Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ιστορίες του ΗΣΑΠ

Μετακινούμαι πολύ με τα ΜΜΜ στη πόλη. Αυτοκίνητο δεν έχω (ακόμα!) αλλά και να είχα πάλι τον ηλεκτρικό θα έπαιρνα καθώς κινούμαι πολύ στο κέντρο. Οπότε τι το θες το αυτοκίνητο? Να μην έχεις που να το αφήσεις?

Επειδή ποτέ δεν έχω μαζί μου ούτε i-pod ούτε κανένα βιβλίο για να περάσει η ώρα μου συνήθως παρατηρώ τους τριγύρω μου και ίσως , λέμε ίσως, τους κρυφακούω! Προχθές λοιπόν άκουσα μια συζήτηση μεταξύ μιας αγοροπαρέας που όσο και αν ήθελα να το παίξω αδιάφορη δε μπορούσα γιατί στο τέλος χαχάνιζα μαζί τους.

Περιέγραφε ο ένας πως γνώρισε μια κοπελιά σε ένα παραλιακό κλαμπ. Ε τραγούδι στο τραγούδι, χορό στο χορό ήρθαν πιο κοντά τα παιδιά. Οι φίλοι του όμως θέλανε να φύγουνε. Γράφει λοιπόν και αυτός το τηλέφωνο του σε ένα χαρτάκι και πάει να χαιρετήσει τη κοπέλα. "Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα" της λέει με ερωτική φωνή και ταυτόχρονα της περνάει κρυφά στο χέρι το χαρτάκι με το τηλέφωνο.

Για να φύγουνε πήρανε ταξί με ένα φίλο του. Πάει λοιπόν να δώσει στο φίλο του τα 5€ για το ταξί και βγάζει από τη τσέπη του το χαρτάκι με το τηλέφωνο. Είχε δώσει στη κοπελιά το πεντάευρο...

Ε δε μπόρεσα να κρατηθώ πέθανα στο γέλιο. Περισσότερο σκεφτόμουνα την αντίδραση της κοπέλας όταν είδε το πεντάευρο. Τι να σκέφτηκε άραγε ???? 

Ακόμα γελάω όταν το σκέφτομαι...

12 σχόλια:

  1. απίστευτο!!πράγματι είναι για γέλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχχαχα την πάτησε!! Απορώ με την κοπέλα που δεν είπε τίποτα όταν πήρε το χαρτονόμισμα!Έλεος!! Κι εγώ μετακινούμαι συνέχεια με το τρένο, αν με δεις να μου μιλήσεις! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον και αυτή κακομοίρα μετά θα το είδε. Τουλάχιστον έβγαλε και κάτι από την όλη υπόθεση! Αν σε δω και σε γνωρίσω σίγουρα θα σου μιλήσω... Αν και δεν είμαι ο πιο παρατηρητικός άνθρωπος στον κόσμο..

      Διαγραφή
  3. Αυτα ειναι! Βγαινεις εξω σου δινουν και λεφτα χαχαχαχα!

    Με την απορια θα μεινουμε τωρα!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον και αυτή με την απορία θα μείνει.. Τι να σκεφτόταν άραγε ο ποιητής όταν της έδινε το πεντάευρο.. Δε νομίζω να κατάλαβε το μπερδεμα με το χαρτάκι.. Θα έχει κάνει αναλύσεις επί αναλύσεων με τις φίλες της για τη λύση του μυστηρίου..

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα!Ειλικρινά,πιστεύω πως η κοπέλα θα παρεξηγήθηκε...
    !Χριστίνα!!Χάρηκα πολύ που με βρήκες!Το μπλόγκ σου είναι πολύ ωραίο..Θα σε διαβάζω τακτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το πιστεύω ότι θα παρεξηγήθηκε!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Με την ευκαιρία προσπαθώνα σχολιασω στο μπλογκ σου και δε με αφήνει. Δεν είμαι στην ομάδα λέει!

      Διαγραφή
  5. Το ακόμα καλύτερο θα ήταν να έδινε στο σερβιτόρο για τη μπύρα του, αντί για το πεντάευρο το τηλέφωνό του. Αυτό θα είχε ακόμα πιο πολλή πλάκα. Α, τον καημένο! Η δε κοπέλα πρέπει να βραχυκύκλωσε εντελώς με τη χειρονομία. Θα σκέφτηκε ή ότι την πέρασε για φθηνή ή ότι το παιδί ήταν βλαμμένο.
    Καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου θύμισε έναν που έγραψε το τηλέφωνο του στο εισιτήριο του λεωφορείου, η κοπέλα έφυγε και μετά μπήκε ελεγκτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χα χα χα.. ποιος ξέρει τι θα σκέφτηκε η κοπέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι καλύτερες συζητήσεις στα ΜΜΜ είναι των παππούδων και των γιαγιάδων! Εκεί πεθαίνεις στο γέλιο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή