Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Τα νέα του ΣουΚου...

Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο τελείωσε. Ας ευχηθούμε να έχουμε και μια όμορφη εβδομάδα. Ένα Σαββατοκύριακο που είχε απ'όλα. Πρωινούς καφέδες στη παραλία, συναντήσεις με παλιούς φίλους, γέλιο και φαγητό.

Τη Παρασκευή βγήκαμε με συνεργάτες του Θ από το Πανεπιστήμιο για να γιορτάσουμε την επιτυχία του! Έχει πλάκα να βλέπεις ανθρώπους, που τους ξέρεις μόνο στο εργασιακό τους περιβάλλον , πως είναι όταν είναι χαλαροί. Τελικά η γραβάτα δεν είναι ένα ακόμα ρούχο. Είναι αυτό που σε κρατάει στην τυπικότητα. Με το που βγήκαν οι γραβάτες και ήπιαμε τα πρώτα τσίπουρα όλα έγιναν διαφορετικά ...Ποτέ δε πίστευα ότι με αυτούς τους ανθρώπους θα καθόμουν δίπλα δίπλα, θα πίναμε τσίπουρα και θα χαζομαρίζαμε! Τους περισσότερους τους είχα καθηγητές στο πανεπιστήμιο!!

Το Σάββατο το πρωί πήγαμε με δύο φίλες μου ποδηλατάδα στη μαρίνα Φλοίσβου. Γεγονός που συνδύαζε τρία από τα αγαπημένα μου πράγματα: βόλτα με ποδήλατο, άραγμα στη θάλασσα και κους-κους με τις φιλεναδίτσες μου! Καθήσαμε όμως στον ήλιο και εγώ σα γνήσια λευκή, κάηκα. Η μύτη μου και το κούτελο μου έγιναν πιο κόκκινα και από σημαία του Ολυμπιακού. Και το βράδυ είχαμε να πάμε και σε βαφτίσια..(ξανά)

Αφού προσπάθησα (χωρίς επιτυχία) να αποκτήσω ένα ομοιόμορφο χρώμα στο πρόσωπο πηγαμε στη βάφτιση. Η παλιά μου συμφοιτήτρια βάφτιζε τον άγγελο της! Εκεί συναντήσαμε πολλούς παλιούς γνωστούς και με έκανε να αναπολήσω τα περασμένα. Τότε που βγαίναμε και ο καθένας έφερνε και όποιον συναντούσε στο δρόμο. Τους περισσότερους από αυτούς δε τους έχω δει ποτέ μέρα. Μόνο νύχτα. 

Τότε που βγαίναμε ήταν και ένα παιδί , ο οποίος ήταν λίγο χοντρούλης. Τώρα που τον είδα είχε αδυνατίσει πάρα πολύ και είχε ομορφύνει και πάρα πολύ. Λοιπόν ο συγκεκριμένος όσο ήταν χοντρούλης ήταν και γαμώ τα παιδιά. Κουλ, άνετος με χαβαλέ. Ενας από τους αγαπημένους μου. Τώρα δε θα έλεγα το ίδιο. Πήγα να του μιλήσω και το έπαιζε βαρύ πεπόνι. Μάγκας, όμορφος και δε συμμαζεύεται... Με κόπο μου μιλούσε.  Τόσο που μου ήρθε να του πω κοίτα να παχύνεις γιατί έτσι δε παλεύεσαι...

Με ενοχλεί όταν άτομα που στο παρελθόν κάναμε παρέα ή τελοσπάντων είχαμε πιει και δυο ουίσκια μαζί, σου μιλούν τόσο ψυχρά όταν ξαναβρίσκεστε. Helloooo εγώ είμαι που εκείνο το βράδυ στον Μακρόπουλο μου τα χες ζαλίσει για τον γκομενάκο σου.. Το αποκορύφωμα ήταν ένα παιδί που τα 'χε η Χαρά παλιότερα ο οποίος έκανε πως δεν την έβλεπε. Κάτσε ρε φίλε. Οκ χωρίσατε αλλά πες ένα γεια ρε παπάρα. Στο σπίτι της είχες πάει. Το ξέχασες? Μου έχει τύχει και μενα να μη μου μιλήσει πρώην μου και το θεωρώ μεγάλη αηδία. Όπως και να το κάνεις ήταν ένας άνθρωπος με τον οποίο μοιράστηκες στιγμές από τη ζωή σου, σκέψεις σου, το κορμί σου το ίδιο..

Την Κυριακή τη περάσαμε σπίτι με καλούς φίλους  που ήρθαν για φαγητό. Μετά φτιάξαμε και παζλ . Έκανα δώρο στον Θ ένα παζλ 1500 κομματιών το οποίο προβλέπω να το φτιάχνω μόνη μου. Ο Θ ξεκίνησε δυναμικά αλλά στη πορεία έφθινε... Τώρα εγώ έχω κολλήσει, περιμένω πως και πως να τελειώσω από τη δουλειά για να πάω σπίτι να συνεχίσω. Μου έχουν μείνει μόνο 1470 κομμάτια ακόμα!!!

Diary of bliss #3



Το ξέρω πως οι περισσότεροι ίσως έχετε βαρεθεί ή συνηθίσει σε βραβειάκια αλλά εγώ πραγματικά χάρηκα όταν είδα ότι η wild rose με είχε συμπεριλάβει στη λίστα με τα blog που στέλνει το βραβείο της χρυσής καρδιάς (μάλλον της είχε τελειώσει αυτό της ανοικτής παλάμης). Σε ευχαριστώ λοιπον πολύ και να ξέρεις ότι μου έφτιαξες τη διάθεση. Ε, το πρώτο μου βραβείο είναι αυτό αφηστε με να το γιορτάσω. Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω τη μαμά μου και τον μπαμπά μου που με κάναν τόσο όμορφη. Τον Θ που έχει αποτελέσει πραγματική έμπνευση για τόσα posts. Και όλους εσάς που με διαβάζετε. Με τη σειρά μου θέλω να δώσω το βραβειάκι στους:

  1.  http://insidieuse.blogspot.gr/
  2. http://bettyscuisine.blogspot.gr/
  3. http://nasiasblog2012.blogspot.gr/
  4. http://griniariko-marouli.blogspot.gr/
  5. http://astakoulis.blogspot.gr/
  6. http://profanws8adunatisw.blogspot.gr/
  7. http://www.wardroberecycle.com/
  8. http://beloved-ideas.blogspot.gr/
  9. http://marileni2.blogspot.gr/
  10. http://yinnyan.blogspot.gr/




20 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια για το βραβείο
    μου αρέσουν και μένα τα παζλ πολύ
    υπάρχει στην κύπρο σοκολατένιο γιαούρτι και ειναι και απο τα αγαπημένα μου ως λάτρης της σοκολάτας που είμαι :)
    καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μάλιστα. Εμείς εδώ πλέον στην Ελλάδα έχουμε κόψει τα απλά γιαούρτάκια.. Τρώμε μόνο Frozen Yogurt!! Αμε... Εξέλιχθήκαμε!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία περνάς!!!!
    συμφωνώ με όσα λες,ένα γεια πρέπει να το λέμε!σ'ευχαριστώ για το βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι θέμα κόμπλεξ το να μη μιλήσεις. Δε βρίσκω άλλο λόγο!

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα!!
    Να περνάς πάντα καλά...
    Παλιότερα έφτιαχνα και εγώ παζλ. Τα 1500 κομμάτια είναι λίγο ζόρι.
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλο ζόρι. Και να φανταστείς σκεφτόμουν να πάρω ένα με 3000 κομμάτια. Τρομάρα μου!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητηρια για το βραβειο και σ'ευχαριστω τοοοοοοοοοοοοοσο πολυ! Χαιρομαι καθε μα καθε φορα!! Τι τελειο σουκου που ηταν αυτο! Παντα τετοια ευχομαι! Και εμενα μου εχουν λειψει πολυ οι γεματες ομορφες μερες αλλα ξερω οτι καποια στιγμη θα ξαναρθουν!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξανάρθουν οι όμορφες στιγμές. Στο χέρι μας είναι. Άλλωστε πάντα μετά τη καταιγίδα βγαίνει το ουράνιο τόξο. Και η φύση είναι σωστή δε κάνει ποτέ τίποτα λάθος!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Εγώ έχω αγοράσει ένα τεράστιο παζλ (δε θυμάμαι πόσες χιλιάδες κομμάτια) και δε νομίζω να το τελειώσω ποτέ. Ευτυχώς ανακάλυψα νωρίς ότι λείπει τουλάχιστον ένα κομμάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το μεγάλο μου άγχος. Να το τελειώσω και να ανακαλύψω ότι μου λείπει ένα κομμάτι..Φρίκη

      Διαγραφή
  6. πήγες φλοίσβο και αντιστάθηκες στο frozen yogurt?! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταία αντιστέκομαι σε ότι περιέχει ζάχαρη... Σου έχω και χειρότερο! Κάθε μέρα περπατάω από Σύνταγμα ως Θησείο που σημαίνει ότι αντιστέκομαι σε 6-7 frozen yogurt που συναντάω στο δρόμο μου...

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Χριστίνα.Καλώς με βρήκες στο μπλογκ σου!Είδα πως πέρασες παό το δικό εε και είπα να πω μια καλησπέρα!Eεε καλησπέρα λοιπόν..χαχαχα!!!Μια χαρά πέρασες από ότι βλέπω!!Έτσι πάντα τέτοια!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες λοιπόν..Δεν έχω και τίποτα να σε κεράσω αλλά δε είμαι από αυτές τις χρυσοχέρες bloggers εγώ..Ατύχησες!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφες αυτές οι βόλτες! Χαίρομαι που περνάς τόσο όμορφα και στο εύχομαι για πάντα!! Όσο γι'αυτό που λες με τους παλιούς συμμαθητές/τριες ή πρώην, τι να πεις. Κάποιοι άνθρωποι αντί να ωριμάζουν με τον καιρό και να γίνονται καλύτεροι άνθρωποι ακολουθούν άλλα μονοπάτια δυστυχώς.. Δεν αξίζει καν να ασχολείσαι. Παζλ φτιάχνω κι εγώ, πολύ μου αρέσει. Βασικά μου αρέσει να τα φτιάχνω και να τα χαρίζω σε αγαπημένα μου πρόσωπα.. Συγχαρητήρια για την όμορφη καρδούλα!! Σε ευχαριστώ πολύ που με έβαλες στη λίστα όσων τη χαρίζεις! :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..Ασε το παζλ μου έχει γίνει ψύχωση. Και δε παίζει να το χαρίσω.. για κανένα λόγο!!

      Το επόμενο ίσως...

      Διαγραφή
    2. χα χα χα.. σε νιώθω!! ε, εντάξει το πρώτο αποκτά μεγάλη συναισθηματική αξία!! χι χι! φιλάκια, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. cool post and fabulous blog! ;D
    anyway, i hope you could visit my blog too and follow :3

    xoxo,
    Raellarina- The Ballerina on Fire
    http://raellarina.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλημέρα..
    Ευχαριστώ για την όμορφη συντροφιά που μου κρατάς με τα όμορφα σχόλια σου και την παρουσία σου..
    Χαίρομαι που βρεθήκαμε..
    Τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πωπω,τώρα το είδα,η γαϊδάρα!Συγγνώμη και σ' ευχαριστώ πολύ! :)

    Να ξέρεις ότι σε διαβάζω πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή