Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Ο 'Ατλας του Ουρανού

Μια εβδομάδα βαρετή τελείωσε. Μια εβδομάδα που ουσιαστικά δεν έκανα τίποτα. Μεταφερόμουν από τη δουλειά στο σπίτι και τούμπαλιν. Εχω κολλήσει με ένα βιβλίο και τρώω τα απογεύματα μου διαβάζοντας το. Μερικές φορές εύχομαι να ήμουν σαν τον πατέρα μου. Να μπορώ να διαβάζω τρεις σελίδες από ένα βιβλίο και μετά να κοιμάμαι. Εγώ δυστυχώς κολλάω απίστευτα, ειδικά εαν μου αρέσει το βιβλίο. 

Το βιβλίο που διαβάζω είναι  ο "Ατλας του Ουρανού" και είναι 800 σελίδες. Οπότε κατανοείτε το κόλλημα που έχω φάει για να το τελειώσω. Το βιβλίο αυτό το αγόρασα το καλοκαίρι από τον Ιανό. Είχα πάει ψάχνοντας να πάρω δώρο σε μια φίλη και χάζευα στις προσφορές. Εκεί το βρήκα στην εξωφρενική τιμή των 5€. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή το σκεφτόμουν, μιας και δε το είχα ξανακούσει και ο συγγραφέας μου ήταν εντελώς άγνωστος αλλά τα παιδιά που δούλευαν εκεί με πείσανε ότι εάν δε το πάρω θα το μετανιώσω και όντως θα το μετάνιωνα!! Ηταν τόσο φθηνό γιατί απλά κλείσανε οι εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα και πουλάγανε το στοκ τους. Τώρα που το έψαξα το βιβλίο έχει σχεδόν 30€ και είναι εξαντλημένο. Οπότε μετάνιωσα που δε πήρα 100 βιβλία τότε να βγω να τα πουλάω στη μαύρη αγορά τώρα... Ευκαιρίες χαμένες!![Δε πιστεύω να με είπε κανείς γερολαδά?? Λέτε με καιροσκόπο είναι πιο in fashion now]

Πρώτη φορά ξεκίνησα να το διαβάζω τον Αύγουστο αλλά το βαρέθηκα οικτρά . Μέχρι που με πήρε τηλέφωνο ενθουσιασμένη η φίλη που της το είχα κάνει δώρο . "Προσπάθησε να διαβάσεις τα δύο βαρετά πρώτα κεφάλαια" μου λέει και μετά θα ενθουσιαστείς. Και όντως είμαι ενθουσιαμένη. Περιμένω να βγει πώς και πώς η ταινία. Η αλήθεια είναι ότι δεν καταλαβαίνεις από την αρχή τι γίνεται. Σιγά -σιγά μπαίνεις στο κλιμα. Έτσι είχα φτάσει στη 200 σελίδα και λέω στον Θ "μη με ενοχλείς προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει". Ο Θ (που δεν έχει διαβάσει ούτε μισό βιβλίο στη ζωή του) έφριξε στην ιδέα ότι έχω διαβάσει ήδη 200 σελίδες χωρίς να καταλαβαίνω τι γίνεται.

Πάρτε και το τρεηλεράκι.


 Η ταινία αναμένεται στους κινηματογράφους στις 8 Νοεμβρίου από την ODEON και εγώ αναμένω να το έχω τελειώσει μέχρι τότε...

28 σχόλια:

  1. Αυτη η βδομαδα οντως ειχε γερη δοση βαρεμας! Αυτη την βδομαδα εχω τελειωσει 3 βιβλια και ξεκινησα το τεταρτο σημερα και ειμαι ηδη στις 200 πρωτες σελιδες! Το εκρυψα κατω απο την καρεκλα του γραφειου της δουλειας για να μην διαβασω τπτ το σ/κ και να βγω λιγο εξω! :Ρ

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω εσύ είσαι χειρότερη... Καλά έκανες και το άφησες στη δουλειά.. Εγώ το έχω σπίτι αλλά το τελειώνω όπου να 'ναι!! Οπότε θα είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν ενθουσιάζομαι εύκολα με τα βιβλία αλλά άμα κολλήσω άστα!!!Τώρα διαβάζω το συτικό της εφηβικής δύναμης!!Πολύ ωραίο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το ξέρω το βιβλίο που διαβάζεις...Αλλά αυτό με τα βιβλιο-κολλήματα άστο καλύτερα!

      Διαγραφή
  3. Άντε, δεν ήξερα ότι ήταν βιβλίο, έχω δει το τρέιλερ στην τιβί και φαίνεται τέλειο!!
    Ανυπομονώ να το δω. Καλή συνέχεια λοιπόν και κοίτα να το έχεις τελειώσει μέχρι να παιχτεί στο σινεμά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τελείωσα!!!Τώρα περιμένω να το δω και στο σινεμά..

      Διαγραφή
    2. Ευχομαι να γνωριζεις ποσο ευνοημενη εισαι που εχεις το βιβλιο(ο ατλας του ουρανου)! Δεν υπαρχει πουθενα γιατι ο εκδοτικος οικος εχει κλεισει. Υπαρχει περιπτωση να σε ενδιαφερει η μεταπωληση του? Αν ναι παρακαλω επικοινωνησε μαζι μου στο e-mail: papami86sotiria@hotmail.com. Ειμαι κατοικος Αθηνων.

      Με εκτιμηση Σωτηρια.

      Διαγραφή
  4. έπαθα πλάκα με το τρέιλερ, κόλλησα...
    η ταινία μοιάζει μυθική...epic, που λέει και στο τρέιλερ...
    τί υπέροχη μουσική, σε πάει αλλού, η μουσική των ονείρων μου...
    "our lives are not our own...we are bound to others...past, present and future..."
    "i believe there is another world waiting for us...a better world...and I'll be waiting for you there..."
    τί μοναδικές φράσεις...σε καθηλώνει η μυστηριώδης σοφία τους...
    εννοείται ότι θα είμαι στην 1η μέρα προβολής, 1η παράσταση...
    ενημέρωση: η ταινία δεν έχει "ανέβει" ακόμη σε torrents, υπάρχει μόνο το soundtrack, το κατέβασα, απίστευτη μουσική πραγματικά, έχω ειλικρινά μαγευτεί...
    ευχαριστώ για το εξαιρετικό insight (δεν μπορώ να εκφραστώ και στα ελληνικά)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να είναι καλή η ταινία και να μη με πάρετε με τις πέτρες...

      Διαγραφή
  5. και εμένα μου άρεσε το τρέιλερ!
    τα βιβλία με τις 800 σελίδες ,σίγουρα κάπου θα γίνονται βαρετά...δύσκολο να κρατήσεις το ενδιαφέρον σε κάθε σελίδα....
    πολύ ενδιαφέρον τύπος ο Θ. χαχαχαχαχα
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αντιδραστική εσύ Νάσια.

      Σε αυτό το μπλογκ δε λέμε καλά λόγια για τον Θ....

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται πολύ καλή ταινία,ελπίζω να μην μας απογοητεύσει!!Γενικά μ'αρέσουν οι ψαγμένες που σε πάνε ένα βήμα παραπέρα. Άσε με τα βιβλία κόλλημα..Τελευταία κοιμάμαι στις 4 γιατί δεν μπορώ να κλείσω το βιβλίο!
    Μ'άρεσε πολύ η λέξη "γερολαδά"..που την ξέθαψες;;
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν αποδώσουν σωστά το βιβλίο η ταινία θα είναι καταπληκτική... Απλά δε ξέρω πως θα τα χωρέσουν όλα μεσα σε 2 ώρες!

      Διαγραφή
  7. ωραίο το trailer, και πολύ καλοί ηθοποιοί βλέπω θα παίξουν! 800 σελίδες βιβλίο είναι wow!!! καλό διάβασμα-λιώσιμο! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβαζόταν σχεδόν εύκολα.. Η μαμά μου ισχυρίζεται πως αγοράζω τα βιβλία μου με το κιλό γιατί πάντα αγοράζω μεγάλα βιβλία!

      Διαγραφή
    2. χα χα χα.. καλά τα λέει η μαμά!!! :)

      Διαγραφή
  8. αα τι ωραια πολυ ενδιαφερον φαινεται !! δεν το ηξερα το βιβλιο αλλα σαν τρελη βιβλιοφαγος που ειμαι θα το προμηθευω αμεσα!!
    απο την ανοιξη που εμαθα για τα ελληνικα γραμματα στεναχωρηθηκα παρα πολυ που εκλεισαν λογω σχολης πηγαινα συχνα εξαρχεια κ αγοραζα απο εκει βιβλια..τις τελευταιες φορες πηρα βιβλια σε εξευτελιστικα χαμηλες τιμες παιδικια βιβλια με 2 ευρω με 5 ευρω καρυωτακη κ ουμπ.εκο...μακαρι να ειχα παρει κι αλλα βεβαια οπως λες !

    καλο διαβασμα ευχομαι να σαρεσει μεχρι το τελος φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως έπρεπε να είχαμε αγοράσει και άλλα βιβλία! Φαντάζομαι εσύ που θα πήγες στον ίδιο τον εκδοτικό θα είχε και μεγαλύτερη ποικιλία!

      Πολύ κρίμα για τα ελληνικά γράμματα...

      Διαγραφή
  9. Ελπίζω η ταινία να είναι αντάξια του βιβλίου, αν και ο Τομ Χανκς είναι εγγύηση!
    Δεν το έχω διαβάσει ή ξανακούσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω με τον Τομ Χανκς.. Σε όποια ταινία παίζει είναι καταπληκτική... Θα δούμε!!

      Διαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα καταρχήν!
    Το τρέιλερ είναι ενδιαφέρον, και θέλω να πιστεύω πως θα είναι ωραία η ταινία!
    Και εγώ βιβλιοφάγος είμαι,και προτιμώ να παίρνω πάντα σχεδόν "γκουμούτσες" βιβλία με πολλές σελίδες!
    Είσαι τυχερή που καθάρισες με ένα πενταευράκι!Σούπερ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα βιβλία γκουμούτσες μερικές φορές γυρνάει μπούμερανγκ. Γιατί μερικά πλατυάζουν τόσο πολύ για να δικαιολογήσουν τα 20€ που κοστίζουν!!

      Αλλά όταν παίρνω βιβλίο με λιγότερες σελίδες το τελειώνω σε 2 μέρες και ξενερώνω...

      Διαγραφή
  11. 800 σελίδες??????? Θα έβαζα ένα στοιχηματάκι ότι δεν θα τελειώσεις μέχρι 8 Νοεμβρίου αλλά πιστεύω "το χεις" οπότε δεν έχω λεφτά για χάσιμο! Περιμένουμε εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν έβαλες το στοίχημα.. για να κερδίσω και τίποτα!! Το τελείωσα το ΣΚ!!

      Διαγραφή
  12. Έεεεεεεεεεεεελα!!!!!!!!!!!! Τέλειο!!!!!! *σε κάποια φάση μου έβγαζε ότι δεν υπήρχε το blog και είμαι απαράδεκτη που δεν ξανατσέκαρα*

    υ.γ. μόνο €5??????!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ΜΟΝΟ 5€!! Ευκαιρία... Εσύ είδα το διαβάζεις στα αγγλικά. Πρέπει να είναι τρελό ζόρι αυτό το βιβλίο στα αγγλικά!! Ειδικά το κομμάτι που αφορά το μέλλον!!

      *Αλλαξα το όνομα στο Blog και για αυτό σου έβγαζε ότι δεν υπάρχει*

      Διαγραφή
  13. Ευχομαι να γνωριζεις ποσο ευνοημενη εισαι που εχεις το βιβλιο(ο ατλας του ουρανου)! Δεν υπαρχει πουθενα γιατι ο εκδοτικος οικος εχει κλεισει. Υπαρχει περιπτωση να σε ενδιαφερει η μεταπωληση του? Αν ναι παρακαλω επικοινωνησε μαζι μου στο e-mail: papami86sotiria@hotmail.com. Ειμαι κατοικος Αθηνων.

    Με εκτιμηση Σωτηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία γεια σου,

      Δεν ενδιαφέρομαι να το πουλήσω. Κρίμα που δεν μπορείς να το βρεις. Πίστευω ότι επειδή έχει ζήτηση ίσως να το κυκλοφορήσει κάποιος άλλος εκδοτικός οίκος.

      Λυπάμαι!

      Χριστίνα

      Διαγραφή