))
    όπως είπε και η Ιρμα θα περιμένουμε εντυπώσεις και αν θυμήθηκες τι ξέχασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζηλεύωωωωω,τέλεια θα είναι!!!!!
    καλά έκανες και τον άφησες ,αλλά να προσέχεις κι εσύ που κοιτάς και που πατάς!!!!!!!χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ξέχασα πως εννοείται όταν θα θελήσει να κάνει το ίδιο δεν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσεις!!ετοίμασε απο τώρα τρανταχτά αντεπιχειρήματα χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Θα προσέχω.. Το υπόσχομαι..

      Μπα είμαι κουλ τύπος εγώ. Τον αφήνω να πάει και μόνος του. Απλά φροντίζω να περάσω εγώ πιο καλά από αυτόν και ας μείνω στην Αθήνα!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά να περάσεις αγαπητή μου!Να προσέχεις!!Χεχεχε είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε υπέροχα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά να περάσετε!!Είναι πολύ ωραία στο Ναύπλιο!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοριτσοπαρέα??? τέλεια!!! να περάσετε πολύ όμορφα!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά να περάσεις και από εμένα!!καλησπέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά να περάσεις!
    Έχω δύο βραβεία για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή