Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ένα ευλογημένο bachelor!

Η πρώτη παιδική μου φίλη παντρεύτηκε! Οι παιδικοί φίλοι, ειδικά αυτούς που δεν τους βλέπεις συχνά, έχουν πλάκα γιατί παρατηρείς τις αλλαγές τους. Η φίλη μου αυτή θα μπορούσε να ήταν transformer. Στο Λύκειο είχε μαλλιά καρφάκια και στον γάμο της φορούσε μαργαριταρένιο κολιέ. Στο Λύκειο φορούσε μόνο τζιν με άρβυλα και στο μπάτσελορ  φορούσε χρυσή γόβα και κυριλέ φόρεμα.  Στο Λύκειο δήλωνε άθεη και τώρα με ρώταγε εάν έχω πνευματικό. Στο Λύκειο δήλωνε αναρχική και τώρα παντρεύτηκε με αστυνομικό. 

Μετά το τέλος της φοιτητικής ζωής της επέστρεψε στην επαρχιακή πόλη στην οπoία και οι δύο είχαμε μεγαλώσει και τότε με τη δύναμη του φεγγαριού μεταμορφώθηκε σε Sailor moon... Βρήκε και τον τύπο, που τελικά παντρεύτηκε, με τον οποίο εγώ δεν πολυταιριάζω οπότε κόψαμε λίγο τις επαφές μας. Αλλά τελικά ήρθε το μπάτσελορ της για να μας θυμίσει πως περνούσαμε ωραία με κείνη την παρέα... Δε ξέρω αν και εγώ έχω αλλάξει μέσα σε αυτά τα χρόνια αλλά φοβάμαι πως δεν έχω αλλάξει τόσο. Αυτό φάνηκε με το που συναντηθήκαμε το πρωί. Αυτή με μποτούλες και μαλλί κομμωτηρίου και εγώ με allstar και μαλλί ότι να 'ναι. Η πλάκα με αυτές τις φίλες μου είναι ότι πάντα πριν βγούμε με ενημερώνουν ότι θα ντυθούν "καλά" και να ντυθώ αναλόγως. Αλλά πραγματικά ό,τι και να βάλω φαίνομαι σπορ μπροστά τους! Περπατούσαμε στην Ερμού και μου έλεγε όλα αυτά περί γάμου, μπομπονιέρων κτλ όταν αποφάσισε να αλλάξει θέμα και να μου μιλήσει για ένα άρθρο που είχε διαβάσει.

Ντίνα: Διάβασα ότι κάποιοι επιστήμονες κάνανε κάτι πειράματα και πήρανε γονίδια από άνθρωπο και τα γονιμοποιήσαν με γονίδια από γουρούνι και βγάλανε...
Χριστίνα: Ένα μπάτσο!
Ντίνα: (Έπρεπε να ήσασταν εκεί να δείτε βλέμμα-μαχαίρι που μου έριξε... Βέβαια με γονείς αστυνομικούς και μέλλοντα σύζυγο μπάτσο (γιατί αυτός είναι μπάτσος) το αστείο μου ήταν λίγο άστοχο...) Ένα πλαδαρό πράγμα... Τι χαζή που είσαι?

Έτσι με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε το μπάτσελορ! Στο οποίο περάσαμε πολύ καλά προς μεγάλη απογοήτευση του Θ, ο οποίος με περίμενε μέχρι τις 7 το πρωί άγρυπνος φρουρός. Το μπάτσελορ είχε όλα αυτά τα στοιχεία που πρέπει να έχει ένα μπάτσελορ πάρτυ... Κορώνες, γκρίνια του στυλ εγώ δεν το βάζω αυτό στο κεφάλι μου, ποτό και αγόρια με γαρύφαλλα... Μετά λέγαμε να πάμε και σε στριπ σόου αλλά δεν πήγαμε! Φτάσαμε απ' έξω αλλά οι δύο άλλες φίλες της νύφης δε μπαίνανε μέσα γιατί τι θα λέγανε μετά στον πάτερ-Σεραφείμ! Πάλι καλά που εκείνη την ώρα δεν έτρωγα κάτι και γλίτωσα το πνίξιμο.

Την επόμενη μέρα το μπάτσελορ συνεχίστηκε σε μπαράκι χωρίς τις θεούσες φίλες της νύφης. Πάντως δε ξέρω εάν υπάρχει Θεός αλλά σίγουρα υπάρχει  διάολος. Μπαίνει μέσα στο μπαράκι ένας τύπος, θεός. Τον κοιτάμε, μας κοιτάει και έρχεται και κάθεται δίπλα μας. Μετά από λίγο πιάνει κουβέντα στη νύφη και στο τέλος της ζητάει και το τηλέφωνο της. Και τώρα πείτε μου εάν αυτόν δεν το έβαλε ο διάολος εκείνη την μέρα τότε ποιος τον έβαλε? Μήπως ο Θάνος (future husband)? Γιατί δε γίνεται μια βδομάδα πριν το γάμο σου να σου την πέφτει ο τύπος από τα παραμύθια! Γιατί γνωρίζοντας τη φίλη μου ξέρω ότι τέτοιοι τύποι της την πέφτουν στα όνειρα της! Τελικά η φίλη απέδειξε πως είναι πανέτοιμη για αυτόν τον γάμο σερβίροντας ωραιότατο Χ στον Mr Perfect. Ο οποίος θα πρέπει να ελέγξει την τύχη του αφού από ολόκληρο μαγαζί τίγκα στις γυναίκες επέλεξε αυτή που παντρευόταν την επόμενη εβδομάδα... Τζόκερ, φίλε...

Στο γάμο περάσαμε όμορφα. Έχω ένα θέμα στους γάμους... Συγκινούμαι πολύ κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της νύφης. Ειδικά όταν βλέπω τον πατέρα της νύφης... Έτσι και σε αυτόν τον γάμο έκλαιγα συνέχεια με αποτέλεσμα να με απομακρύνουν από τη νύφη και να μη με αφήνουν να τη πλησιάσω γιατί  θα της χαλούσα το μακιγιάζ. Στο τραπέζι μας βάλανε να καθήσουμε δίπλα από τις θεούσες -μουρλές φίλες της νύφης. Σε κάποια φάση εκεί που τρώγαμε γυρίζει η αρχιμουρλή και μου λέει με ύφος χάσαμε την Πόλη " Μπορείς να γυρίσεις το ψωμί? (ήταν ανάποδα η φραντζόλα) Ευχαριστώ." Γυρίζω το ψωμί και βλέπω απέναντι μια κοπέλα να με ρωτάει γιατί με απορημένο ύφος. "Ε, μάλλον είναι γρουσουζιά" λέω εγώ και τότε ακούω από την αρχιμουρλή "Δεν είναι γρουσουζιά. Το ψωμί είναι το σώμα του Κυρίου και δεν κάνει να είναι ανάποδα πάνω στο τραπέζι. Είναι αμαρτία". Σκέφτηκα να της πω ότι αυτό το ψωμί είναι αλεύρι και νερό και μάλλον μερικά Ε. Το ψωμί που ίσως να είναι το σώμα του Κυρίου είναι αυτό που είναι ευλογημένο στην εκκλησία. Που και πάλι είναι ΜΕΤΑΦΟΡΑ!!!! Γιατί αλλιώς είσαι κανίβαλος. Ή απλά ηλίθια...Και είναι κρίμα που είσαι δασκάλα. Και είναι κρίμα που σου εμπιστεύονται μικρά παιδιά. Γιατί είσαι ηλίθια! Τελικά δεν είπα τίποτα! Άφησα το κλαρίνο να καλύψει τις σκέψεις μου.

Βέβαια για πολλές μέρες μετά έλεγα στον Θ "σώμα Κυρίου δεν πήραμε σήμερα. Πάλι μπαγιάτικο θα φάμε?" ή " Κόψε λίγο σώμα Κυρίου να κάνω παπάρα" ή "Να σου ψήσω ένα τόστ με δυο φέτες σώμα Κυρίου και λίγη ντοματούλα?". Μετά το αστείο πάλιωσε και το βαρέθηκα μέχρι και εγώ...


39 σχόλια:

  1. :)) :)) :)) Χαρά στο κουράγιο σου και στην υπομονή σου! Πολύ άντεξες! Φαντάζεσαι να την κοπανούσε η υποψήφια νύφη με τον mr. perfect???? 40 διμοιρίες θα τους κυνηγούσαν μετά! Ποια sailor moon... Road runner κι ακόμα παραπέρα!
    Καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Οντως.. Δεν την έπαιρνε να το σκάσει. Θα είχαμε άμεση κινητοποιηση των δυνάμεων ασφαλείας!

      Διαγραφή
  2. Το θέμα είναι σε τέτοιες περιπτώσεις, να έχεις όρεξη και να το διασκεδάζεις :)
    Ωραία η απάντηση με τον μπάτσο-γουρούνι :)

    Εγώ τις έχω ξεκόψει αυτές. Πέρασα τη φάση που το διασκέδαζα και ήρθα στη φάση "με πιάνει εμετός με τις μαλακίες που ακόυω"
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα και εγώ πλέον στην ίδια φάση είμαι. Βαριέμαι τις αντιπαραθέσεις. Προτιμώ να παραδεχτώ ότι πετάει ο γάιδαρος , να γυρίσω το ψωμί από την καλή κτλ από το να μιλάω με ανεγκέφαλους!

      Διαγραφή
  3. Να με δώ στον γάμο μου με χρυσή γόβα και να με πυροβολήσουν στα σκαλιά....

    Τέσπα, να ευχηθώ και στα δικά σου, ο γάμος όχι η γόβα, ή στέλνω κατάρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το βρε αδερφέ και συ... Μια ευχή είναι... Θα δω εγω τι θα κάνω. (για τον γάμο, γιατί χρυσή γόβα δε φορω)

      Διαγραφή
  4. Ψόφος στις συντηρητικές θεούσες που πλησιάζουν τα 30, αλλά φέρονται σαν 60αρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο και το ανάποδο! Ψόφος στις έξαλες 60αρες που συμπεριφέρονται σαν 30αρες...

      Διαγραφή
  5. να ευχηθούμε και στα δικά σου λοιπόν? :)
    Ελπίζω τουλάχιστον να το διασκέδασες με την ψυχή σου!
    χαίρομαι που σε βρήκα!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νικολέτα!

      Ευχές δεχόμαστε.. Χρόνια τώρα! Είναι πιο εύκολο από το να εξηγείς ότι δε θες να παντρευτείς -ακόμα-!

      Φιλιά και καλώς βρεθήκαμε!

      Διαγραφή
  6. Ω Θεε και Κυριε! Χαχαχαχαχα! Μπραβο παντως, εγω εχω κοψει επαφες γιατι με πιανει καπως μια καταθλιψη.

    Αυτη η ιστορια με το σωμα του Κυριου, μου θυμισε μια φορα στο δημοτικο που μας ειχαν παει εκκλησια κ στο τελος πηραμε αντιδωρο. Ειδα μια συμμαθητρια μου να το τρωει και μετα να ριχνει τα τριμματα που ειχαν απομεινει μεσα στα μαλλια της. Της λεω: τι κανεις;;;; Και απανταει τα τριμματα απο το αντιδωρο δεν πρεπει να πεσουν κατω. WTF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Το δικό σου είναι μακράν καλύτερο!!! Έριξε τα ψίχουλα στο κεφάλι της? Και μετά τι τα έκανε? Φώναξε πουλάκια να τα φάνε?

      Διαγραφή
  7. Και στα δικά σου!
    Αν και έχω τρέλα με νυφικά, μπουμπουνιέρες, κλπ, βαριέμαι αφάνταστα να πηγαίνω σε γάμους.
    Τις θεούσες δεν τις μπορώ. Με είδε μία στο δρόμο προχθές και ρώταγε αν σαράντησα για να δει αν επιτρέπεται να κυκλοφορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν ο γάμος είναι δικού μου ανθρώπου και έχω παρέα τους διασκεδάζω πάρα πολύ!! Αποφεύγω τους γάμους των σογιών και των κατ' υποχρέωση!

      Βγήκες ασαράντιστη? Και δεν έπεσε φωτιά να σε κάψει?

      Διαγραφή
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    πε-θαίιιι--νωωωωω.... ΑΠΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν υπάρχεις μάνα μου!!!!!!!!!!!!!!
    Άσχετο: Ρε συ και στο "Μπρούσκο" (σήριαλ ελληνοκυπριακό) έγινε αυτό με την γνωριμία, αλλά αυτή η νύφη (να σου πετύχει) σχεδόν του έκατσε του τύπου στο μπάτσελορ!! Δε μου λες;; Ο γαμπρός ο μπάτσος, έκανε........μπάτσ-ελορ;;;; Αχαχα!! Σε φιλώ γλυκά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Πριν έρθει για το μπατσελορ η νύφη η μάνα της της είπε "Κοίτα μην πάθεις σαν το μπρούσκο..."

      Αφού την ώρα που της μίλαγε το παλικάρι εγώ της ψιθύριζα "μπρούσκο"...

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ το παίζω σκληρή και αναίσθητη, αλλά μόνο φωτογραφίες από γάμους να δω και γεια σας, βουρκώνω. Όχι να είμαι και παρούσα σε δικό μου άνθρωπο...
    Έτσι και πω πάντως "μάνα, φέρε μου σώμα Κυρίου για τη σαλάτα", έχω φύγει από το παράθυρο και έχω φτάσει Αίγυπτο, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά οι μανάδες... Περιγράφω την ιστορία αυτή στη δική μου μαμά (που πάντα τα κουλά τα βρίσκει φυσιολογικά, και τα φυσιολογικά κουλά) και μου λέει " ναι , έτσι πρέπει, και εγώ δεν το αφήνω ποτέ ανάποδα πάνω στο τραπέζι"

      Μα ναι λογικό είναι. γιατί να αφήσεις το ψωμί ανάποδα? Αφού δεν στέκεται καν? Είναι κοίλο από πάνω...

      Διαγραφή
  11. Δεν λες πάλι καλά που δεν έφυγε με τον παίδαρο γιατι θα κατηγορούσαν εσένα μετα οι φίλες της;;;;
    Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν ξέρω αν θα κρατιόμουν στη φάση με το ψωμί κ θα της την έλεγα. Γενικότερα δν μ αρέσουν οι υπερβολές κ οι υποδείξεις του τύπου "συμμορφωθείτε γιατι εγώ τα ξερω όλα". Από όποια πλευρά κι αν προέρχεται. Με αυτό εννοώ κ την αντίθετη δλδ του χλευασμού κάποιου επειδή πιστεύει κάπου κ χωρίς να ενοχλεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό που λες...

      Πάντως έχω παρατηρήσει ότι τα άτομα που είναι "πιο" χριστιανοί από τους άλλους είναι αυτοί που δεν έχουν κανένα σεβασμό για τη θρησκεία κάποιου αλλόθρησκου.

      Διαγραφή
  12. "σώμα Κυρίου δεν πήραμε σήμερα. Πάλι μπαγιάτικο θα φάμε?" ή " Κόψε λίγο σώμα Κυρίου να κάνω παπάρα" ή "Να σου ψήσω ένα τόστ με δυο φέτες σώμα Κυρίου και λίγη ντοματούλα?"
    Καλά. Κλαίω!!!
    Ναι εντάξει, για εσένα το αστείο πάλιωσε, αλλά για εμένα που το διαβάζω πρώτη φορά είναι ξεκαρδιστικό!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξέρω τι λες εσύ , πάντως ο Θ σταμάτησε να αγοράζει ψωμί για να το κόψω...

      Διαγραφή
  13. Aπολαυστικότατη ανάρτηση Χριστίνα!
    Αν θέλεις πέρνα να δεις πρόσκληση σε παιχνιδάκι έχει πολύ πλάκα!!
    http://miakalimera.blogspot.gr/2013/11/mens-top-10-down.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελενα...

      Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο παιχνιδάκι!

      Διαγραφή
  14. Μπορεί να πάλιωσε το αστείο, αλλά εγώ χτυπιέμαι από τα γέλια...εκεί που μου κόβεται το γέλιο είναι όταν σκέφτομαι πως η γραφική θεούσα είναι και...δασκάλα!!..
    Και στα δικά σου!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε να φαντάζομαι τι θα έχουν ακούσει αυτά τα καημένα παιδικά αυτάκια!

      Διαγραφή
  15. Χαχαχαχαχα. Με έκανες και γέλασα πάλι! Και με κοιτάνε οι συνάδελφοι λες και είμαι ούφο που χασκογελάω μόνη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με εκανες και γελασα..
    Να σαι καλα!!
    Οσο για τη θεουσα συναδελφο ενα θα πω...
    Κατι τετοια ειχε πει και μια σε μια μαθητρια μου κ εσκουζε το καλο μου μεσα στην εκκλησια "δε θελω να φαω το Χριστουλη και να πιω το αιμα του.Μου το ειπε η φιλη της μαμας που ναι δασκαλα.Δε θελω κυριααααα"
    Αυτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Μα τα λένε που τα λένε ας εξηγήσουν τουλάχιστον στα παιδιά ότι είναι μεταφορά, συμβολισμός!

      Διαγραφή
  17. Σε φαντάζομαι στο bachelor με τις θεούσες και σβήνωωωωωω
    Χριστινάκι και εγώ κάπως έτσι είμαι όταν βγαίνω έξω με τις φίλες μου. Με all star συνήθως. Η κουμπάρα μου, μου λέει κιόλας, βάλε κανά καλό ρούχο καλέ ή παπούτσι. Κοντεύεις τα 40! Άκου να δεις πράματα!
    η αλήθεια είναι πως όταν δεν ταιριάζουν και οι άντρες μας ή εμείς με τον άντρα της κολλητής, δύσκολα μένει η σχέση ζεστή γιατί αλλάζουν οι προτεραιότητες ειδικά της παντρεμένης.
    Εντάξει, με το "σώμα κυρίου" με αποτέλειωσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα εγώ όμως σε έχω δει με φόρεμα και τακουνάκι! Χε χεχεχε!

      Διαγραφή
    2. Οι θεούσες δε μοιάζαν καθόλου με θεούσες σε πληροφορώ!!! Αφου σε όποιον έλεγα το σκηνικό και του έδειχνα τις φωτογραφίες από το μπατσελορ μου έλεγε : "ποια ρε αυτή, με το μίνι μαύρο φόρεμα?" Σοκ!

      Διαγραφή
    3. Ήμουν μεταμφιεσμένη τότε σε γυναίκα:)

      Διαγραφή
  18. Πολύ γέλασα ! Τώρα που το σκέφτομαι, παντρεύτηκαν όλοι οι φίλοι - φίλες και τώρα δεν έχουμε να ζήσουμε άλλες τέτοιες φοβερές στιγμές! Ε αυτό με το ψωμί δεν το έχω ξαναματακούσει! Εχω ακούσει ότι δεν κάνει να το πετάς στα σκουπίδια, αλλά να μην το βάζεις ανάποδα στο τραπέζι, τσου! Βρε τι μαθαίνει κανείς στα 40 !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς τώρα τους παντρεύουμε σιγά -σιγά...

      Είμαι επιμορφωτικό μπλοκ εγώ.. Αμ, πως?

      Διαγραφή