Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Καλή σταδιοδρομία σου είπα??? Δε σου είπα!!


 Η φίλη μου η Χαρά είναι ζευγάρι με τον Γιάννη. Ο Γιάννης έχει τελειώσει ΤΕΦΑΑ αλλά επειδή από τις ομάδες που δούλευε σαν προπονητής δε πληρωνόταν ποτέ, αποφάσισε και αυτός να ανοίξει ένα μαγαζί 1€ shop. Η Χαρά  μετά τη πρωινή δουλειά της (σε λογιστήριο μεγάλης εταιρείας) πηγαίνει να τον βοηθήσει στο μαγαζί. Μου περιέγραψε λοιπόν η Χαρά ένα σκηνικό που έγινε στο μαγαζί και πέθανα στο γέλιο.

Πάει να ψωνίσει μια μαμά με τη 18χρονη κόρη της στο μαγαζί και πιάσανε κουβέντα με τη Χαρά.   "Που πέρασες?" τη ρώτησε η Χαρά. "Πέρασα Οικονομικής Επιστήμης στην ΑΣΟΕΕ" λέει γεμάτη περηφάνεια η κόρη. "Έλα ρε.. Και εγώ Οικονομικής Επιστήμης στο ΠαΠεί έχω τελειώσει." Αχ έπρεπε να δείτε το κοριτσάκι. Πάνιασε.."Έχεις τελειώσει το οικονομικό και δουλεύεις εδώ?" Να ένας ωραίος τρόπος να γαμήσεις τη ψυχολογία του άλλου μέσα σε 2 δευτερόλεπτα..."Όχι όχι έχω και πρωινή δουλειά, κανονική".

Δε ξέρω γιατί μου φάνηκε τόσο αστείο. Ίσως επειδή θυμάμαι τον εαυτό μου όταν είχα πρωτοπεράσει που πίστευα ότι είχα πιάσει τον Πάπα από τα .....!! Πόσο ανώμαλα προσγειώνεσαι έπειτα? Θυμάμαι όταν ήμουνα εγώ φοιτήτρια είχε έρθει έντρομη η μαμά μου από το σουπερ μάρκετ γιατί είχε μάθει πως ο χασάπης είχε τελειώσει και αυτός οικονομικό!!

Τελος πάντων καλή σταδιοδρομία σε όσους περάσανε. Και να μη ξεχνάνε πως όσο κορεσμένο και εάν είναι ένα επάγγελμα άμα το αγαπάς γίνεσαι ο καλύτερος και έχεις πάντα δουλεια!





Diary of Bliss #2

Ακουλουθεί συζήτηση που άκουσα τον ηλεκτρικό σήμερα καθώς ερχόμουνα για δουλειά μεταξύ μιας κόρης 20 χρονών και της μαμάς της:

Κόρη:                    Καλή κοπέλα είναι αλλά τρώει κόλλημα.
Μάνα (έντρομη):   Τρώει κόλλυβα????????




6 σχόλια:

  1. Τελικα τα κολλυβα ηταν νοστιμα? αχαχαχαχαχαχα!!

    Ισχυει αυτο που λες, αν σου αρεσει κατι εξελλισεσαι ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχαχχαχ...Φαντάζομαι πως ένιωσε η κοπέλα, αλλά η αλήθεια είναι πως ο τρόπος που τα περιγράφεις με έκανε να γελάσω (και δεν ειμαι στα up μου τελευταια ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε έκανα να γελάσεις.. αντε καιρός να σου προσφέρω και εγώ κάτι, γιατί εσύ όλο μας προσφέρεις μέσα από το εξαιρετικό σου blog!!

      Διαγραφή
  3. κάποτε οι γονείς νομίζανε πως αν περάσουμε πανεπιστήμιο θα γίνουμε σπουδαίοι και τρανοί.. και κάποιοι δυστυχώς ακόμα το νομίζουν! έτσι είναι δυστυχώς.. και μη σου πω πως όσο πιο πολλά πτυχία έχεις τόσο χειρότερα τη σήμερον ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως αν κάποιος αγαπά αυτό που σπουδάζει, τότε σίγουρα θα βρει δουλειά όσο κορεσμένο κι αν είναι το επάγγελμα.
    Δε βρίσκει ένα χαρτί δουλειά, αλλά ο ίδιος ο άνθρωπος τη βρίσκει. Αυτό πρέπει να καταλάβουν πολλοί φοιτητές που τυχαία βρέθηκαν σε κάποιο ΤΕΙ/ΑΕΙ και το μόνο που περιμένουν είναι να τελειώσει η σχολή (με οποιονδήποτε τρόπο) και να πάρουν το πτυχίο τους.
    Βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο και η τύχη στο θέμα της δουλειάς και οι γνωριμίες. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία η ιστορία στο μαγαζί με τη φίλη σου!
    Με μένα έχει συμβεί το αντίθετο, να απορήσει κάποιος με τη δουλειά που είχα χωρίς να έχω πάει πανεπιστήμιο, σα να θεωρούσε ότι και πολύ μου ήταν!
    Είμαι νέο μέλος, ελπίζω να περάσεις από το μπλογκ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή