Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Μονεμβάσια-Μονεμβασιά-Μονεμβασία

Ένας τόπος τρεις διαφορετικές ονομασίες. Στην ουσία μία, απλά ο καθένας βάζει τον τόνο όπου γουστάρει. Εγώ τη ξέρω Μονεμβασιά, οι ταμπέλες γράφουν Μονεμβασία και οι ντόπιοι τη λένε Μονεμβάσια.

Όπως και να τη πεις το σίγουρο είναι ότι είναι ένας τόπος μαγικός. Βγαλμένος σαν από σκηνικό ταινίας. Ξεχασμένος στο χρόνο και όμως τόσο σύγχρονος!

Είχαμε καιρό να φύγουμε για τριήμερο με τον Θ μόνοι μας! Τον τελευταίο καιρό πηγαίναμε διακοπές σχεδόν πάντα με παρέα και στην Αθήνα μας είχε φάει η ρουτίνα!! Πολύ όμως... Έτσι το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος μας έκατσε κουτί. Μονεμβασιά δεν είχαμε ξαναπάει κανένας μας και η αλήθεια είναι ότι ήμουν λίγο επιφυλακτική λόγω της απόστασης. Μας είχαν πει κιόλας ότι ο δρόμος είναι χάλια. Τελικά  ο δρόμος είναι πολύ καλός, εγώ που έχω ζαλιστεί ακόμα και στη Κηφισίας, εκεί ήμουν πολύ cool και είναι γύρω στις 4,30 ώρες!

Φτάνοντας έπαθα πλάκα. Η Μονεμβασιά είναι ένας βράχος μέσα στη θάλασσα που συνδέεται με τη Πελοπόννησο με μια λωρίδας γης! Από τη πίσω μεριά του βράχου είναι το κάστρο της Μονεμβασιάς! Τόπος απίστευτος που πρέπει όλοι να επισκεφτούν τουλάχιστον μία φορά. Όχι απαραίτητα να διανυκτερεύσουν εκεί καθώς είναι λίγο τσιμπημένα τα δωμάτια! Απέναντι στη "Νεα" Μονεμβασιά άκουσα ότι είναι φθηνότερα!

Εμείς μείναμε δύο βράδια εκεί και νομίζω ότι τα είδαμε όλα! Δεν είναι και για περισσότερο , μετά αρχίζεις να καλλιτεχνείς,να γράφεις ποιηματα, να ζωγραφίζεις , να ανακαλύπτεις γενικά τη χαμένη σου καλλιτεχνική φλέβα...

Πάντως και από ζωή το μέρος δε πάει άσχημα... Το Σάββατο το βράδυ είχε πάρα πολύ νέο κόσμο, κυρίως από τις γύρω περιοχές. Όσο για τουρισμό λίγοι ξένοι και πολλά ΚΑΠΗ...(μη με βρίζετε οι άνω των 60, ξέρω και εσείς ψυχή έχετε!)

Θεωρώ πάντως ότι η καλύτερη επόχη για να την επισκεφτεί κανείς είναι Άνοιξη ή Φθινόπωρο! Σίγουρα όμως όχι καλοκαίρι , εκτός αν δε σας ενδιαφέρει να κάνετε μπάνιο. Θάλασσα της προκοπής εκεί κοντά δεν έχει ή τουλάχιστον δεν είδαμε. Η από πάνω φωτογραφία είναι από τη παραλία Βλυχάδα που απέχει περίπου μία ώρα από Μονεμβασιά, είναι όμως απίστευτη και απίστευτα κρύα!

Τελικά φύγαμε από Μονεμβασιά χορτασμένοι (κυριολεκτικά και μεταφορικά μιας και φάγαμε τα πάντα) μια μέρα νωρίτερα.. Μας κέρδισε η παραλία και το όνειρο της ξαπλώστρας και των ρακετών.. Ναί είμαστε τάκα τούκα τύποι!

Η Ελαφόνησος δεν είναι μακριά ε??

1. Καλο Μεσημέρι..στις τακτικές μου καθημερινές βολτίτσες στα μπλοκ της μπλοκογειτονιας μας βρεθηκα και στο δικο σας.. μου αρεσε πολυ το σκεπτικο του, ηλεκτρονικο ημερολογιο e-diary ,διαβασα και την πρωτη αναρτηση με τιτλο καλοριζικο και με τραβηξε... αυτο που λετε για τα σχολια οτι παιρνουμε δυναμη απ αυτα και μας αρεσει να διαβαζουμε, ακριβως το ιδιο και γω.
    εγινα αμεσως αναγνωστρια

χαρηκα πολυ που βρηκα το μπλοκοσπιτακι σας

ευχομαι να τα λεμε μεσω σχολιων :)

1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Είμαι νέα στο χώρο του blogging και έτσι χαίρομαι διπλά όταν κάποιος λέει καλά λόγια για το μπλογκ μου!! Ελπίζω να τα λέμε συχνά...

Μπορεί τα blog μας να είναι αδερφάκια αλλά έχουν μια διαφορά 350 αναγνωστών και μερικών δεκάδων αναρτήσεων...χαχαχα
      Μαλλον εσυ τα έχεις καταφέρει καλύτερα!

Χαίρομαι πολύ που με βρήκες και έτσι ανακάλυψα και εγώ το όμορφο σου μπλογκ!

2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

2. ααα ξεχασα.... τα μπλοκ μας ειναι αδελφακια..και σενα ιουνιου 2011 δημιουργηθηκε , και μενα
    16 ιουνιου εσας
    27 ιουνιου εμενα

τι ωραια !!!!

3. Καλησπέρα!!! Μονεμβασιά (όπως την ξέρω εγώ και το λεξικό μου λέει ότι είναι λάθος) έχω πάει μία φορά με το σχολείο και οφείλω να ομολογήσω ότι με μάγεψε. Μου άρεσε που έχει και άλλα μέρη να δεις εκεί γύρω και μπορείς να κάνεις κάτι σαν Road trip. Μια μέρα εδώ, την άλλη μέρα λίγο παραπέρα. Να αλλάζεις παραστάσεις βρε αδερφέ. Ελπίζω να ξεκουραστήκατε και να γεμίσατε μπαταρίες.
    Χαιρετώ

1. Ναι και ξεκουραστήκαμε και γεμίσαμε και μπαταρίες.. να σου την αλήθεια εμείς δε πήγαμε και σε πολλά μέρη, μόνο στο Μυστρά και στη παραλία! Περπατήσαμε-αναρριχηθήκαμε-σκαρφαλώσαμε όμως σε όλο το κάστρο της Μονεμβασιάς (και εγώ έτσι την λέω)..Η θέα από εκεί πάνω είναι μαγευτική! Ο ουρανός ενώνεται με την θάλασσα!