Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Παρά ένα 30...

Σάββατο 26/10/2013

Τα τριήμερα τα έχω συνδυάσει μακριά από την Αθήνα. Μια βάφτιση όμως μας κράτησε το τριήμερο της 28ης στην Αθήνα. Και αφού χάσαμε που χάσαμε την εκδρομή είπαμε τουλάχιστον να χαρούμε τη βάφτιση και τους φίλους που είχαν έρθει από μακριά για να παρευρεθούν σε αυτή. Τα παιδιά που βάφτιζαν το παιδάκι τους είναι πολύ καλοί φίλοι του Θ, οπότε θέλαμε να είμαστε στην εκκλησία όσο πιο νωρίς γίνετε... Η βάφτιση ήταν στις 11 και εμείς ξεκινήσαμε από το σπίτι στις 11:30 (και δεν έφταιγα εγώ) οπότε φτάσαμε στην εκκλησία όταν ο παπάς έλεγε "και τώρα μπορείτε να περάσετε στο προαύλιο για να κεραστείτε μια σπιτική λεμονάδα"... Ήταν μια πολύ ωραία βάφτιση. Άκρως συγκινητική και για μας άκρως γρήγορη...

Μετά τη βάφτιση πήγαμε στο τραπέζι όπου τσίπουρα και κρασιά έδωσαν τη θέση τους στη σπιτική λεμονάδα! Γέλια, ποτά, φαγητό, τα τρία συστατικά μιας ωραίας βάφτισης! Φύγαμε από τη βάφτιση "ελαφρώς" ζαλισμένοι και με την υπόσχεση ότι θα ξαναβρεθούμε το βράδυ για ποτό. Πόσα σχέδια κάναμε για το που θα πάμε! Τσακωνόμασταν για το εάν θα πάμε σε ταβερνάκι ή σε μπαράκι... Τελικά την πέσαμε για ύπνο από τις 8:00 και κάνανε όλοι τον ψόφιο κοριό! Ε μανούλα μου, βαράει το τσίπουρο.. Δεν είναι νεράκι!

Κυριακή 27/10/2013

Οι περισσότεροι είχαν hangover και σερνόταν σπίτια τους μέχρι που βράδιασε και βγήκαν σα τις νυχτερίδες προς αναζήτηση αλκοόλ. Εγώ σε μια κρίση δημιουργικού μαγειρικού οίστρου δοκίμασα να φτιάξω κολοκυθόσουπα βελουτέ. Αφού έψαξα για λίγο στο ίντερνετ τελικά έκανα μια συνταγή του κεφαλιού μου, που παραδόξως βγήκε καλή... Κολοκυθόσουπα ούτε είχα ξαναφτιάξει, ούτε είχα ξαναφάει! Το ίδιο και ο Θ. Βέβαια αυτός δεν είχε καμία όρεξη να δοκιμάσει. Κολοκύθα, καρότα , πατάτες στο μούλτι  του καθόταν κάπως άσχημα. Αλλά τελικά έφαγε. Την είχα φτιάξει άκρως γκουρμεδιάρικη. Με σπιτικά κρουτόν και δε συμμαζεύεται. "Πολύ ωραία, θέλω να τη φωτογραφίσω" μου είπε ο Θ και αφού τη φωτογράφισε μετά είπε "πρέπει και να τη φάμε τώρα?". Τελικά έφαγε 7 κουταλιές και η φάτσα του ήταν λίγο χειρότερη από τον Σωκράτη όταν έπινε το κώνειο.

Δευτέρα 28/10/2013

Παρέλαση στην Αθήνα δεν έχω πάει ποτέ. Δεν έχει πλάκα εάν δεν έχεις κάποιον γνωστό να παρελάζει και να του πετάς στραγάλια... Ο ήλιος εκείνης της ημέρας όμως σε τραβούσε έξω. Οπότε πήγαμε για ένα καφέ στο άλσος Βεϊκου, που είναι εξαιρετικό, γεμάτο πιτσιρίκια και πράσινο. Εκεί  αποφάσισα ότι θέλω να γίνω μάνα! Το βράδυ βγήκα με μια φίλη που είχα να δω τέσσερα χρόνια. Μια κοπέλα που μοιραζόμουν 6 χρόνια το ίδιο θρανίο μαζί της. Μια κοπέλα που είχε το όνομα "κολλητή μου" για 12 χρόνια μέχρι που ξαφνικά κάτι έγινε και σταματήσαμε να μιλάμε. Όταν βρεθήκαμε στην αρχή ένιωθα λίγο αμήχανα. Είχα χάσει κάποια χρόνια από τη ζωή της. Ήταν τόσα πράγματα ξένα και άγνωστα πάνω της και όμως υπήρχε κάτι οικείο. Αυτό το οικείο που μόνο οι παιδικές φιλίες έχουν. Καθίσαμε στη μπάρα και ξεκίνησε ο χείμαρρος. Να προλάβουμε να τα πούμε όλα. Σχέσεις, χωρισμοί, φιλίες, εργασία... Υπήρχαν τόσα πράγματα που είχαν αλλάξει και πώς να χωρέσουν μέσα σε ένα τρίωρο που κρατάει ένα καφές. Σε κάποια φάση ακούμε τον μπάρμαν να μας φωνάζει "Εεεε... Σας έχω φωνάξει τρεις φορές και ούτε καν με ακούσατε. Σταματήστε να μιλάτε. Τι λέτε πια τόση ώρα? Μπούρου μπούρου... Γυναίκες!". Γελάσαμε και συνεχίσαμε να μιλάμε..."Γιατί σταματήσαμε να μιλάμε?" με ρώτησε η φίλη μου και τότε θυμήθηκα. Αλλά πια δεν είχε καμία σημασία. Εμείς ήμασταν εκεί, μαζί στη μπάρα και μιλούσαμε. Κολλητές, γλυκές, κεφάτες και πανέξυπνες σα γάτες όπως έγραφε και μια αναμνηστική καρδούλα που μου είχε φέρει δώρο από τα Κύθηρα που είχε πάει με τους γονείς της όταν είμασταν 16. Τότε που με έπαιρνε κάθε μέρα τηλέφωνο για να μου πει πόσο πολύ βαριέται στα Κύθηρα και ότι της λείπω...

Τρίτη 29/10/2013

Χ: " Τι θα κάνουμε τη Πέμπτη? Έχω γενέθλια"
Θ:" Τι θες να κάνουμε?"
Χ: " Δε ξέρω. Να καλέσουμε τα παιδιά σπίτι για burger night?"
Θ: "Οκ".

Τετάρτη 30/10/2013

Φεύγω από τη δουλειά τρέχοντας. Έχω μόλις 1,30 ώρα στη διάθεση μου γιατί μου έχει στείλει μια φίλη μου ότι θα είναι κέντρο και θέλω να πάω να τη δω. Πάω σούπερ μάρκετ να ψωνίσω υλικά για τούρτα και κιμά για να φτιάξω τα μπέργκερ.  Φτιάχνω το παντεσπάνι της τούρτας, σκουπίζω, σφουγγαρίζω, πλένω το μπάνιο, ετοιμάζω το σπίτι για να είναι έτοιμο για αύριο... Έχω αγγίξει την ταχύτητα του flash και συνεχίζω...Τα καταφέρνω να είμαι την σωστή ώρα στο κέντρο και επιτέλους χαλαρώνω και πίνω το κρασάκι μου λέγοντας τα νέα μου με τη φίλη μου. Μία ώρα μετά χτύπησε το τηλέφωνο της φίλης. Ήταν το αγόρι της, τρελός έρωτας του Θ,  που θα πήγαινε από το σπίτι μου να κάτσει με τον Θ και πρότεινε εάν θέλουμε να πάμε και εμείς για να δούμε καμιά ταινία. Τα μαζεύουμε και εμείς και κατευθυνόμαστε προς το σπίτι για να δούμε ταινία. Βέβαια όταν φτάσαμε σπίτι δεν είδαμε ταινία. Για την ακρίβεια όταν άνοιξα τη πόρτα του σπιτιού είδα μέσα φίλους και γνωστούς και τον Θ με μια τούρτα πασχαλίτσα... ΕΚΠΛΗΞΗ!!!! Χρόνια πολλά.... Για άλλη μια φορά ο Θ είχε κάνει το θαύμα του!! Είναι υπέροχο να έχεις τόσους καλούς φίλους! Είναι υπέροχο να έχεις για σύντροφο τον Θ! Είναι υπέροχο να νιώθεις ότι σε σκέφτονται! Είναι υπέροχο να ξέρεις ότι όλοι αυτοί ήρθαν με μοναδικό σκοπό να σε κάνουν ευτυχισμένη! "Σ' αγαπώ! Είσαι ο καλύτερος" είπα στον Θ και αυτός μου απάντησε "δε ξέρεις από τι κόπο με έβγαλες που τα έκανες όλα μόνη σου! Είχα σκοπό να σκουπίσω και να σφουγγαρίσω εγώ όταν θα έφευγες αλλά πάλι καλά τα έκανες εσύ!". Καλά να πάθω... Έχασα τη μοναδική μου ευκαιρία να αναγκάσω τον Θ να σκουπίσει. Το βράδυ κύλησε όμορφα και μόνο όταν φύγανε όλοι θυμήθηκα ότι έχω ένα παντεσπάνι στο φούρνο και 2 κιλά κιμά στο ψυγείο...Oh shit... Θα πήξουμε στα μπιφτέκια...

Πέμπτη 31/10/2013

Η μεγάλη μέρα έφτασε. Φέτος για τελευταία χρονιά είχα το 2 μπροστά από τα κεράκια μου.. Αλλά ξέρετε κάτι? Δε με νοιάζει... Φέτος είμαι καλά...Μεγαλώνουμε και αλλάζουμε! Και ό,τι αλλάζει,  δε βαλτώνει...







54 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα!! :) Παντα με ομορφες στιγμες σαν κι αυτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια καλά (γιατί τα πολλά τα έχεις)!
    Αυτά είναι κατάφερες και έκανες όλες τις ετοιμασίες για το πάρτυ έκπληξη που σου κανόνισαν γαμάτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχμ... Ε όχι και πολλά.. Κάπου τώρα δεν έχεις και εσύ? Για να σε δούμε κύριος..

      Αμα είσαι θύμα ούτε να λουφάρεις σε ένα πάρτυ εκπληξη δε μπορείς!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ κάπου τώρα έχω! Αλλά εγώ επίσης είμαι 14 μέρες μικρότερος από εσένα.
      Μπουαχαχαχααχχαχα!

      Διαγραφή
    3. Πφ σιγά... Παρά ένα 30 είσαι και εσύ!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά καλή μου Χριστίνα και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!Το κείμενο της δημοσίευσής σου απίθανο με εκπλήξεις κι έντονα δοσμένο με χιουμοριστική διάθεση!Πάντα τέτοια!
    Να περνάς καλά και να χαμογελάς!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε χαίρομαι πραγματικά...σε χαίρομαι!!
    Αστείρευτη και ξεκαρδιστική όπως πάντα...!
    Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία, κέφι και χαρές σου εύχομαι!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**
    υγ. Καλό μήνα να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xρόνια πολλά Χριστίνα μου να χαρείς τα 30 όπως και τα είκοσι μια ιδέα είναι η ηλικία στο λέω εγώ που κλείνω τα 36.
    Αν είσαι καλά και περνάς καλά, όλα καλά!!
    Το κείμενό σου μου άρεσε πάρα πολύ και γέλασα πολύ ειδικά με την σούπα!!
    Χαχαχαχα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κατάλαβα και εγώ ότι τελικά όλα μια ιδέα είναι! Τι 20, τι 30, τι 40! Αρκεί να παιρνάμε καλά...

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ντίριντάιαρυ!
    Να είσαι πάντα γερή και δυνατή!

    Φιλί!

    ΥΓ. Ο Θ. πρέπει να σ' αγαπάει πάρα μα πάρα πολύ! Και δεν το συμπεραίνω αυτό από την έκπληξη, αλλά από ότι δοκίμασε αυτό το πορτοκαλοκίτρινο υγρό που ακούει στο όνομα κολοκυθόσουπα, που όσο γκουρμέ και νόστιμη και να την έφτιαξες (δεν αμφιβάλλω ότι την είχες κάνει πεντανόστιμη), ε, δεν παύει να είναι κολοκυθόσουπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι θαυμάσια η κολοκυθόσουπα, θέλει τα κρουτά της και λίγη παρμεζάνα φλοίδα από πάνω και είναι ένα έδεσμα ονειρικό, βγαλμένο από παραμύθι (ναι, κάνω πάλι διατροφή και πεινάω, τι θες;)

      Διαγραφή
    2. Τρμενσάκο να σου πω την αλήθεια ούτε εγω ξετρελάθηκα. Καλή ήτανε αλλά δεν έκλαψα και από την ηδονή! Πάλι διατροφή???Εχω και συνταγή για μπιφτέκια κοτόπουλου (από το μυαλό μου και αυτή)... Εξαιρετικά!!

      Αθηνά μου και ο Θ αυτό έλεγε.. Οτι την είχα φτιάξει όσο πιο ωραία μπορούσε να γίνει μια κολοκυθόσουπα...Αλλά τι να τοκάνεις? Παρέμενε κολοκυθόσουπα...

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά!!!Να τα εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλυκό μου πλασματάκι, χρόνια πολλά και καλά και πάντα χαρούμενο και με χιουμοριστικό μπρίο!!! Σε φιλώ γλυκά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γειά σου βρε χριστίνα!!!
    πάντα ετοιμόλογη και χαμογελαστή,
    να μου είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμόλογη εγώ??? Σε λίγο θα με πείτε και γλωσσού.... χιχιχι

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  10. πολύχρονη!!!! πάντα να παίρνεις πολύ πολύ αγάπη!!!! όμορφα πέρασες, απόλαυσε τα πρώτα άντα σου!!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Χριστίνα, να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς και να αγαπάς ό,τι χαίρεσαι!
    Και εγώ χτες σούπα έκανα, μανιταρόσουπα και μου βγήκε λύσσα και το βράδυ ξύπναγα συνέχεια για να πίνω νερό και να κατουράω και να βήχω (επειδή είμαι άρρωστη), χάλια νύχτα πέρασα. Ελπίζω και εσύ να έμεινες ξάγρυπνη αλλά για καλύτερο λόγο!
    Και πάλι χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανιταρόσουπα είχα φάει μια θεική πέρισυ στα ζαγοροχώρια αλλά δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω ποτέ...

      Περαστικά σου!!!!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια σου πολλά Χριστινιώ! Πολύχρονη και τρελιάρα πάντα!!
    Είσαι πολύ τυχερή που έχεις φίλους και τον Θ φυσικά να σου κάνουν πάρτυ έκπληξη!! Πάντα να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν και σε εκτιμούν γι'αυτό που είσαι!

    Δε μπόρεσα να μη σχολιάσω τη δήλωσή σου για την Βεϊκου.. Εκεί λίγο πιο πάνω μένει ο καλός μου.. Περνάω πολύ συχνά αλλά ποτέ δεν μου χτύπησε το καμπανάκι.. Μήπως να μπω μέσα κι εγώ; χαχαχα Είμαστε κοντά στην ηλικία εντωμεταξύ. Καλό μήνα να έχεις φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

      Α να μπεις και μέσα στο άλσος! Είναι εξαιρετικό . Με γηπεδάκια, διαδρομές για περπάτημα, με υπαίθριο γυμναστήριο... Πολύ ωραίο! Πάντως δεν είναι σίγουρο ότι θα σου χτυπήσει το καμπανάκι την μητρότητας.. Για παράδειγμα του Θ σίγησε με το που μπήκαμε μέσα και άκουσε όλες τις τσιρίδες από τα παιδάκια...

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλα Χριστινάκι!! σου ευχομαι χαρά και ευτυχία με κάθε επιθυμία σου, ευχή μου!!
    Φιλια πολλα:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά, κορίτσι! Σου εύχομαι τα καλύτερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια καλά, λοιπόν, με υγεία και αγκαλιασμένα από ανθρώπους που σ' αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύχρονη και ευτυχισμένη! Πάντα να έχεις στο πλευρό σου αξιόλογους ανθρώπους (και ας μη τρώνε κολοκυθόσουπα βελουτέ) που να σε κάνουν χαρούμενη, να σε σκέφτονται και να σε παραχαϊδεύουν!
    Α! τα άντα είναι η καλύτερη περίοδος για μια γυναίκα!!!! Αλλά για αυτά έχουμε καιρό να τα πούμε!
    Να σε χαιρόμαστε! Δροσερή και απολαυστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τον εκβιάζω ότι θα του κάνω φακές βελουτέ...

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια υπέροχα κι ευτυχισμένα, αχ μικρό κοριτσάκι είσαι ακόμα, μεσ στο κέφι και τη χαρά (είπε ο σοφός γέροντας και αποσύρθηκε για το τήλιο του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφέ γέροντα θα τη θυμάμαι αυτή την ευχή σου...

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά!!! Ό,τι επιθυμείς κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά! Έχεις βραβειάκι αν δεν βαριέσαι δηλαδή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βραβεύτηκα πάλι... Κύρια Pegyland μας κακομαθαίνετε...

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  20. Ρε συ Χριστίνα, τι άλλο να θέλει μια γυναίκα παρά μια τέτοια έκπληξη; Χρόνια Πολλά!

    Έχεις πρόσκληση για παιχνίδι και βραβείο, όπως λέει και η Pegy απο επάνω, αν δεν βαριέσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν θέλεις μπορώ να σου φτιάξω μια λίστ με τα πράγματα που μπορεί να θέλει μια γυναίκα... Τα περισσότερα αγοράζονται από το attica...

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για το βραβείο! Ποιο είναι όμως το μπλοκ σου? Δε μου το εμφανίζει όταν πατάω πάνω στο προφίλ σου.

      Διαγραφή
    2. Gorgw το αστείο είναι ότι σε διαβάζω συνέχεια αλλά δεν σνδύασα ότι ήσουν εσύ! Φτιάξε εάν θέλεις στο προφίλ σου να φαίνεται το μπλοκ σου... Θα σε βοηθήσει στο να σε βρίσκουν πιο εύκολα...

      Παρεμπιπτόντως γράφεις εξαιρετικά...

      Φιλιά

      Διαγραφή
    3. Χε, χε πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου στο παιχνίδι. Καλά η ασχετίλα θα το φτιάξω, θα παιδευτώ αλλά θα τα καταφέρω...ελπίζω...ευχαριστώ Χριστίνα με το λατρεμένο όνομα για τα καλά σου λόγια :)
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια σου Πολλά, Χριστινάκι!! Πασχαλίτσα η τούρτα, αχ μωρέ! (παρόλο που δε μου αρέσουν οι εκπλήξεις, μου αρέσει να ακούω για εκείνες σε άλλους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πασχαλίτσα... Οταν πήγε στο ζαχαροπλαστείο να την πάρει, η ζαχαροπλάστρια είπε στον Θ "πώς το λένε το κοριτσάκι? Να σας ζήσει". Νόμιζε πως προοριζόταν για το παιδί του...

      Τραγικό!

      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Εγώ δεν το λέω τραγικό, εγώ το λέω γλυκούλι!! Σε σύγκριση μάλιστα με το "προχωρείστε εσείς που είστε έγκυος" και τελικά δεν ήταν...

      Διαγραφή
    3. Τελικά υπάρχουν και χειρότερα...

      Ο Θ ντράπηκε να διευκρινίσει για ποιον είναι η τούρτα και συνέχισαν να μιλάνε σαν να πρόκειται για κοριτσάκι 4 χρονών... Οπότε στη δική σου περίπτωση μάλλον θα με έβαζε να παραστήσω την έγκυο...

      Διαγραφή