Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Καλορίζικο!

Αγαπητό ημερολόγιο,

Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση στο πρώτο μου blog...
Μην έχοντας ξεκαθαρίσει ακόμα to τι θα γράφω εδώ μέσα (και θέλοντας να δοκιμάσω πώς θα είναι οι αναρτήσεις μου στο blog μου)λέω να γράψω για το τι με έκανε να φτιάξω ένα !!
Από μικρή έγραφα ημερολόγιο, με βοηθούσε να συγκεντρώνω τη σκέψη μου. Όταν τα πράγματα περιπλέκονταν πολύ, τα έγραφα και τότε ως δια μαγείας έβρισκα πάντα τη λύση σε όλα τα προβλήματα μου.. Η σκέψη μου ξεκαθάριζε!! Από εκεί πήρε το όνομα του και το blog μου...
Αυτό που με ενθουσιάζει στα blog είναι η αίσθηση του να μοιράζεσαι ιδέες, συναισθήματα και ανησυχίες με άγνωστους ανθρώπους που καλοπροαίρετα (ελπίζω!!) θέλουν να σε βοηθήσουν. Νομίζω όμως πως το κυριότερο είναι η ανάγκη μου να ακούω γνώμες άλλων.. Τρελαίνομαι ειδικά για τα σχόλια….Τα λατρεύω!! Σε όλα τα blog που παρακολουθώ διαβάζω όλα τα σχόλια.. Εάν λοιπόν με διαβάζει κανείς…αφήστε μου τα σχόλια σας(θετικά και αρνητικά, με κάνουν καλύτερη!)
Το blog μου θα είναι το μικρό μου ημερολόγιο…Εδώ θα γράφω ό,τι με απασχολεί κατά καιρούς! Θέματα που με απασχολούν κυρίως είναι η διακόσμηση, τα ταξίδια, το φαγητό κ.α.. Σας ενημερώνω ότι  είμαι φουλ από ιδέες.. που όμως για κάποιο λόγο μένουν πάντα ανολοκλήρωτες…έτσι τώρα ίσως αναγκαστώ να τις πραγματοποιήσω για να σας τις δείξω.. Αλλιώς απλώς θα σας τις πω για να τις πραγματοποιήσετε εσείς…Μη πάνε και χαμένες!!

2 σχόλια:

  1. Πω πω! Σήμερα σε βρήκα εντελώς τυχαία..μέσα από το blog της Μάγδας το My Little Expat Kitchen. Όπως και εσύ, έτσι και εγώ διαβάζω όλα τα σχόλια στα blogs, και έτσι πέτυχα και το δικό σου...και μετά λέω να πατήσω να δω τι παίζει..χιχιχι. Μπορώ να πω ότι θα σε παρακολουθώ τακτικά! Πρώτη μέρα στο σπίτι σου και έχω διαβάσει ένα σωρό. Αρμένικη την έκανα τη βίζιτα! Να 'σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες λοιπόν συνονόματη!!!Και εγώ το κάνω αυτό εαν βρω ένα μπλογκ που με ενδιαφέρει τα διαβάζω ολα τα posts μέσα σε μια μέρα...Πολύ χαίρομαι που δε σε έκανα να βαρεθείς!!

      Ελπίζω να τα λέμε συχνά από εδώ και πέρα.

      Διαγραφή