Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Cookies με quaker

Τον τελευταίο καιρό έχω πει να τρώω υγιεινά. Αυτό το λέω κάθε Σεπτέμβρη και με το που το λέω μετά λυσσάω να φάω ότι πιο παχυντικό υπάρχει. Σε μια κρίση δίαιτας φέτος αποφάσισα να αγοράσω κουάκερ για να τρώω με το γάλα μου το πρωί. Αλλά η βρώμη είναι απαίσια (για τα δικά μου γούστα) και έτσι ξαναγύρισα στα αγαπημένα Fitness. Και αυτά μια χαρά διαιτητικά είναι! Το πρόβλημα είναι ότι είχα αγοράσει τη μεγάλη τη σακούλα βρώμης -τρομάρα μου! Εντάξει λέω θα πανάρω κοτόπουλα με αυτό, αλλά πόσα κοτόπουλα να πανάρεις πια? Έτσι σκέφτηκα να κάνω cookies με βρώμη και επειδή εγώ συνταγές από το μυαλό μου δε μπορώ να βγάζω κατέφυγα στις αγαπημένες συνταγές της παρέας.

Η παρακάτω συνταγή είναι απίστευτη.Τα κουλουράκια δε φαίνονται ότι έχουν μέσα βρώμη. Αυτό δε το λέω μόνο έγω αλλά και 12 πειραματόζωα που τα τσάκισαν στη κυριολεξία. Αύριο θα τα πάω στην ανηψιά μου. Αν τα φάει και αυτή τότε περνάνε και το τεστ του δύσκολου παιδιού με επιτυχία. Τη συνταγή την έχει ανεβάσει μία κοπέλα με το κωδικό όνομα sitronella και σας προτρέπω να δοκιμάσετε να κάνετε συνταγές της . Ό,τι και αν έχω φτιάξει είναι πετυχημένο.

Εδώ είναι η ορίτζιναλ συνταγή  και το βιντεάκι. Παρακάτω δίνω τη συνταγή όπως την έκανα εγώ.

ΥΛΙΚΑ
  • 200 γρ. βιτάμ
  • 1 1/2 φλ. ζάχαρη  
  • 2 αβγά
  • 1 κ.σ. γάλα
  • 1 βανίλια
  • 1 3/4 φλ. αλεύρι
  • 2 κ.γ. μπέικιν
  • 1/2 κ.γ. αλάτι
  • 2 1/2 φλ. νιφάδες βρώμης
  • 2 φλ. κομμάτια σοκολάτας ή διάφορες σοκολάτες σε κομματάκια (γάλακτος ,λευκή, υγείας)
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
  1. Αφήνουμε το βιτάμ να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου και το χτυπάμε στο μίξερ με τη ζάχαρη.
  2. Προσθέτουμε τα αβγά, το γάλα και τη βανίλια και ανακατεύουμε καλά.
  3. Προσθέτουμε το αλεύρι στο οποίο έχουμε προσθέσει το μπέικιν . Ανακατεύουμε και προσθέτουμε τις νιφάδες βρώμης και τα κομμάτια σοκολάτας. Ανακατεύουμε πάλι καλά.
  4. Σε λαδόκολλα τοποθετούμε ακανόνιστες κουταλιές από το μείγμα. Περίπου ένα κουτάλι σούπας για κάθε μπισκότο. 
  5. Ψήνουμε για 9' σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180.
  6. Τα φυλάμε σε βάζο που κλείνει αεροστεγώς.
Προσπαθούμε να μη τα φάμε όλα! Γιατί βρώμη -βρώμη αλλά και το λευκό τους το αλεύρι το έχουνε και τη ζαχαρίτσα τους την έχουνε και τη σοκολατίτσα τους την έχουνε!

Αλλά είναι τόσο νόστιμα.....





4 σχόλια:

  1. ούτε εγω τρώω τη βρώμη ,μπλιαχ!
    αλλά τα μπισκοτάκια φαίνεται να τρώγονται χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία ιδέα τα κουλουράκια!!! η βρώμη είναι όντως μπλιαχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τρελαίνομαι για μπισκοτάκια χιχιιχιχ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ!

    ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή