Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

The Unpaixtable Me...

Ένα διαφορετικό βραβείο πήρα αυτή τη φορά. Ενα βραβείο που δε χρειάζεται να ψάξω από που κρατάει η σκούφια του καθώς ξέρω ότι το δημιούργησαν αυτοί. Ένα βραβείο με πολύ ωραίες ερωτήσεις και μια τσαχπινιά στο τέλος που το κάνει unpaixtable. Εμένα μου το παρέδωσαν η Pegy land και η Gorgw (επισκεφθείτε τες είναι και οι δύο unpaixtable). 



1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
Λοιπόν τώρα θα σας ξαφνιάσω...
Με λένε Χριστίνα   -Νταξ καταπληκτικό-
Μένω στην Αθήνα -αλλά εσείς αυτό δε μπορούσατε να το ξέρετε γιατί εμένα δε μου αρέσει να μιλάω για την προσωπική μου ζωή-
Γεννήθηκα στις 31/10/1984 γεγονός που με κάνει σκορπιό. -Ξαφνιαστήκατε ε? Που να σας πάει το μυαλό ότι είχα γενέθλια την προηγούμενη Πέμπτη και γινόμουν 29?-
Το blog μου είναι το http://dear-e-diary.blogspot.gr/ και χρησιμοποιώ blogger. -Νταξ... Εδώ δικαιολογείστε. Πώς να κάνετε τον συνειρμό?-

2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
Σκέψου ένα τώρα! Έλα διάολε σκέψου ένα μότο τώρα... Γιατί κόλλησες? Έλα μην τους απογοητεύεις... Υπερασπίσου τον τίτλο της ετοιμόλογης...

Σκατά!

3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Δε θα πω για το blogging γενικά αλλά για το blogging από τη μεριά μου. Θα ήταν βόλεϋ δωματίου. Εγώ θα στη σήκωνα και εσύ θα την κάρφωνες...

Την ατάκα... Που πήγε το μυαλό σας πονηροαναγνώστες...

4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
Θα είμαι διάσημος blogger! Θα δίνω συνεντεύξεις στην τηλεόραση , στα περιοδικά, θα έχω μπλαζέ ύφος όταν με ρωτάνε για τα προσωπικά μου. Θα είμαι σούπερ. Έχω κάνει τρελές πρόβες μπροστά στον καθρέφτη για τη στιγμή της πρώτης μου συνέντευξης... Θα είμαι όσο σνόμπ απαιτείται... Θα είμαι πολύ καλή. Αχ σας παρακαλώ... Κάντε με διάσημη...

5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Κοίτα η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η λιγότερο δημοφιλής ανάρτηση μου. Απλά θεωρώ ότι θα μπορούσε να έχει πάει και καλύτερα γιατί είναι μια εξαιρετική αναρτηση που ξεφτυλίζει τον Θ όσο χρειάζεται...

6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
Θα ήθελα να εξαφανίσω τα προσωπικά, τύπου ημερολόγιο ιστολόγια. Έτσι εγώ θα ήμουν η πρώτη που θα έγραφα τέτοιο blog και θα γινόμουν διάσημη (βλέπε ερώτηση 4). Μπορει να με έγραφαν και στο βιβλίο Γκίνες ή μπορεί να έπαιρνα και νόμπελ ευρεσιτεχνίας!!

7)Για ποιο λόγο δημιουργήσατε το ιστολόγιο σας? Pegy's question 
Αρχικά για να καταγράφω στιγμές από την καθημερινότητα μου έτσι ώστε να μη τις ξεχάσω ποτέ. Έπειτα μου άρεσε πολύ όλη αυτή η παρέα που δημιουργήθηκε!

8)Ποιο από τα χαρακτηριστικά της ενήλικης ζωής σου σου θυμίζει το παιδί που ήσουν κάποτε?Gorgw''s  question 
Μμμ... Δύσκολη ερώτηση! Νομίζω ότι τα χαρακτηριστικό μου είναι οι πλάκες μου. Συνεχίζω να κάνω πλάκες τις οποίες συνήθως τις τραβάω πιο πολύ από όσο πρέπει. Επίσης κάτι που έκανα μικρή και συνεχίζω να το κάνω και τώρα είναι όταν κάποιος είναι αφηρημένος στην ησυχία του να πηγαίνω αθόρυβα πίσω του και να τον τρομάζω. Ευτυχώς δε κάνω παρέα με καρδιακούς!

Η δική μου ερώτηση είναι:
Ποια χώρα-πόλη θεωρείς ιδανική για να ζεις?

Στέλνω το βραβείο στους:
  1. Στην Αντριάνα από το http://loveyourthoughts.wordpress.com/
  2. Στη Singularity από το http://e-nantia.blogspot.gr/
  3. Στη Μαρίνα Ζ από το http://a-blog-marina.blogspot.gr/
  4. Στην Αθηνά από το http://sigatabga.blogspot.gr/
  5. Στην Εύη από τοhttp://sexta-feira-sexta-feira.blogspot.gr/
Ααα παραλίγο να το ξεχάσω το βραβειακι έχει και κανόνες... Αμ πως!

The Rules of the #unpaixtable Award:
  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)


42 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια, συγχαρητηρια!! Αυτο με τις τρομαρες το κανω κι εγω! Δεν παω απο πισω τους ομως, κρυβομαι κ περιμενω να βγουν ανεμελοι απ'το χι ψι δωματιο κ πεταγομαι! Χαχα, δε σταματαει να ειναι αστειο!

    Σ'ευχαριστω πολυ που το δινεις και σ'εμενα! Το εκανα την προηγουμενη βδομαδα, οποτε αν θελεις περνα να δεις τις απαντησεις μου. Στην επομενη βραβειοαναρτηση θα ενσωματωσω την ερωτηση σου!

    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα δεν έχει πλάκα... Προχθες έσκασα ένα μπαλόνι την ώρα που ο Θ ήταν αφηρημένος το PC και χέστηκε πάνω του!

      Διαγραφή
  2. συγχαρητήρια για το βραβείο σου...ωραίες οι απαντήσεις σου....οσο για το χιούμορ σου ειναι γνωστό από το τρόπο που γράφεις περιγράφεις τις αναρτήσεις σου...μου ήρθε στο μυαλο μια παλιότερη σου ανάρτηση που περιγραφες τη κατασταση στη πολυκατοικία :))
    οι δυο ερωτησεις των μπλόγκερς μου άρεσαν όπως και η δική σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mπράβο για το βραβείο σου χίλια μπράβο!
    Αυτό το να τρομάζεις τον κόσμο λίγο επικίνδυνο το βρίσκω, για σατανάκος μου φαίνεσαι!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύγε για το βραβείο! Σε καλή μεριά και εις άλλα με υγεία!

    Ω! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, αλλά και για το βραβείο! Θα κοσμήσει και αυτό την ειδική σελίδα "ενθύμια και βραβεία" που βρίσκεται στο βλογ μου! Με μεγάλη χαρά θα απαντήσω στις ερωτήσεις, αλλά δεν ξέρω πότε, διότι πρέπει πρώτα να σχηματίσω μια κυβέρνηση (πρόσκληση από άλλο παιχνίδι)! Εικάζω ότι θα βρω τον χρόνο την μεθεπόμενη Πέμπτη ή ίσως τα φτιάξω και τα δύο παιχνίδια μαζί, την επόμενη Πέμπτη. Βλέπεις οι ελεύθερες ώρες μου τελευταίως είναι κάπως περιορισμένες!
    Και πάλι ευχαριστώ!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει ο προγραμματισμός σου! Αυτά είναι... Δεν είσαι τυχαία βραβευμένη blogger...

      Διαγραφή
    2. Ε τι; Να λέει ο κόσμος ότι τζάμπα μου απένειμαν το Όσκαρ τα Παρτάλια;

      Διαγραφή
    3. Ωωωω, που τους θυμήθηκες αυτούς???

      Εχουν εξαφανιστεί και πολύ με στεναχωρεί αυτό!!!! Αλήθεια.

      Διαγραφή
  5. Σκορπίνα και 29; Σκορπίνα κι εγώ και σε λίγες ημέρες αφήνω πίσω μου τα 29...! Χαχα!
    Η απάντηση σου στην ερ.6 απλά με έκανες να γελάσω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφήνεις πίσω τα 29???? Κουράγιο... Τα καλύτερα έρχονται... Τα 30 είναι η καλύτερη ηλικία μιας γυναίκας! Τι σημασία εχουν οι ηλικίες? Πόσο αισθάνεται κανείς έχει σημασία. Το παν είναι να περνάς καλά...Στα 30 οι γυναίκες είμαστε πιο όμορφες! Ξέρουμε τι θέλουμε!

      Τι άλλο να πω? Τι άλλο να πω???

      Κουράγιο! Πίσω σου έρχομαι (δυστυχώς)...

      Διαγραφή
  6. Ουαο πολύ καλές οι απαντήσεις σου Χριστίνα,το μπλογκοπαίχνιδο όλα τα λεφτά!
    Με γεια το βραβειάκι σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν επειδή η Evi @ sexta-feira το έχει παίξει, και επειδή εσένα σου άρεσε, θα το πάρω πίσω από τη Evi @ sexta-feira και θα το χαρίσω σε σενα...

      Σε καλω λοιπόν να παίξεις...(αλλά μην το πεις στην Evi @ sexta-feira)

      Διαγραφή
  7. είσαι Θεά αγάπη μου! (το αγάπη μου Ψινακικά, έτσι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα κανονικά εγώ έπρεπε να απαντήσω Σκάσε ηλίθια (στα Μουρατιδικα) αλλά δε μου το επιτρέπει το ΕΣΡ... Καταλαβαίνεις...:)

      Διαγραφή
  8. Αχ! Χαρά μου, πόσο χαίρομαι που σε αντάμωσα, να μου φτιάχνεις το κέφι!!! Σε φιλώ γλυκά και σ ευχαριστώ Χριστινάρα μου!!! Αν δεν σε κάνουμε διάσημη, θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο το βραβείο,αλλά μην διανοηθείς να μου το στείλεις πακέτο γιατί δεν έχω αποφασίσει ακόμη ποιο είναι το moto του μπλόγκ μου!
    Όταν το βρω θα σε ενημερώσω!
    Έξυπνες και με χιούμορ οι απαντήσεις σου,κάτι που εκτιμώ πάρα πολύ.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που μου το είπες... Να πω στην Αθηνά να στο στείλει! Ετσι για να δουμε τι θα σκεφτεις...

      (ναι έχω αυτό το ελάττωμα.. Κανω το αντίθετο από ότι μου λένε!)

      Διαγραφή
  10. Καταρχήν συγχαριτηρια για το βραβείο, και δευτερον για τις διασκεδαστικές απαντήσεις!;) Πολύ τις ευχαριστηθηκα!:)xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα! συγχαρητηρια για ολα! φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααααααα.... πήρα βραβείοοοοο!!! Τελειάαααα!!!!!!!!!!!!!

    σ' αφήνω τώρα, πάω να σκεφτώ τι θα γράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πού να μου πάει το μυαλό ότι είχες γενέθλια, για Κριάρι σε είχα! Χα,χα,χα,χα!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο κι όσο για τις απαντήσεις... Στην 4 συμφωνούμε απόλυτα! :)) :)) :))
    Καλό μεσημέρι, καλό Σαββατοκύριακο και φυσικά -έστω και καθυστερημένα- πολύχρονη με μπόλικες χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαι μέρα θα γίνουμε διάσημες και θα δίνουμε συνέντευξεις σε απέναντι κανάλια... Να το θυμάσαι!

      Καλό ΣΚ...

      Διαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρη ότι θα σου αρέσουν.. Φαντάζομαι ότι θα έχεις και μια ιδιαίτερη αγάπη με το κοριτσάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Χριστίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το βραβείο και χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου, έστω και καθυστερημένα...!!!
    Μου άρεσε πολύ που υπερασπίστηκες τον τίτλο της ετοιμόλογης...
    Καλά...μπορεί να μην το έκανες στη συγκεκριμένη ερώτηση, αλλά το έκανες στις υπόλοιπες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστίνα, σου έστειλα χτες μαιλ στο dearlittlediary@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα...

      Και ε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο να το γράψεις!

      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Νταξ...Νομίζω ότι επάξια πήρες αυτό το βραβείο :)
    Νταξ...Είσαι ανπέχταμπλ. Το ξέραμε όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα πολλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή