Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Αγαπητέ Mr. Zuckemberg,

Χθες είχε γενέθλια η κουμπάρα μου και μαζευτήκαμε σπίτι της . Τα παιδιά που ήτανε εκεί, παρόλο που δεν είναι φίλοι μου, είναι όλοι διαλεγμένοι ένας και ένας. Κάναμε καινούριο συκώτι από τα γέλια. Η μαλακία πήγαινε σύννεφο. Αποφασίσαμε και σκεφτόμαστε να στείλουμε επίσημη πρόταση στον Zuckemberg (Facebook) να βάλει ένα επιπλέον κουμπί στο fb δίπλα από το like. Το κουμπί ¨Στα @#!$@# μου" .Για σκεφτείτε το. Να γράφει η Μαριγούλα status " Το αγόρι μου μου ετοίμασε πρωινό... Τον λατρεύω" και από κάτω να βλέπεις ότι έχει 13 Like και 25 'Στα @#!$@# μου'.Εεε???

Χθες λοιπόν για άλλη μια φορά ξεκοιλιαστήκαμε στο φαϊ. Έφαγα και μια τέλεια lemon pie..  Είμαι προς αναζήτηση της τέλειας συνταγής για lemon pie. Μία που έφτιαξα ήταν χάλια. Πολύ χάλια. Εμετικά χάλια. Οι καημένοι οι φίλοι μου τη τρώγανε για να μη με κακοκαρδίσουν. Όταν δοκίμασα εγώ όμως απόρρησα με την αντοχή τους. Δε τρωγότανε λέμε. "Ε εντάξει, άμα τη βάλεις στο ψυγείο θα είναι καλύτερη" μου λέγανε. Αντ' αυτού εγώ την έβαλα στα σκουπίδια! Τώρα έχω σταμπάρει άλλη μία και ψάχνω κατάλληλη περίσταση για να τη φτιάξω. Γιατί ναι μεν το λογικό είναι να μη πειραματίζεσαι όταν έχεις καλεσμένους αλλά και να τη φτιάξω να τη φάω μόνη μου ποιος ο λόγος? Άλλωστε για αυτό είναι οι φίλοι. Για να είμαστε μαζί και στα καλά και στα δύσκολα.

Η κουμπάρα μου είχε φτιάξει κάτι υπέροχες κις λορέν. Δοκιμάστε τες. Μπορεί να έχουν 2000 θερμίδες το κομμάτι αλλά ήταν πολύ νόστιμες!

Και τώρα η κρίσιμη ερώτηση. Γιατί κάθε φορά που λέω να προσέξω λίγο τη διατροφή μου, πηδιέται ο Δίας και τρώω σα ζώο?? Εγώ κανονικά χθες έπρεπε να έχω κάψει στη Zumba 700 θερμίδες. Αντ' αυτού πήρα 1300!!Έχασα και τον Μαραβέγια στο Γκάζι.. Αλλά δε πειράζει! Η κουμπαρούλα είχε γενέθλια!!! Έγινε 23! Αντε και του χρόνου κοριτσάκι να κλείσουμε τα 22...

3 σχόλια:

  1. χαχαχαχα σωστή με το θέμα του fb!!! ξέχασες και τα ελεεινά check in (πως τα λένε).. Η τάδε βρίσκεται στο τάδε club τώρα με τον..και την..
    Όπως επίσης κάποιους που βάζουν μια φωτογραφία κάνουν like στη φωτογραφία, σχόλιο και like στο σχόλιο.. Τι έχεις να πεις;;; Όσο για την lemon pie τέσταρες μια για πάντα τους φίλους σου!! Αξίζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό με τα like στα δικά τους σχόλια είναι όντως χειρότερο!! Ε προφανώς θα σου άρεσε αφού έκατσες και το ανάρτησες στον τοίχο σου..

      Φαντάζουμε βέβαια ότι είναι κάτι παρόμοιο με αυτό που κοιτάζεσαι λίγο πριν βγεις από το σπίτι στο καθρέφτη και λες στον εαυτό σου "Φτου σου κούκλα μου"!! Ε αυτό!

      Διαγραφή
  2. ωραία η ιδέα σου!! να το στείλετε στον κυριούλη, αμέ! κρίμα που δεν έχω καμιά καλή συνταγή για lemon pie!! αν βρεις να την αναρτήσεις, μου αρέσει και μένα πολύ η λεμονόπιτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή