Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Όταν ο λύκος δεν είναι εδώ...

Ξέρεις, να μωρέ... Δεν είναι ότι σε βαριέμαι... Ούτε ότι δε σε αγαπώ. Να μωρέ. Απλά, όταν λείπεις... Καραγουστάρω!!!!!!!!!!!!

Πριν κανένα χρόνο όταν ξεκίνησε ο Θ τη δουλειά του και μάθαμε ότι θα έχει ταξίδια πέσανε πάνω μου φίλοι και γνωστοί να με παρηγορήσουν... " Μη στεναχωριέσαι, δε θα λείπει συχνά, κτλ, κτλ". Τους κοίταγα σαν εξωγήινους. Γιατί να στεναχωρηθώ? Για μερικές μέρες θα λείπει. Θα είμαι home alone... Πιο πολύ σε πάρτυ συναίσθημα μου έβγαινε παρά σε στεναχώρια. 

Μόνη στο σπίτι. Να ξαπλώνεις στον καναπέ, χωρίς να ακούς κιχ... Να τρως ό,τι μαλακία σου κατέβει στο μυαλό, χωρίς να ακούς ότι θα πάθεις σκορβούτο. Να αφήνεις ένα ποτήρι άπλυτο στο νεροχύτη και να γυρνάς και να βρίσκεις ένα μοναχικό ποτήρι στο νεροχύτη χωρίς την παρέα τριών πιάτων και δέκα φλυτζανιών... Να γυρνάς σπίτι μετά τη δουλειά χωρίς να χτυπάει το τηλέφωνο για τσιγάρα και ψωμί....Να ξυπνάς το πρωί και να στρώνεις το κρεβάτι σου! Να ξυπνάς το πρωί με μισή ώρα καθυστέρηση, να βάζεις ταυτόχρονα παπούτσια και ρουζ και να μην ακούς από το υπερπέραν "ανάβεις το θερμοσίφωνο?". Να κανονίζεις το απόγευμα σου χωρίς να λες "κάτσε να δω εάν έχει κανονίσει κάτι ο Θ". Να κοιμάσαι στη μέση του διπλού κρεβατιού με τέσσερα μαξιλάρια! Να μαθαίνεις να φτιάχνεις τη δική σου μεθ βλέποντας συνεχόμενα τέσσερις κύκλους Breaking Bad.

Αλλά μετά βάζεις να δεις τον πέμπτο κύκλο και οι υπότιτλοι βγαίνουν κινέζικα. Και ξέρεις ότι ο Θ μπορεί να τους αλλάξει σε ελληνικά αλλά δεν είναι εκεί. Και βλέπεις μια ταινία που βγαίνει στον κινηματογράφο που θες να τη δεις αλλά είχατε πει ότι θα τη δείτε μαζί. Και έχεις αρχίσει να βαριέσαι μόνη σου στον καναπέ! Και θες να φας κάτι μαγειρεμένο αλλά δε βρίσκεις νόημα να μαγειρέψεις μόνο για σένα.... Και γαμώτο έχει αρχίσει να σου λείπει...




ΥΓ. Και τελικά έρχεται. Και του λες να πάτε κινηματογράφο να δείτε αυτή την ταινία που θέλατε. Και σου λέει ότι βαριέται. Και σιχτιρίζεις που δεν πήγες μόνη σου...


55 σχόλια:

  1. γλυκια μου φιλη ποσο ρεαλιστικα ειναι οσα ανεφερες!
    την επομενη φορα με το ζορι να πατε σινεμα.
    δε καταλαβα τι παει να πει βαριεται.
    ενταξει μια φορα υποχωρεις και δευτερη δε λεω αλλα οχι παντα οτι θελει ο αλλος.
    η σχεση, η οποιαδηποτε σχεση θελει αμοιβαιες υποχωρησεις. :)

    να εισαι καλα! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς!!!


      Σουτ... Μεταξύ μας, ο Θ κάνει περισσότερες υποχωρήσεις από εμένα.... Ή τουλάχιστον με λιγότερα μούτρα...Αλλά μεταξύ μας!

      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Μπρος γκρεμός και πίσω οι γκόμενοι!!! Αχαχαχα!! Σε φιλώ γλυκά Χριστινάκι μου!! Καλή σου μέρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περιέγραψες την τέλεια ζωή μου στην Κάσο χωρίς τον Κώστα!

    μόλις διαβαστεί το μήνυμα να καταστραφεί ,παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι Νάσια αλλά το μήνυμα σου παρέμεινε σε κοινή θέα για 24 ώρες...

      Διαγραφή
    2. δεν το εχει δει ακόμα! γραψε γρηγορα άλλη ανάρτηση! όβερ!

      Διαγραφή
  4. Λατρευω το κειμενακιι! :) Φανταστική η αντιμετώπιση στην αρχη!! Καλωσορίζεις την αλλαγη, αλλά, η συνηθεια δυσκολα αλλάζει και αρχιζει η νοσταλγία! Κανόνας!;ρ Τελικά, τους υποτιτλους καταφερες να τους αλλάξεις!?χαχα Πολύ μ'αρεσε το ποστ, να ξερεις!;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι! Δεν κατάφερα...

      Και τώρα δε μου τους φτιάχνει γιατί δεν τον περίμενα να το δούμε μαζί...

      Διαγραφή
  5. "Πιο πολύ σε πάρτυ συναίσθημα μου έβγαινε παρά σε στεναχώρια." Αυτό !!!

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα, Χριστίνα !!! Εγώ τους έχω τρεις στο σπίτι και τους στέλνω καμιά φορά στο σούπερ-μαρκετ με μια τεράστια λίστα (να τους πάρει κανένα δίωρο) για να κάτσω ένα δίωρο μόνο μ' εμένα !!!

    Άντε, καλώς να τον δεχτείς, αν λείπει τώρα. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... Καλό αυτό με το σουπερ!!!

      Τον δέχθηκα... Εχει πλέον επιστρέψει ο άσωτος!

      Διαγραφή
  6. Mαζί σου.. το ίδιο θα ένιωθα κι εγώ.. (μακάρι νά' λειπε κανα δυο μέρες τον μήνα) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σχόλιο της Τζόαν όλα τα λεφτά!
    Ρεαλιστικότατη περιγραφή του ανικανοποίητου που μας δέρνει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά τα θέλω και τα δυο και ας είναι αμαρτωλό!

      Και την ελευθερία μου και τη συντροφικότητα...

      Διαγραφή
  8. Όλοι έχουμε ανάγκη από λίγη ξενοιασιά την οποία απολαμβάνουμε αρχικά σαν παιδιά όταν λείπει ο μπαμπάς και η μαμά!
    Κάποια στιγμή....μας λείπει και ο μπαμπάς και η μαμά!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωωω τι μου θύμησες.... Αλλο πάρτυ έκανα και τότε όταν έφευγαν οι γονείς μου..

      ΥΓ: Τελικά μάλλον είμαι μονόχνωτη!

      Διαγραφή
  9. Χρειαζεται μωρε λιγακι διαλειμμα για να λειπετε ο ενας στον αλλο. Οι διακυμανσεις, οπως τις περιγραφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διαβάζοντας την ανάρτησή σου ήταν σαν να περιέγραφες την δική μου περίπτωση...
    Σύζυγος του Σαββατοκύριακου είμαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχαχαχαχαχαχα!!!!
    Είσαι απολαυστικότατη!
    Ετσι ακριβώς όπως τα περιγράφεις είναι, να υποψιαστώ ότι έχουν δίκιο οι άντρες που λένε ότι έχουμε τον ανικανοποίητο;;;
    Να ανησυχήσω;;;
    Μπα βαριέμαι τώρα, άλλη φορά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι δεν λέω, είναι εξυπηρετικό κάποιες φορές να λείπουν από το σπίτι, αλλά όχι για πολλές ημέρες!
    Το ιδανικό για εμένα θα ήταν 4 μαζί 3 χώρια!
    Αλλά πάλι τις 3 ημέρες που θα έλειπε, ποιος θα έβγαζε το σκύλο βόλτα;
    Άσε θα το ξανασκεφτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά μέσα στο μυαλό μου είσαι!!! Λείπει και ο δικός μου συχνά για ταξίδια και μάλιστα επειδή ελειπε πρόσφατα 10 μέρες, σκεφτόμουν να κάνω ανάρτηση με ακριβώς το ίδιο θέμα!! Τι καλά που είναι όταν λείπει αλλά ότι μου λείπει κιόλας:))) Ανώμαλες παιδί μου:)))
    Καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθεις. Και μένα ολοι μου λενε πως με λυπούνται που μένω μόνη με τα παιδιά και η αλήθεια είναι πως τρώω πακέτο μεγάλο αλλά δεν με πειράζει!
    Πάντως μας κάνει καλό το διάλλειμα γιατί αναθερμαίνει τη σχέση, δεν συμφωνείς Χριστίν;;;
    Αυτό με τις ταινίες στο σινεμά το παθαίνω κ εγώ και μετά σιχτιρίζω! Τους υπότιτλους έμαθα να τους κάνω μόνη! Χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντηθήκαμε!!!

      Με τα παιδιά θα είναι πιο δύσκολο. σίγουρα θα κουράζεσαι παραπάνω... Αλλά!!! Το συναίσθηαμ του να μένεις για λίγο μόνη νομίζω τα υπερκαλύπτει όλα!

      Διαγραφή
  14. χαχα χα! Μα τι ωραία ανάρτηση! Και πόσο αληθινή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρειάζεται να μείνει και κάποιος λίγο (μέρες , ώρες) μόνος του...ειναι φυσικό ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακριβως μα ακριβως περιγραφει τις σχεσεις...
    Μα αυτα τα διαλειμματα μας δειχνουν ποσο αναγκη τελικα εχουμε τον αλλο...
    Σε ολα. Συναισθημα,συνηθειες,κουβεντα...
    γτ κακα τα ψεματα οταν αγαπας καποιον ακομα και το σιχτιρισμα εχει το νοημα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εντάξει πιο ρεαλιστικό και πιο ειλικρινές...πεθαίνεις!χαχα
    επίσης,την επόμενη φορά πάρε μια από μας βρε Χριστίνα για κινηματογράφο και άστον να βαριέται!χαχαχα
    φιλιά πολλά,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη γορά θα τον σύρω μαζί μου στον κινηματογράφο... Να τον πάρει ο ύπνος και να γίνει ρεζίλι!

      Διαγραφή
  18. Και ένα διάλειμμα που και που, δε βλάπτει. Αρκεί να μην είναι μεγάλο.
    Φιλιά ερωτευμένo Χριστινάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχαχαχαχαχα! σαν να βλέπω εμένα είναι! αχαχαχαχαχ!
    Λέει πως θα φύγει και λέω "άντε μωρέ να ξεκουμπιστεί, μου έφαγε τα συκώτια με τις ιδιοτροπίες του", καθ' ότι Κριός κι ο δικός μου... τις πρώτες μέρες τι ωραία που περνάς, κάνεις ό,τι γουστάρεις χωρίς να δίνεις λογαριασμό... μετά από 3-4 μέρες σε ψιλοπιάνει μια κατάθλιψη γιατί αρχίζει να σου λείπει...
    μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε! αχαχαχαχ!
    Φιλάκια πολλάάάάααααα Χριστινιώ!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. den exw kalytero apo to na eimai monh spiti.emena pali giati de mou leipei,oute katathlhpseis me pianoun, oute tipota.isa isa parakalaw na katsei ekei pou einai oso ginete perissotero.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχαχαχα!τελικα με τιποτα δεν ειμαστε απολυτα ικανοποιημενοι...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την επόμενη φορά Χριστίνα που δεν θα θέλει να πάει σινεμά, να τον αναγκάσεις να έρθει και να τον πας σε ρομαντική κομεντί να μάθει χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και να ανοίγει η πόρτα, να μπαίνει μέσα και να σκέφτεσαι...τελικά τον αγαπάω τον μούργο!!!
    φιλιά κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χαχαχα! έτσι ακριβώς Χριστίνα!!! εκεί που λες τι ωραία τι καλά, ξαφνικά λες που είναι ρε γμτ! καλό μήνα κορίτσι! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τελικά θα ήταν βαρετό , εώς και αφύσικο, να μη θες μια διαφορά στη ζωή σου για λίγο...

      Διαγραφή
  25. Έτσι είναι, όπως τα λες! Άστα να πάνε δηλαδή!
    Καλό μήνα! Και να είναι γεμάτος όμορφες στιγμές, με ή χωρίς το ταίρι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε χριστούγεννα έρχονται ας είμαστε μαζί! Μέρες γιορτινες και οικογενειακές...

      Διαγραφή
  26. Χχαχαχ πολύ το απόλαυσα το κειμενάκι σου Χριστίνα! Αυτά που είπες ισχύουν 100%
    Αλλά την επόμενη φορά που θα σου έρθει να κάνεις κάτι και θα λείπει, πάρε μας τηλέφωνο να έρθουμε εμείς παρέα. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή